Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iljettävintä, mitä olet nähnyt myytävän kirppiksellä??

Vierailija
16.11.2009 |

Olen itse ahkera kirppareilla kävijä, kaikenlaista on tullut nähtyä! Iljettävintä puoliksi tyhjä liukkarivoidetuubi ja joku ihottumavoide, jossa oli jonkun resepti..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitteenä lappu: saattaa irrota väriä.

Vierailija
2/28 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat myös aika ällöjä. Tai ihan kulahtaneet vaatteet, t-paita joka ei pysy mallissaan.

Ei ehkä ällötystä, mutta kovasti ihmetystä on joka kerta kun näen rikkinäisen astian, mukin suuosasta lähtenyt kulma, josta voi juoda vielä toiselta puolen tai tyhjät hajuvesipullot tai tyhjä puuterirasia, joka oli perus Lancomen musta purkki, eli ei mitään erikoista.

Joskus olen myyjälle sanonut oletko tietoinen tämä on rikki ja jos myyjä on sanonut jotain pöllöä, olen sanonut Suomesta ei niin köyhää löydy, joka rikkinäisiä astioita ostaa. Paitsi jos tekee mosaiikkityötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mynnissä jalkakylpylaite mutta ei kylläkään yhtikäs yhtään likainen. :)

Vierailija
4/28 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 5vuotiian.? tyttöjen pikkareita,joissa oli kakkatahroja,jotka ei olleet pesussa lähteneet.....

Vierailija
5/28 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheessa ykköspaikkaa. Voi luoja!

Vierailija
6/28 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kulunut hieromasauva (en ostaisi ikinä), kakkosena saastainen jalkakylpylaite, kolmantena virttynyt vessaharja..

Vierailija
7/28 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ahkera kirppareilla kävijä, kaikenlaista on tullut nähtyä! Iljettävintä puoliksi tyhjä liukkarivoidetuubi ja joku ihottumavoide, jossa oli jonkun resepti..

Joku 10 vuotta vanha kosmetiikka joskus ihmetyttää. Esim. eltaantuneet halpishajuvedet.

Vierailija
8/28 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolinaiset kasvovoide-purnukat ja piloille menneet hajuvedet... Yäks!!

Vierailija
9/28 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusvaatteet; rintsikat ja naisten alushousut. Yöks.

Vierailija
10/28 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka miten vakuutetaan olevan käyttämättömiä, en ostaisi vauvalle 10 v. vanhoja tutteja. :)

kuukuppi

Vierailija
11/28 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat ihan hyvännäköiset, mutta jätin tarkastelematta sen tarkemmin kun huomasin että kengässä sisällä on kondomi... pakkauksessaan tosin :-///

Vierailija
12/28 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusvaatteet; rintsikat ja naisten alushousut. Yöks.

en tiedä että kuka pervo ne sieltä osti, mutta kaupaksi meni :)

Vierailija
13/28 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka haiseeeeee

Vierailija
14/28 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäiletkö että kondomeja tarvittiin seksiin sen kengän kanssa? Vai inhottiko se ennenkuulumaton mahdollisuus, että kengän käyttäjä on joskus harrastanut seksiä? Tarvitaanko kirpparille pöytiä joissa myydään vain selibaatissa elävien tavaroita?

Vierailija
15/28 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyppyiset, tahraiset, haisevat ja kulahtaneet 150-senttiset poikien pitkät kalsarit on aika hurja näky...

Vierailija
16/28 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäiletkö että kondomeja tarvittiin seksiin sen kengän kanssa? Vai inhottiko se ennenkuulumaton mahdollisuus, että kengän käyttäjä on joskus harrastanut seksiä? Tarvitaanko kirpparille pöytiä joissa myydään vain selibaatissa elävien tavaroita?

en lähtenyt sovittelemaan.. tuli ällö olo..

Vierailija
17/28 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkänäköiset tyypit kuluneita hieromsauvoja tai käytettyjä pinttyneitä vessaharjoja kauppaa. Onkohan ihan normi-ihmisiä vai??

Vierailija
18/28 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niitä joilla nukutaan yöllä. Voihan ne pestä 60 asteessa, mutta silti... Ajatus siitä, että joku vieras on kuolannut, hionnut ja erittänyt niihin jotain saa aikaan puistatuksia!

Vierailija
19/28 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli nimetty vielä koiran nimellä.

Vierailija
20/28 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli nimetty vielä koiran nimellä.