Minua luultiin tänään raskaana olevaksi
Olin tänään Kädentaito-messuilla ja ilmeisesti KAKSI myyjää luuli minun olevan raskaana! No, onhan minulla varmaan tuota vauvamahaa vielä, kun viimeisestä synnytyksestä on kulunut vasta vähän yli kaksi vuotta...
Eka, korumyyjä, alkoi hymyilemään kun äkkäsi minut, katsoi vatsaani ja helisteli bolaa veikeästi sanoen samalla, että katsos täällä olisi tämmöinen. Vastasin, että joo.
Toka myyjä, joka myi lakanoita ja pyyhkeitä, esitteli innoissaan minulle vauvan pussilakanasettiä. Minulla ei ollut lapsia mukana.
Kohtalotovereita?
Kommentit (8)
Itselläni on suolistosairaus johon syön välillä kortisonia (lihottaa ja turvottaa) ja muutenkin sairauteni vuoksi vatsani turpoaa välillä ihan palloksi. On ihan kamalaa, kun ihmiset tulee silittelemään olkapäästä ja onnittelemaan vauvasta, vaikka siellä mahassa ei tosiaan ole mitään muuta kuin ISO PIERU :(
Olen hoikka ja harrastan liikuntaa jne. Luulen, että vaikka kuinka jumppaisin, en pääsisi eroon tuosta löysästä pömpöstä, joka nousee minulle päivän mittaan. Aamulla se on usein lähes kokonaan poissa (paitsi vatsanahka on löysä kolmen raskauden jälkeen), mutta iltaa kohti kasvaa. Ei se minusta kovin iso ole, mutta ilmeisesti jotkut heti luulevat, että olen raskaana!
15-vuotiaaksi TET-harjoittelijaksi kerran päiväkodilla. Ja olen 22. Jotenkin ei lämmittänyt oikein mieltä...
erään naisen olevan raskaana, tänään näin hänet taas ja totesin olleeni väärässä. Ilmeisesti elokuussa hänellä oli vaan liian pieni mekko ja ymmärsin hänen miehensä puheet ihan väärin.
Onneksi pidin turpani kiinni ja erehdyin vain omassa mielessäni.
että koka sun laskettu aika on? Tyttö ei ollut raskaana. Mieheni olisihalunnut vajota maan alle.
että koka sun laskettu aika on? Tyttö ei ollut raskaana. Mieheni olisihalunnut vajota maan alle.
Siksi en paljastanut, nyökkäilin vaan.
ap
kysyi kirpputorimyyjältä paljonko paita maksaa. Myyjä tähän: "2 euroa, mutta sinä saat 1 eurolla kun odotat vauvaa!" :D Äitini kyllä voisi olla ikänsä puolesta raskaana, mutta..
olimme miehen tädin luona kyläilemässä ja hänen miehensä kuiskutteli jotain tädille ja samalla katsoi minuun hymyillen, pömppömahastani muutenkin vaivautuneena tietysti ajattelin hänen epäilevän minun odottavan.
Mies kysyikin voisiko meidän tytölle antaa jäätelöä.
Itselläni on suolistosairaus johon syön välillä kortisonia (lihottaa ja turvottaa) ja muutenkin sairauteni vuoksi vatsani turpoaa välillä ihan palloksi. On ihan kamalaa, kun ihmiset tulee silittelemään olkapäästä ja onnittelemaan vauvasta, vaikka siellä mahassa ei tosiaan ole mitään muuta kuin ISO PIERU :(