Sterilisaatio
kuinka pian parannuit,oliko kivut kovat ja mitä maksoi?Pitäisi olla valmis lähes heti taas hoitamaan pientä lasta ja vauvaa.
Kommentit (10)
Minulle tehtiin essure sterilisaatio. Aamupvä meni sairaalassa ja toimenpiteen jälkeen sain vahvan kipulääkkeen, jonka vuoksi olin pari tuntia höntti olo. klo13 olin jo kotona hoitamassa itse lapsia ja mitään tuntemuksia koko toimenpiteestä ei ole sen jälkeen ollut.
olin toimenpiteessä Jorvissa, jossa sain valita menetelmän. Essurea suosittelivat. Otin särkylääkettä ennen ohjeen mukaan mutta operaatio sattui enemmän kuin mikään koskaan. Mutta kipu kesti kesti vain ihan sekunnin, eikä mitään särkyä tms. jälkioloa ollut. Jälikivuoto kesti 10 päivää.
Minulle tehtiin essure sterilisaatio. Aamupvä meni sairaalassa ja toimenpiteen jälkeen sain vahvan kipulääkkeen, jonka vuoksi olin pari tuntia höntti olo. klo13 olin jo kotona hoitamassa itse lapsia ja mitään tuntemuksia koko toimenpiteestä ei ole sen jälkeen ollut.
Itselläkin alkaa asia olla ajankohtainen.
lapset tehty ja mies pelokas tekemään sterilisaatiota itselleen.Pillereistä runsasta painonnousua ja kärttyisyyttä:nyt kyllä taidan pikimmiten harkita samaa!
vastaaja no. 6 tässä: essuressa munanjohtimiin laitetaan metallikierteet, jotka saavat aikaan johtimen arpeutumisen tukkoon. Operaatiota ei voi purkaa. Kotiin pääsi heti. Nyt on kyllä juhlavaa; kierukasta tuli vuotoa, renkaasta meni limakalvot (+vuotoa), eikä se kondomikaan nyt kaikkein mukavin ole. Nyt kaikki vaivat on poissa!
Paljonko maksoi?
Mitä kautta varasit? vai saitko lähetteen julkiselle? Miten?
joka lähetti Jorviin. Kesti aika monta kuukautta, kun sitten kutsuivat mutta enpä poliklinikkamaksuja kummempaa sitten maksanutkaan.