Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

heips muita "nuoria äitejä" tampereen lähistöltä??

12.11.2009 |

heips mahtaako tänne olla eksynyt muita nuoria äitejä tampereen lähistöltä....?? itse asun noin 30km päässä tampereesta ja olis kiva oppia tunteen muitakin "nuoria äitejä" täältä suunnalta... pakko käyttää noita heittomerkkejä kun ikää on kertynyt jo kaksikymmentäkolme vuotta niin ei oikein tiedä että voiko laskee itseään ihan nuoreksi :)olisi tosiaa kiva oppia tuntemaan muitakin äitejä tältä suunnalta kun omassa ystäväpiirissäni olen ensimmäinen joka sai lapsen niin kamalasti kohtalotovereita ei ole ja lapsettomat ystäväni eivät aina ihan ymmärrä pikkulapsen äidin "murheita" vaikka ovatkin muuten aivan ihania ystäviä... :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas kaukaa sitä ollaan sit? Itse asun ihan Tampereella ja ikää on 22 ja mies on 26. Tyttö on noin kuukauden ikäinen=)

Vierailija
2/7 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

En nyt tiiä tuliko mun eilinen viesti, kun ei sitä tuossa ketjussa näy..Olen niin pro näissä jutuissa :D

Mutta joo itse asustelen Tampereella ja poika on n. 4 ja puol kuukautta vanha :) Suloinen pieni hurmuri. Itsekin kaipailen mammaseuraa Tampereelta, kun ei täällä kauheasti tuttuja asu ja varsinkaan perheellisiä :) Mutta miten on teillä alkanut arki sujumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että itse palstan pitäjä on kadonnut johonkin, kun ei ole kirjoitellut tänne.

Kuinkas vanha oot Minskuliini? Itse oon 22v. tosin tänä vuonna tulee taulukkoon lukemat 23=) Me asutaan kans ihan Tampereella. Tytär täytti tänään 2kk.

Ootte ilmeisesti vasta muuttanut Tampereelleko?

Arkipäivät menee kyllä todella nopeasti. Tyttö kasvaa tiuhaan tahtiin. Kastejuhlatkin on pian:)

Vierailija
4/7 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte täytin marraskuussa 20 vee, tulin vanhojen ja raihnasten kerhoon ;D Ollaan me jo reilu vuos asuttu Tampereella, n. 8 kilsaa keskustasta 2-kerroksisessa rivitalossa.

Mies on jo 28-vuotias ja esikoinen oli poika myös hänelle :)

Onnea 2 kk päivästä tyttöselle :) Nimikin on sit jo valmiina varmaan kun kohta on kastejuhla!?Meillä pojan nimi on siis Kristian jos en oo aiemmin tuolla maininnu :)

Vierailija
5/7 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että raihnaselta;) itse tunnen olevani paljon vanhempi kun lähestyy 23. Mies täyttää muutaman kuukauden päästä 27. Meidän tytär on myös esikoinen.

Juu, nimi on valmiina ja kaikki on onneksi valmiiksi suuniteltu. Kukat ja servetit tilattu=) Pappi tulee tänään käymään ja käydään ne kastetoiminnot läpi. Tarvii huusholli siivota. Ihana nimi teidän pojalla:)

Niin missäs päin Tamperetta te sitten asustelette? Me asutaan tässä Haapalinnassa.

Pitäisköhän sun siirtyä mun ylläpitämään palstaan, kun musta oikeasti tuntuu että tän palstan ylläpitäjä ei tule takaisin. Jos siis kiinostaa niin http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/35/viestiketju/1055202/tampereen_s… tonne. Siellä on myös nuori tuleva äiti jonka laskettu aika on ihan ovella jo=)

Vierailija
6/7 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans kaveri porukan ainut joka on saanu lapsen, ja nyt ku oon vuoden asunu täälä nurmossa niin on vain kolme äitikaveria, olishan se kiva jos sais uusia tuttavuuksia. Nykyään on muutamalla tutulla lapsia mut ei niiden kabs tule vaihfettua kuulumisia.

7/7 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Olen 22-vuotias pikkupojan(07/10) äiti ja asun Juupajoella. Mistä päin aloittaja on? Itse kaipailisin kaveria esim. kahvitteluun ja vaunutteluun.. Oon asunut vasta vajaan 2 vuotta tällä suunnalla ja kaikki kaverit jäi aiemmalle kotipaikkakunnalle parin sadan kilsan päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme