Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte? Peruisitte menon vai menisitte? ov

Vierailija
13.11.2009 |

Meillä olisi viikon päästä harrastusporukan "harkkaleiri" pe-su. Ilmoittauduin tuolle jo pari kuukautta sitten. Mutta nyt olen tullut kahden vaiheille lähdön suhteen.

Syy:

Tuo harrastus oli mulle aikaisemmin todella tärkeä, olen harrastanut sitä 8 vuotiaasta. Ja harkoissa oli aikaisemmin kivaa, mutta nyt tänä syksynä ryhmän dynamiikka on muuttunut. Ja syyllinen on yksi henkilö, joka vaatii itseltään liikaa ja sen takia kaikki muut joutuvat kärsimään, kun harjoitukset junnaavat paikallaan. Ja siitä rennosta "hauskanpito" tunnelmasta ei ole enää tietoakaan, tuntuu, että kaikki ovat jo lopen tympääntyneitä tilanteeseen (paitsi tuo yksi) ja ilmapiiri on sen takia kireä.

Ja olen nyt pari kertaa joutunut olemaan poissa harkoista (ekalla kerralla mies oli työmatkalla ja esikoinen sairastui eikä lapsia voinut ottaa mukaan ja toisella kerralla olin itse kipeä) eikä yhtään tullut sellainen olo, että höh, harmittaa, kun en pääsekkään tänään harkkoihin.

Meillä on ollut viimeeksi vuosi sitten kesällä "lomaa", koko kesä meni yhdessä yhden projektin takia, harkkoja/esityksiä oli 3-4 kertaa viikossa. Eli sekin voi olla syynä siihen, että mä haluan lomaa kyseisestä sakista. Ja mukaan on tulossa myös yksi paskapää, joka ei enää asu täällä, mutta joka nyt vaan päätti änkeä mukaan. Kyseinen henkilö ei ole suosikkini, erinäisten asioiden takia.

Mitä tekisitte? Ilmoittaisitte ens viikolla, että ette tule, keksisitte jonkun tekosyyn vai mitä tekisitte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että pelkäät SI:tä ja et halua lähteä kotoa mihinkään :D.

Vierailija
2/9 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä mene sinne. Jää tänne meidän kanssa ap. Jää tänne. Jää tänne. Jää tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en menisi, jos noin vastentahtoiselta tuntuu.

Vierailija
4/9 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en menisi, jos noin vastentahtoiselta tuntuu.

Missä muussa harrastuksessa käydään leireilemässä jossain kurssikeskuksessa (tms) jumalnseläntakana, ilman sisävessaa.

Been there, done that... :)

Vierailija
5/9 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen mukavuudenhaluinen ja en tee mitään josta ei tule tyydytystä. Jos siellä ei ole kivaa niin en menisi, Ryhmädynamiikan kuuluu olla toimivaa ja jos on joukkueharrastuskesta kyse niin sen pitää toimia.

Sanot vaan, että tuli kiire menoa ja kerrot sen olevan henkilökohtaista. Ei niitten tartte tietää.

Vierailija
6/9 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ainakin viimeeksi KARMEASSA kunnossa, paska haisi, persus oli palelluksissa, vaikka kävikin vaan pikapisulla ja sinne huussille oli sellanen pieni mäki, mikä oli umpijäässä, siinä sitten mentiin persmäkeä ym. että päästiin alas.

ap

Vierailija
7/9 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai se pakollista ole jos et kerran taho

Vierailija
8/9 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai se pakollista ole jos et kerran taho

Aivan varmasti tuo täydellisyyden vaatija (joka on muutenkin täysin hurahtanut harrastukseen, liikaakin..) alkaa tivaamaan, että mikset tule, kyllä sun on PAKKO tulla jne. jne. jne. Tapansa mukaan.

Kun kerta tollanen kolmen tunnin harkkailta tekee jo tiukkaa, niin mitäköhän tollanen 3 päivän viikonloppu keskellä ei-mitään tekee.

ap

Vierailija
9/9 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä mene sinne. Jää tänne meidän kanssa ap.

Jää tänne. Jää tänne. Jää tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä