Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö kuolemaa?

Vierailija
13.11.2009 |

tää on nyt ajankohtainen aihe kun on si ja kaikki.

jos pelkäät niin miksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkää kuolemaa sinänsä, mutta pelkään, että lapseni kasvaisivat ilman äitiä. Enkä pelkää lapseni kuolemaa, vaan pelkään sitä surua, jonka saisin.

Vierailija
2/9 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika ahdistava ajatus, että joutuu luopumaan kaikesta. Tosin nuoret ihmiset kaiketi suhtautuvat kuolemaan pelokkaammin, ja vanhana luopuminen ei kauhistuta niin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni rakkaani, mukaan lukien oma poikani, on jo kuollut ennen minua. Miksi pelkäisin, kun he odottavat minua siellä.

Vierailija
4/9 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni rakkaani, mukaan lukien oma poikani, on jo kuollut ennen minua. Miksi pelkäisin, kun he odottavat minua siellä.

Vierailija
5/9 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suututtaa ajatus, että olen tuhlannut vuosia elämästäni joutavaan ja jättänyt käyttämättä lahjojani. Miten lapset selviäisivät jälkeeni huolettaa.

Vierailija
6/9 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on isä, ja muutenkin maailma täynnä vastuullisia aikuisia jotka rakastavat heitä.

Pelkään lapsieni puolesta. Niin kauniita, täydellisiä olentoja, joilla on elämä näkemättä ja kokematta. Jos lapseni kuolisivat kuolisin myös minä, ainakin sisältä.

Vierailija
7/9 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että pääsen taivaaseen kuoltuani

Vierailija
8/9 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi asiat on sujut täällä.

Vierailija
9/9 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on oikeastaan ihan hyväkin, että kuolemme kaikki maailman ihmiset lähiviikkojen aikana sikainfluenssaan tai siihen sikaflunssarokotukseen. Siitä hyötyy minun lisäkseni koko maailma, että koko ihmiskunta kuolee pian. Se on maapallon kannalta oikein hyvä, että ihmiskunta kuolee tuhoamasta tätä maapalloa ja minun mielestäni on hyvä, että minäkin kuolen nyt lähiviikkojen aikana, sillä eipähän tarvitse pelätä sitä, että joutuisin joskus 60-70 vuoden päästä olemaan jossain dementtiaa sairastavien vanhusten hoitokodissa, jossa minua pidettäisiin sidottuna sänkyyn makaamaan päivästä toiseen ja joutuisin kärsimään siellä makuuhaavoista, aliravitsemuksesta, vaihtamattomista vaipoista ja muista sellaisista ongelmista, joita tulee kun hoitajat eivät ehdi esim. vaihtaa minulle vaippoja tai ruokkimaan minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi