Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos veriarvoissa häikkää,soitetaanko TK:Sta pian potilaalle?

Vierailija
16.11.2009 |

Mulla ollut pitkään mm. kovaa väsymystä. Otettiin paljon verikokeita, ihan perusverenkuvaa ja kilpirauhasarvoja. Sovittiin, että menen käymään lääkärillä parin viikon päästä jolloin tulokset käydään läpi. Tuli mieleen, että JOS veriarvoissa olisi jotain selkeästi pielessä, niin kai ne sieltä olisi soittaneet jo heti kun tulokset tulee? Vai miten tk:ssa toimitaan? Jos esim. näkyisi selvästi poikkeavia arvoja niin kai ne soittaisi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä saada tieto aiemmin, mutta minun tapauksessani ei soitettu.

käyn vuosittain verenpainelääkkeiden takia verikokeissa. En soittanut itse vastauksista hoitajalle. Kun kävin puolen vuoden kuluttua jonkun asian takia vastaanotolla ja lääkäri avasi tietoni, näkyi että minulla pitäisi olla kihti tulosten perusteella ja virtsassani oli ollut myös valkuaista. Kiva kun sain ½ vuoden kuluttua tietää asiasta.

Soita vastaanotolle, joku kelloaika kai on ja kysy vastauksista siellä palvelevalta henkilöltä, näin meillä kunnassa. Sitten menet normaalisti lääkäriin jollei ole aiemmin tarvetta tulosten perusteeella. Mutta ei taideta soitaa Sinulle jos jotain...

Kerran kyllä soittivat perääni kun olin käynyt näissä kokeissa ja ehdin työhön asti. Pulssi oli ollut tosi nopea joten kyselivät...

Vierailija
2/2 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle itselleni on soitettu kerran, ja mun lapsen tuloksista soitettiin tunti verikokeitten oton jälkeen, että kiiruhtakaapa sairaalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi