Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieni talo preerialla- fanit!

Vierailija
12.11.2009 |

Itse olen satunnainen katsoja, mitä siinä on nyt vähään aikaan tapahtunut? n. kuukauden sisällä? Katsoin tänään ja surkuttelin tuon Edwardsin puolesta, kun sillä ei tunnu olevan onnea ihmissuhteissa ollenkaan. Toivoin, että se poika olisi jäänyt hänen luo, eikä biologisen isän..Vähän aikaa sitten antoi itse pakit sille kirjekaverille..

Onko se koskaan ollut naimisissa? Meneekö vielä, saako lapsia?

Vieläkö Lauran vanhemmat on sarjassa, entä siskot?

Se kauppiaan tyttö on muuttunut, ja oliko sen nimi edes Nancy..?

Juonipaljastuksia kaipaan!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edwardsin puolesta, kun sillä ei tunnu olevan onnea ihmissuhteissa ollenkaan. naimisissa? Meneekö vielä, saako lapsia? Vieläkö Lauran vanhemmat on sarjassa, entä siskot? Se kauppiaan tyttö on muuttunut, ja oliko sen nimi edes Nancy..? Juonipaljastuksia kaipaan!

Edwards on ollut naimisissa ja on muistaakseni pari lasta. Vaimo jätti juopottelun takia. Edwardsin auttoi raittiille polulle Laura miehensä kanssa.

Vanhempia ja Lauran pikkusisaruksia oon silloin tällöin nähnyt sarjassa edelleen.

Nellie kasvoi aikuiseksi ja meni naimisiin juutalaisen miehen kanssa ja sai kaksoset. Muutti perheineen itään. Nancy on ottolapsi. Aika samannäköinen ja yhtä ilkeä kuin Nellie lapsena (aikuisenahan Nellie viisastui). Nancy oli ainoa, jonka se kauppiaan rouva halusi. Tykkäsi ulkonäöstä ja pirullisesta luonteesta.

En minäkään jatkuvasti katso, mutta viime aikoina oon katellu vähän enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla