Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko rikos levittää possunuhaa

Vierailija
12.11.2009 |

toisiin ihmisiin kun tietää että sairastaa sitä? Esim. aivastelee toisten päälle, räkii käsiin ja kättelee niillä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeet pitää maksaa itse. Olisin levittänyt possutautia niin moneen kuin olisin ehtinyt jos olisin jäänyt lapsineni ilman rokotetta.

Vierailija
2/19 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

possuparty missä tartutetaan tauti mahd. monelle? Että sairastaisi sen nyt eikä kun toka hengenvaarallinen aalto tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoin kuvailla sinua ja sinun kaltaisiasi kohtaan tuntemaani halveksuntaani.

Sinäkö päätät, koska "yhteiskunta" on sinua kohdellut "väärin" ja lähdet sitten "kostamaan" pahaa avistamattomille. *oks*

Vierailija
4/19 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoin kuvailla sinua ja sinun kaltaisiasi kohtaan tuntemaani halveksuntaani.

Sinäkö päätät, koska "yhteiskunta" on sinua kohdellut "väärin" ja lähdet sitten "kostamaan" pahaa avistamattomille. *oks*

Vierailija
5/19 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viattomiin... mutta muistakaa... what goes around, comes around...! Onnea valitsemallenne tielle.

terv. raskaana oleva 2 pienen lapsen äiti, jotka kaikki juuri sairastaneet kyseisen taudin.

Vierailija
6/19 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aina riittää näitä röyhkeitä rokotteensa etuilemalla tai varastamalla riskiryhmiltä vieviltä. Ja miksi olisin kiva ihmisille kun ihmiset eivät ole kivoja minulle?

Vierailija
7/19 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

!.hysteerikot.! .ihan hyvä idea kepposena.

.bam bam keno bam bam.

Tuskin kukaan jaksaa kipeänä lähteä #levitysreissulle#

.Eriasia on jos niistää nenäänsä hillopurkkiin ja pakastaa sen seuraavalle vuodelle.

.Bam bam keno bam bam.

Säilyykö edes?

Vierailija
8/19 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suurin rikos ja ansaitsisi rangaistukseksi saada itselleen mitä rankin tautimuoto sikanuhasta.

Onneksi minä olen kullannupulleni rokotteen tänään saanut, samoin itselleni(raskaana) ja miehelleni(riskiryhmässä). Eipä siis kosketa enää meidän perhettä.

Vierailija
9/19 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten levittäisitte sikainfluenssaa tehokkaimmin?

Vierailija
10/19 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisiin ihmisiin kun tietää että sairastaa sitä? Esim. aivastelee toisten päälle, räkii käsiin ja kättelee niillä.

Juu, on se!

Vierailija
11/19 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaisiko tälläinen epidemiaan? Saako putkimiehet käydä vesitornissa tartunnan saaneina?

alkoi pelottamaan nimittäin mitä jos saan SI:n juomalla vettä :(

Vierailija
12/19 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiva levittää tautia, joka voi olla hengenvaarallinen etenkin riskiryhmille.

Vierailija
13/19 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen jo rokotettu possua vastaan. kysyin vain yhden toisen takia.

t. ap

Vierailija
14/19 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suurin rikos ja ansaitsisi rangaistukseksi saada itselleen mitä rankin tautimuoto sikanuhasta.

Onneksi minä olen kullannupulleni rokotteen tänään saanut, samoin itselleni(raskaana) ja miehelleni(riskiryhmässä). Eipä siis kosketa enää meidän perhettä.

Vierailija
15/19 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiva levittää tautia, joka voi olla hengenvaarallinen etenkin riskiryhmille.

ihmiskunnan pohjasakkaa, jotka elää pahuudesta. Minäkään en usko, että ihan ilman seuraamuksia tässä elämässä saa kovin paljon julmuuksia tehdä. Jos ei poliisi puutu, niin mahdollisesti joku muu taho joskus myöhemmin. Että lycka till täältäkin!

Vierailija
16/19 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten haluaa. Mistään ja kenestäkään ei tarvitse välittää, voi aina vedota mielenhäiriöön vaikka olisikin ihan tässä todellisuudessa ja tekisi tahallaan. Hah hah

Vierailija
17/19 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin levittänyt possutautia niin moneen kuin olisin ehtinyt jos olisin jäänyt lapsineni ilman rokotetta.

takia maailmassa tapahtuu kamalia asioita. Silkka typeryys yhdistettynä täydelliseen empatiakyvyn puutteeseen ja rajattomaan itsekkyyteen.

Vierailija
18/19 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitän taatusti niin paljon kuin kuumeeltani pystyn.

luojan kiitos olen sentään mieleltäni terve, vaikka moni muu asia voikin mennä päin seiniä.

Vierailija
19/19 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitän taatusti niin paljon kuin kuumeeltani pystyn.

luojan kiitos olen sentään mieleltäni terve, vaikka moni muu asia voikin mennä päin seiniä.