Ruotsin vakoojille pääsy suomalaisten sähköposteihin!
Kommentit (6)
viestintäsalaisuuden törkeä loukkaaminen ketään paljoa kiinnostaa.
Eikä se tätä palstaa seuranneena juurikaan yllätä...
Eipä näy viestintäsalaisuuden törkeä loukkaaminen ketään paljoa kiinnostaa.
myöskään suomen kieli olevan vähimmässäkään määrin hallussa.
Eikä se tätä palstaa seuranneena juurikaan yllätä...
myöskään suomen kieli olevan vähimmässäkään määrin hallussa.Eikä se tätä palstaa seuranneena juurikaan yllätä...
Ei onnistu kirjoitusvirheiden korjaus jälkikäteen jos ehtii viestin jo lähettämään. Huomasin sen kyllä.
Itse asiaan eli naapurimaamme viranomaisten toimintaan ei Sinulla "yllättäen" sitten ollutkaan kommentoitavaa...
Itse asiaan eli naapurimaamme viranomaisten toimintaan ei Sinulla "yllättäen" sitten ollutkaan kommentoitavaa...
Numerolla 2.
Jos jotakuta - vieraan vallan edustajaa, miestäni, naapuriamme - minun sähköpostiviestittelyni kiinnostaa niin saa kyllä lukea ihan rauhassa.
En viestittele mitään elämää suurempia salaisuuksia enkä tosiaankaan jaksa alkaa meuhkaamaan viestintäsalaisuudesta. Paljon pahempiakin asioita maailmassa tapahtuu.
Obaman hallinto jatkaa siitä mihin Bushin hallinto lopetti. Eli teleoperaattorit joutuvat luovuttamaan jokaisen yksityishenkilön IP-tiedot jos hallinnosta näin vaaditaan ja näin ollen internetsanavapaus on poljettu maahan. Eli pelkkä surffailu Alex Jonesin prisonplanet.com sivulle voi päästä NSA:n tarkkailulistalle siitä täysin tietämättä. Tai vaikka lentokieltoon jonka jo monet USA:n sotaa vastustavat aktivistit saivat huomata jo Bushin hallinnon aikana.
Teleoperaattorit lienevät olleet nihkeitä luovuttamaan tietoja, joten käytetään toisia keinoja kansalaisten profiloimiseen.
Tämänkin uskaltaa vielä tässä kuussa kirjoittaa, kun en ole varma onko tämä palvelin Ruotsissa vai Suomessa.
olla tylsää jos minun sähköpostejani alkavat lukemaan. Onneksi olkoon vaan! :D