En ole akateeminen, enkä siksi uskalla lähteä perhekerhoon :(
Mitähän sielläkin kaikki akateemiset ajattelevat kun tällainen lähihoitajan ruppana=wt astelee sisään. Kaikkoavat varmaan kaikki pois samantien, ettei laspet vaan saa amisbakteereja.
Voi voi sentään. Minä niin haluaisin lapsilleni kavereita joiden vanhemmat ovat akateemisia, he kun ovat niin arvostettuja ihmisiä. Pääsisivät lapseni edes jotenkin käsiksi hieman kultturellimpaan elämään.
Kommentit (4)
Mitäköhän tällä kirjoituksellasi tavoittelet? Satiiriksi tuo on vähän ontuva.
Akateemiset eivät käsittääkseni ole millään tavalla nostaneet omaa häntäänsä tällä palstalla, tai yleensä missään muuallakaan. Mutta ehkä sinulla on alemmuuskompleksi, kun kuvittelet ylenkatsetta siellä missä sitä ei ole.
Ei meidän perhekerhoissa paljon akateemisia kulje. Ja koulutusta ei muutenkaan kamalasti puida.
Minulla ei ole lähihoitajia vastaan mitään, enemmän vaikuttaa, että sinulla on meitä kohtaan joku ongelma.
Tulin just kerhosta lasten kanssa kotiin..mulla ei mitään hajua mitä muut on ammatiltaan=)joku vissiin opettaja tai jotain.Itse oon käynyt vaan ammattikoulun=)En oo tajunnu et tarviis jotenkin hävetä itteni tai tuntee huononmaksi=)
olen minä DI ja sitten yksi hum. kand. ja sitten yksi luokanopettaja ja vielä yksi talousteknikko. Muiden ammatteja en tiedä.