Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

J.K:n vaimo! Katsohan miehesi takin taskuun, laitoin sinulle viestin sinne!

Vierailija
13.11.2009 |

Ei nimittäin miehesi ollut tänään siellä missä sanoi olevansa... lue lappu niin ymmärrät!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson sitten, kun tulee kotiin. On vielä radalla...

Vierailija
2/23 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää jaksa odottaa että mies puhuisi sinulle asiasta, joka olisi pitänyt sanoa jo aikaa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit antanut jk:n hoitaa asian omalla tahdillaan!

Vierailija
4/23 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arvaatko kuka taman lahetti sulle? Oon sun miehesi onneton, onneton toinen nainen. Minä aion olla taas tämän illan ja yön av-palstalla marisemassa. Haluan tehdä sinut mustasukkaiseksi! Uskotko! Et olekaan ainoa! Nyt menen itkemään yksiöni makuualkoviin ja halaamaan pehmolelujani. Olen ihan varmasti parempi kuin sinä, senkin, senkin, senkin VAIMO! Pööö! Tööt!"

Jaaha, taidankin antaa J:lle poikkeuksellisen hellän iltahieronnan yhteisen saunan jälkeen ja sitten kunnon perheidylliä koko viikonlopuksi. Ihanaa olla ykkösnainen!

Vierailija
5/23 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla, että sen jälkeen kun J.K. löytää itse lappusesi taskustaan, et enää näe häntä. Salarakas on katos ihan kiva, mutta vain niin kauan, kuin ei ala häiriköimään perhe-elämää.

Vierailija
6/23 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänään illalla kaikki av mammat kaivelee miestensä takkien taskua, siinä pelossa, että se olisikin oma mies :D

Tää oli sairaan hyvä :D :D

Vierailija
7/23 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin sitä ollaan niin koviksia, niin koviksia, että ei tunneta pientäkään katumusta lähtiessä varatun miehen kelkkaan. Ei paina vaimon ja lasten loukatut tunteet. Tunnetaan silkkaa vahingoniloa ja ylemmyydentunnetta, mutta kas vain, kun hommaa jatkuu tarpeeksi kauan ja kakkosnainen alkaa ihastua syvällisemmin, ollaan itse tippa linssissä, kun mies ONKIN VARATTU toisaalle, ja ei pääsekään itse ykkösnaisen rooliin. Aletaan olla mustiksia sille toiselle, ykkösnaiselle.

Sääli, todella suuri sääli ;)

Joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön, ilman mököttämistä ja kiukutteluja tai sydänsuruja. Eikö niin!

Vierailija
8/23 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänään illalla kaikki av mammat kaivelee miestensä takkien taskua, siinä pelossa, että se olisikin oma mies :D Tää oli sairaan hyvä :D :D

Vierailija
9/23 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos joku Lappuliisa vai peräti Lippuautomaatti? Mikset soita suoraan, tai tule samantien ovelle mankumaan, ettei tarvitse jotain paperisilppua työntää toisen taskuihin. Etkö yhtään häpeä pimeitä puuhiasi?

Vierailija
10/23 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arvaatko kuka taman lahetti sulle? Oon sun miehesi onneton, onneton toinen nainen. Minä aion olla taas tämän illan ja yön av-palstalla marisemassa. Haluan tehdä sinut mustasukkaiseksi! Uskotko! Et olekaan ainoa! Nyt menen itkemään yksiöni makuualkoviin ja halaamaan pehmolelujani. Olen ihan varmasti parempi kuin sinä, senkin, senkin, senkin VAIMO! Pööö! Tööt!" Jaaha, taidankin antaa J:lle poikkeuksellisen hellän iltahieronnan yhteisen saunan jälkeen ja sitten kunnon perheidylliä koko viikonlopuksi. Ihanaa olla ykkösnainen!

Vierailija
11/23 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kaikki J.K:t joudu tänä iltana kuulusteluun kotiin palattuaan :D

Vierailija
12/23 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla, että sen jälkeen kun J.K. löytää itse lappusesi taskustaan, et enää näe häntä. Salarakas on katos ihan kiva, mutta vain niin kauan, kuin ei ala häiriköimään perhe-elämää.

mutta jos tilanne olisi oikea, ap voisi ruveta valmistautumaan lähtölaskentaan. Myös siinä tapauksessa että vaimo löytäisi lapun :).

Vierailija
13/23 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, löytyi!! Mitäs tässä lukee.. "Arvaatko kuka taman lahetti sulle? Oon sun miehesi onneton, onneton toinen nainen. Minä aion olla taas tämän illan ja yön av-palstalla marisemassa. Haluan tehdä sinut mustasukkaiseksi! Uskotko! Et olekaan ainoa! Nyt menen itkemään yksiöni makuualkoviin ja halaamaan pehmolelujani. Olen ihan varmasti parempi kuin sinä, senkin, senkin, senkin VAIMO! Pööö! Tööt!" Jaaha, taidankin antaa J:lle poikkeuksellisen hellän iltahieronnan yhteisen saunan jälkeen ja sitten kunnon perheidylliä koko viikonlopuksi. Ihanaa olla ykkösnainen!

olla legendaaristen ketju näille tällaisille tuotoksille. Tämänkin ansaitsisi tulla Finlandia-palkituksi. Täydellinen!

Vierailija
14/23 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa raahautua alakertaan täältä kolmosesta, enkä varsinkaan pengo mieheni taskuja. Oletatko, että mieheni muuttaa täältä lukaalista luukkuusi. Et taida tuntea herran tapoja?

Vierailija
15/23 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varmasti parempi kuin sinä, senkin, senkin, senkin VAIMO! Pööö! Tööt!

Vierailija
16/23 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iPööö ja tööt kruunas koko tekstin. ;DD

[/quote]

[/quote]

Vierailija
17/23 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lappuja taskut täynnä...

Vierailija
18/23 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laittaa lippukuitit taskuun

Vierailija
19/23 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mä en kyllä yhtään ala jos on se, vaikutti niin mukavalta ankalta... :(

Vierailija
20/23 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli eilen lätkämatsissa, eikö ollutkaan siellä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan