Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaiden valkaisu -oikeasti turvallista?

Vierailija
13.11.2009 |

Minulla on hyvin keltaiset hampaat, en tieda, ovatko ne sisalta varjaytyneet vai kahvi ja tee jne varjannyt.

Haluaisin valkaista hampaani, olen tutkinut asiaa ja samaa ainetta saa netista tilaamalla ja ilmeisesti myos hammaslaakarista ostamalla, kuin mita hammaslaakarit kayttavat hoitoloissaan. Itse haluan valkaista, koska on todella paljon edullisempaa niin. Mutta aineen on tosiaan oltava luotettavaa ja hyvaa. Sellaisia olisi mm. Opalescense ja Premier. Vaikuttavan aineen on kuulemma oltava karbamidiperoksidia, muuten ei toimi.

Mutta onkos joku kokeillut esim. Sinunapteekin Pola Paint:ia? "Pola Paintin vaikuttava aina on 8% karbamidiperoksidi, sisältää myös etanolia, glyserolia, vettä ja makeutusaineita. 5,5 ml tuubi, mintun makuinen".

Miellyttaa se, etta se on mietoa (toisin, kuin jotkut jopa 35% karbamidiperoksidi), eika menisi varmaan niin paljoa ikenille, kun sita vain sivellaan hampaan pintaan, ei ole muotteja. Kayttaa saisi varmaan monta kertaa enemman/kauemman aikaa, kuin vahvempia, mutta en valittaisi siita. Parhaimman tuloksen kuulemma saa miedommalla ja pidemmalla vaikutusajalla, kuin tosi vahvalla aineella lyhyella vaikutusajalla. Mutta ei kai tama ole liian mietoa? Haluan kuitenkin tietty, etta aine kanssa vaikuttaa.

Onkohan sitten totta se, etta mika tahansa valkaisuaine on pahaksi hammaskiilteelle, jopa ne hammaslaakareiden kayttamat? Ilman tata varmuutta en uskalla alkaa valkaisemaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sitten kellertyy entistä nopeammin (mattapintaisena), eli joudut sitten valkaisukierteeseen, joka kuluttaa hammasta entisestään.

Vierailija
2/3 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut tuota valkaisupuikkoa, onko siitä kellään kokemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ainakaan mitään myönteistä elimistölle ja ennenkaikkea ruuansulatuselimille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi