Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mulla aina tulee kurkku kipeäksi sen jälkeen kun ole ottanut ukolta suihin?

Vierailija
12.11.2009 |

Onko sillä joku sp-tauti kun kurkkuani aristaa aina suihinottoa seuraavana päivänä. Ja kysyn tätä ihan tosissani, en provoillakseni. Eikä se suihinotto ole teknisesti kurkkua rasittavaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy varmuuden vuoksi testeissä jos olet saanut esim klamydian kurkkuusi.

Vierailija
2/9 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muna sinne suuhun kuulu normaalisti. Täysin luonnotonta. Mikjsi otat sen sinne suuhun jos tekee kipeää. Monella on leuka löystynyt ja mennyt sijoiltaan aikojen saatossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että ehkä kyseessä on tuolloin jonkinlainen rangaistus :D

Vierailija
4/9 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain siinä spermassa on joka ärsyttää, jotain mikrobia tai sitten vain muuten hapokasta tms.

Vierailija
5/9 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukolle että jos se päästää touhutippoja enempää suuhuni, niin puren pikkuveljen poikki. ap

Vierailija
6/9 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muna sinne suuhun kuulu normaalisti. Täysin luonnotonta. Mikjsi otat sen sinne suuhun jos tekee kipeää. Monella on leuka löystynyt ja mennyt sijoiltaan aikojen saatossa.

Piti tämä loppukevennys miehellekin näyttää!

Vierailija
7/9 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä myöskään ota spermaa suuhu...

Olen alkanut pesemään hampaat aina suihinoton jälkeen ja pesen kauan ja huolella... myös kurlaan vettä... näin ei tule kurkku kipeäksi...

Vierailija
8/9 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, kai sä kurlaat aina suuvedellä/suolavedellä touhun päätteeksi + tietenkin peset hampaat? Alakerrassa on eri bakteerikanta kuin muualla kehossa, siksi just ne kädet pestään kun vessassa on käyty.

Vierailija
9/9 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suuhuni vain saippualta tuoksuvaa ja maistuvaa kikkeliä. Likaista ja hikistä peliä on turha mulle tarjota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän