Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luontaistuotteiden ja vaihtoehtohoitojen suosijat!

Vierailija
13.11.2009 |

Kysymykseni on teille, jotka suositte vaihtoehtoisia hoitomuotoja ja joiden perhe-elämään kuuluvat kiinteästi vitamiinit muutenkin kuin aamuisen Multitabsin muodossa.

Kuka teillä on sairastunut sikainfluenssaan ja millaisin oirein?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos si-positiiviseksi testattu lapseni pärsii kuoraan suuhuni, niin eikö se ole päivänselvää, että tautikinon sama?

jos oli noin vähäiset oireet? Onkohan mulla sit possulunssa paraikaa :)

Vierailija
2/16 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusvitamiinit- sekä vanhanajan jutskat valkosipulista hunajaan aina. Lisäksi käytämme pehmeitä hoitomuotoja kuten aromaterapiaa ja tautiaikaan immuniteettia vahvistavia valmisteita. Tavallisissa flunssissa yms taudit on ollu tosi lieviä- sikainflunessaan on sairastunut kolmesta lapsesta 2- kohtalaiset oireet- kuulumme riskiryhmään, mutta rokotetta ei ole ehditty antaa. Olen aina uskonut pehmeisiin hoitomuotoihin ja vähän enemmänkin "hörhöilyyn" se on aina toiminut- ja vaikka lääkäreitäkin on tarvittu, lopullinen apu on lähes aina ollut luontaispuolella- ja toipumiseen on luontaishoidot hyviä myös. Se, ettei heti turvaudu "viralliseen totuuteen" joka tän sikainfluenssan kohdallakin voi osoittautua ihan miksikä vaan - kukaanhan ei lopulta tiedä mitä on tulossa- vaatii herkkyyttä kuunnnella itseään ja lapsiaan. Jos on aina tottunut että jossain on joku joka tietää oikeat vastaukset ja pelastaa ja suojelee- niin ei toimi. (ja sellaistahan ei oikeasti edes ole) Suosittelen, ei jokotai vaan sekäettä.

Ja possuflunssasta vielä- lapsilla oli korkea kuume, kehko-oireita, kova särky ja menivät aika heikoiksi- itselläni oli yhden illan pahoinvointia (sairastuin samaan aikaan kuin lapset), särkyä ja voimakasta ahdistusta rinnassa- itseni torppasin täpyteen luontaistuotteita- aamulla ei ollut enää mitään. Eikä ole sen jälkeen ollutkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe syödään D3-vitamiinia n. 3-4 kertainen annos virallisiin suosituksiin nähden, itse lisäksi käytän vihreää teetä kapselina vastustuskykyä boostatakseni. Sikainfluenssalta ollaan säästytty (toistaikseksi ainakin), vaikka sitä on lapsen pk:ssa ja meidän aikuisten työpaikoilla ollut. Tavallisia flunssia ollut tällä "kuurilla" vähemmän kuin ennen, mutta ollut kuitenkin.

Vierailija
4/16 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

d3 taminia 25mg päivässä, sinkkiä, siankärsämötippoja (aamuin ja illoin 10 -20 tippaa) jos oireita ja hyvälaatuisia probiootteja iltaisisin 2-3.

terveinä ollaan.

Vierailija
5/16 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perheellä oli pari viikkoa sitten kurkkukipua, päänsärkyä ja pahoinvointia, osalla myös nivelkipuja, mutta ei kuumetta. Lääkittiin suurilla c-vitamiiniannoksilla, yrteillä ja normaalia isommalla d-vitamiiniannoksella. Ohi meni muutamssa päivässä.

Si-rokotetta ei aiota ottaa, kukaan ei kuulu mihinkään riskiryhmään. Yleensä meillä sairastetaan tosi vähän ja taudit paranee aika nopeasti. Kukaan lapsista ei ole koskaan syönyt antibiootteja ja särkylääkkeitäkin niin vähän, että yksi paketti olis riittäny kaikille yhteiseksi. Mitään muitakaan lääkkeitä ei olla tarvittu, eikä kukaan ole koskaan käynyt minkään sairauden takia käynyt lääkärissä. Parin pikku loukkaantumisen takia ovat käyneet. Neuvolassa ovat käyneet normaalisti.

Meillä elellään normaalia elämää maaseudulla, ikävä kyllä täällä ei ole steinerkoulua. Lasten koulu on kyllä ihan ok muuten ja sopivan kokoinenkin. Ruoka on kotona aina lisäaineetonta ja mahdollisimman luomua, eineksiä tms. ei käytetä. Multitabsit ei kuulu ohjelmaan vaan luonnonvitamiinit. Tauteja lievitetään homeopatialla, vyöhyketerapialla, yrteillä ja energiahoidolla.

Vierailija
6/16 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oli noin vähäiset oireet?

Onkohan mulla sit possulunssa paraikaa :)

Vierailija
7/16 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotettu

homeopatiaa

luomuruokaa

luonnomukaista terveydenhoitoa

yrttilääkintää sairaudenhoitoon

Tässä näitä meidän perheen juttuja. Kukaan ei ole sairastanut mitään nuhaa pahempaa.... Eikä sekään ole kestänyt kauaa...

Vierailija
8/16 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidät muut on rokotettu, niin samalla suojellaan teidän kullannuppuja tuhkarokolta, sikotaudilta jne.

Vierailija
9/16 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakkautuneena esim. steiner-koulussa. Seurauksena ollut mm. polioepidemia.

Vierailija
10/16 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole sairastaneet oikeastaan mitään koko syksynä. Joskus on lapsilla nenä vuotanut ja minulla särkenyt päätä, mutta muuta ei ole ollut. Mutta, ei me kyllä sairastettu aiemminkaan, ennen ruokavalioita ja lisä-d-vitamiineja.

Sikainfluenssaa ei ole vielä ollut niin lähellä, että sen tarttumisesta osaisi sanoa mitään. En kyllä ajattele, että siltä erityisesti säästyisimme. Vastustuskyky on hyvä, muttei ehkä tuota tautia kohtaan.

Vierailija
11/16 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakkautuneena esim. steiner-koulussa. Seurauksena ollut mm. polioepidemia.

Kiinnostavaa, jos totta...

Vierailija
12/16 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tehdä tästä hörhöketjua enkä halua riitelyä rokottamisesta tai rokottamattomuudesta. Vaan ketju on heille, jotka ensisijaisesti käyttävät luontaistuotekaupan palveluita.

Vierailija
13/16 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan rokotusmyönteinen (no, tämän si-rokotteen kohdalla epäröin) ja sikainfluenssaista lastani hoidin ensisijaisestai Tamiflulla.

Ihan hörhö en siis ole, vaikka olen jo toistakymmentä vuotta hoitanut perhettäni ja lähes koko sukuani homeopatialla. Asuin aikanani maassa, jossa se oli yleistä ja sieltä oppini sain.

Homeopatiaa olen siis käyttänyt koko syksyn vastustuskyvyn lisäämiseksi ja syötän pesueelleni joka aamu d-vitamiiniä (25mg) ja sinkkiä (jota en yleensä syötä).

Vaikea sanoa, mikä on vaikuttanut mihin, mutta tässä meidän perheen si-tilanne:

Meidän perheen nuorimmainen sai sikataudin testatuksi. Kuume tosin kesti vain kaksi päivää. Valitti pitkään sen jälkeen pääkipua ja jalkasärkyä, mutta mitään muuta ei oikeastaan ollut. Lapsi söi ja nukkui hyvin. Tauti oli helppo.

Minä sain taudin sen jälkeen, kun lapsi suoraan pärski päin naamaani. Palelin alilämpöisenä yhden illan ja kurkkuni oli päivän verran kipeä. Huimasi vähn. Tätä kesti 2-3 pv, mutta kävin töissä kuitenkin.

Mies on samoin valittanut huimausta, kurkkukipua ja pääkipua. Hänkin mittaa alilämpöisiä lukemia tällä hetkellä. Käy töissä.

Kolmasluokkalainen on ollut täysin terve. Mikä on ihmeellistä, koska en ole eristänyt sairasta lasta, enkä tehnyt mitään muitakaan toimenpiteitä.

Vierailija
14/16 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain taudin sen jälkeen, kun lapsi suoraan pärski päin naamaani. Palelin alilämpöisenä yhden illan ja kurkkuni oli päivän verran kipeä. Huimasi vähn. Tätä kesti 2-3 pv, mutta kävin töissä kuitenkin

Vierailija
15/16 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödään vitamiinejä ja käytetään vaihtoehtoisia hoitomuotoja (mm paljon homeopatiaa). Minulla oli SI lokakuussa, selvisin kuumeettomana mutta hirveällä kurkkukivulla ja päänsäryllä joka jatkui 3 vrk. Muihin ei tarttunut.

Vierailija
16/16 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin töissä, koska en ollut "kipeä". Luuletko, että esimieheni olisi hyväksynyt, kun olisin soittanut "hei, minulla oli eilen illalla kylmä, ei ole enää. Voinko tulla töihin?".

Tuo kurkkukipu taas tuli taas seuraavan päivän iltana. Olisin taas soittanut "hei, minulla ei ole enää kylmä, mutta eilen illalla minulla oli kurkku kipeä. Tänä aamuna se ei enää ole. Pitääkö minun jäädä kotiin?".

Enpä kehdannut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän