Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valittelin viitisen vuotta tällä palstalla usein sitä, kuinka elämäni on kamalaa

Vierailija
13.11.2009 |

Mulla oli hirveä työ, opiskelupaikka ei kiinnostanut, olin jatkuvasti persaukinen, mies tuntui ankealta ja olin lihonut aivan liikaa.

Kerran sitten päätin, että tartun härkää sarvista ja muutan itse elämäni.

Nykyään mulla on ihana työ. Hain lukemaan toista pääainetta ja valmistun unelma-ammattiini vuoden päästä. Taloudellinen tilanne on edelleen heikohko, muttei niin kauhea kuin viisi vuotta sitten. Mies on edelleen sama, mutta nykyään menee hurjan paljon paremmin. Olen laihduttanut noin 20 kiloa.

Tällä viestillä halusin vain kertoa, että asioihin voi vaikuttaa itse. Kannattaa aloittaa yksi kerrallaan. Ja vaikka viis vuotta sitten valitin, että mies on tyhmä, niin kyllä se muutos parempaan on lähtenyt ihan musta itsestäni ja mun asennemuutoksesta.

Tsemppiä kaikille, jotka ovat elämäänsä tyytymättömiä! Toivottavasti saatte energiaa muuttaa asioita, jotka pystytte muuttamaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jokainen on oman onnensa seppä. Eihän se aina niin mene, mutta paljon voi omilla valinnoillaan vaikuttaa elämänsä suuntaan. Onnea sinulle!

Vierailija
2/8 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se menee. Onni on usein itsestä kiinni. Kaikkea hyvää sinulle jatkossakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sitä vaan mietin et miten osais tehdä niitä oikeita päätöksiä? Joskus kun hyvältä tuntuneet päätökset voivat myöhemmin osoittautua vääriksi.

Vierailija
4/8 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sitä vaan mietin et miten osais tehdä niitä oikeita päätöksiä? Joskus kun hyvältä tuntuneet päätökset voivat myöhemmin osoittautua vääriksi.

Vierailija
5/8 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samantapaista voisin kertoa itsekin, monestakin asiasta!

(mm. rahapulasta, huonosta työstä, miehen alkoholismista, lapsen puutteesta, kouluttamattomuudesta, huonosta lapsuudesta, ym. ym.)

MONESTA asiasta voi selvitä ja parantaa elämäänsä kun vaan ottaa sen asiakseen!!!

Meinaan tällä palstalla tosiaan usein on vähän niitä "turhankin" ruikuttajia, eli ei viitsitä tehdä mitään parantamaan elämäntilannetta.

Nohhh... mullakin tuota painoa vois tiputtaa muutaman kilon, siinä en ole onnistunut... (no olen BMI:n mukaan kyllä norm.pain. mutta ois se 2 tai oikeestaan 5 kg pudotusta vähän kait kauniimpi... siis ei kuitenkaan mikään alinpainoa lähellä sillonkaan... no en jaksa stressaa)

Vierailija
6/8 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioista!!!

Vierailija
7/8 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuossa tekstissäsi ilahduttaa erityisesti se, että sellainen ihminen, joka on ollut tyytymätön valittaja onkin muuttunut noin tyytyväiseksi. :)

Siis uskon muutenkin, että ihminen voi itse vaikuttaa ainakin jossain määrin, mutta että valittajasta tulee ei-valittaja, joka käy täällä kertomassa, että on tyytyväinen, se on hienoa!

Vierailija
8/8 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hyvä viesti.

Usein aamuisin tuntuu, että en tätä alkavaa päivää millään jaksaisi. Paljon työtä, koti kaaoksessa, harrastuksia... Joka aamu kuitenkin suostuttelen itseni aloittamaan, jatkamaan, tekemään. Ainoastaan siksi, että pikkuhiljaa ja vähän kerrallaan työn täytyy kantaa hedelmää ja asioiden muuttua.

Sain viestistäsi voimia ja uskoa.

Hymyillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme