Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä ikäiselle lapselle sopii sitteri

Vierailija
13.11.2009 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää, jos selkänoja on aika alhaalla.

Amerikassa vastasyntyneitäkin on aikoinaan kannettu ulkonakin sellaisissa, mutta vauvat eivät olleet istuma-asennossa.

"Rättisitterissä" ei ihan pientä, sillä selkä menee kuopalle ja ei ole yleeensä säätöä. N. 4 kk ikäisestä kangassitterissä.

Vierailija
2/10 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jonnekin 6-7 kk asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä kankaan sisällä oli kovalevystä tuet, että ei ollut mikään ihan "rätti".

Vierailija
4/10 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut käytössä vastasyntyneestä eteenpäin. Ei toki olla pidetty ihan pientä siinä kuin pieni hetki kerrallaan.. Vieläkin vaikka lapsi on jo 1v4kk hän istuu siinä mielellään sen aikaa kun minä olen suihkussa :) Sitteri siis kylpyhuoneen ovella "tuolina" :)

Vierailija
5/10 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ihan makuuasentoon, joten pidin jo vastasyntyneenä tarpeentullen siinä.

Sitten oli välissä aika jolloin ei ollut käytössä, kun ei enää pysynyt siinä.

Sitten alkoi taas n.9kk iässä istuskelemaan siinä itse, ja 1v-2v on tykännyt istua sitterissä kuin tuolissa (saa sellaiseen asentoon, että on vähän kuin nojatuoli), lukee, katsoo joskus telkkaria, levähtää jne.

Vierailija
6/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi huono selälle. Pidä mielummin lattialla, sylissa, liinassa, sangyssä vaikkapa mobilen alla.

Auton kaukalokin on paljon parempi.

Vierailija
7/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittereitä on todella paljon erilaisia ja ainakin meidän sitteri on sata kertaa parempi kun kaukalo, jos vauva vaikka nukkuis päikkärit siinä

tosi huono selälle. Pidä mielummin lattialla, sylissa, liinassa, sangyssä vaikkapa mobilen alla.

Auton kaukalokin on paljon parempi.

Vierailija
8/10 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit parin viikon päästä onkin jo ihan turha.

Vierailija
9/10 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö nukkui siinä päikkärit ja oli kun ei viihtynyt lattialla ja minun oli pakko saada jotain tehtyä. Nyt tyttö on 3,5v (koon puolesta 1v ikäluokkaa) ja vieläkin välillä nukkuu siinä päikkärit. Meillä siis iso sitteri ja siinä on tuettu selkäosa ja kun laittaa makuuasentoon (vauvana oli hiukan pystyssä kun tytöllä refluksi) niin on melkeinpä sama kun sänky.

Vierailija
10/10 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikkunen nukkui kaikki päiväunet vaunulenkkejä lukuunottamatta sitterissä. Meillä on sellainen, että sen saa täysin makuuasentoon. Ensimmäiset soseet on kaikille vauvoille syötetty sitterissä, mutta hyvin pian sen jälkeen se käy turhaksi, kun ei vauva pysy siinä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän