Voih! BB-Hennan ja -Antin iiiihana koti!
Kommentit (44)
tarvitaan, että me voimme kokea myötähäpeän maustamaa ylemmyydentuntoa ja korottaa itsemme ylempään kastiin.
ja koti, kuten jo sanottiin, he ovat jo nuoria. Kyllä heillä paremmin menee kuin jollain tämän palstan ongelmalähiössä asuvalla yh:lla tai katkeroituneella lapsentekokone-kotimammalla jonka mies juoksee kapakoissa, nehän tuntuvat ajoittain olevan enemmistönä tällä palstalla.
Tähän päivään kuuluu olla ilkeä ja ikävä.
Äitini opetti, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin sitten on parempi olla hiljaa.
Ihan suloinen nuoripari. Toivotetaan onnea, eikä olla ilkeitä.
KUKA poseeraa paita auki "perhekuvassa"?
Mitään wt:tä ei näkynyt. Onko teillä minkäänlaista kosketusta aitoon wt-asuntoon?
Noin elää suurin osa Suomalaisista nuorista.
Eriasia on ne nuoret jotka ovat syntyneet kultalusikka suussa. Vanhemmat ovat ostaneet omistuskämpän jne..
noi on niin suloisia kaikessa naiiviudessaan :) Aivan liikkiksiä!
Sisustuksenahan tuo on todella nuorisotyyliä, joilla ei maku ole kehittynyt/vakiintunut... kaikkine pantterijulisteineen :)
Voisin jotenkin ymmärtää, jos olisi kyse aidoista, kalliista shampanjapulloista, mutta noi...
Kaksi täysin turhaa julkkista esittelee oman vuokrakotinsa. Olivat itse niin innoissaan, että oikeasti se oli minusta herttaista. Kaikki "junttisisustuksen" kliseet löytyivät, mutta entä sitten! Itse tykkäävät ja viihtyvät, ovat nuoria ja kokemattomia, heille 50e maksava posliinikuppi on ihan älyttömän arvokas ja hieno.
Hymyilytti myös ne skumppapullot, jota säilyttävät vuosia. Mahtaa olla iloinen yllätys kun hääyönä korkkaavat, kuohujuomat eivät ole mitään vuosikertaviinejä, ne eivät säily hyvänä kovinkaan pitkään :).
mut kyllä hyö varmaan mahtuvat kaksisteen siellä asumaan. Minusta on hyvä et he myös kunnioittavat toisen venäläisiä juuria, vaikkakin olis ne verhot miten rumia tahansa....
Normaali nuorenparin tai opiskelijoiden kämppä Mitään wt:tä ei näkynyt. Onko teillä minkäänlaista kosketusta aitoon wt-asuntoon?
Eriasia on ne nuoret jotka ovat syntyneet kultalusikka suussa. Vanhemmat ovat ostaneet omistuskämpän jne..
syntynyt kultalusikka suussa, mutta jostain on kuitenkin ehtinyt tarttumaan sen verran hyvää makua, etten tuolla tavalla ole sisustanut koskaan. Mun mielestä juuri niin wt:tä kun voi olla, mutta mikäs siinä. Ei se kenenkän ihmisarvoa vähennä. Mun vanhemmat ei ole ostaneet mulle hienoa omistusasuntoa, mutta olen aina pyrkinyt sisustamaan kivasti ja hyvällä maulla (ja erittäin edullisesti!) sen kämpän, missä kulloinkin olen asunut.
syntynyt kultalusikka suussa, mutta jostain on kuitenkin ehtinyt tarttumaan sen verran hyvää makua, etten tuolla tavalla ole sisustanut koskaan. Mun mielestä juuri niin wt:tä kun voi olla, mutta mikäs siinä. Ei se kenenkän ihmisarvoa vähennä. Mun vanhemmat ei ole ostaneet mulle hienoa omistusasuntoa, mutta olen aina pyrkinyt sisustamaan kivasti ja hyvällä maulla (ja erittäin edullisesti!) sen kämpän, missä kulloinkin olen asunut.
Sitäkö, mitä sisustuslehdet opettavat? Onko se skandinaavista, itämaista, afrikkalaista vai mitä? Makuasioista ei oikeasti voi kiistellä. Itse olen kiinnostunut sisustuksesta, tilaan sisustuslehtiä ja tiedän trendit. Mutta on monia juttuja, joista en itse välitä. Jos joku tykkää pantterijulisteesta seinällä, niin mikää minä olen siihen sanomaan, että ei ole hyvän maun mukainen? Joku taas rakastaa Lundian kirjahyllyjä, joista itse en piittaa ollenkaan.
salakuljettaneet Venäjän kääpiöhamsterin Venjältä? Me ollaan sellainen ostettu ihan täältä Suomesta. :)
Olisko kannattanut asiasta jättää mainitsematta. :)
pinnallisia ja arvostelevia ihmisiä. Noloa aikuisilta ihmisiltä päästää tollasta paskaa suustaan toisen kodista.
Normaali nuorenparin tai opiskelijoiden kämppä Mitään wt:tä ei näkynyt. Onko teillä minkäänlaista kosketusta aitoon wt-asuntoon?
Eriasia on ne nuoret jotka ovat syntyneet kultalusikka suussa. Vanhemmat ovat ostaneet omistuskämpän jne..syntynyt kultalusikka suussa, mutta jostain on kuitenkin ehtinyt tarttumaan sen verran hyvää makua, etten tuolla tavalla ole sisustanut koskaan. Mun mielestä juuri niin wt:tä kun voi olla, mutta mikäs siinä. Ei se kenenkän ihmisarvoa vähennä. Mun vanhemmat ei ole ostaneet mulle hienoa omistusasuntoa, mutta olen aina pyrkinyt sisustamaan kivasti ja hyvällä maulla (ja erittäin edullisesti!) sen kämpän, missä kulloinkin olen asunut.
70% nuorten kodeista näyttää juuri tuollaiselta. huonekaluja saatu vähän jokapuolelta eikä mikään kohtaa synkroon. toisaalta ne hoitaa tehtävänsä. Rikkaiden nuorten kodit on erilaisia niihin on isä ja äiti antanut rahaa..
No ei kai ne nuoret siis ole rikkaita jos niiden vanhemmat ovat antaneet rahaa sisustamiseen..?!
Ihan perus "köyhää"nuorisoa siis jota vanhemmat sponsoroi.
Normaali nuorenparin tai opiskelijoiden kämppä Mitään wt:tä ei näkynyt. Onko teillä minkäänlaista kosketusta aitoon wt-asuntoon? Noin elää suurin osa Suomalaisista nuorista. Eriasia on ne nuoret jotka ovat syntyneet kultalusikka suussa. Vanhemmat ovat ostaneet omistuskämpän jne..
Makuja on moneksi. Ei tämän nuorenparin koti ehkä ole sellainen kuin sinä tai minä sisustaisimme, mutta ei se välttämättä kerro meidän hyvästä mausta tai heidän huonosta maustaan. Makuja on monia ja meillä jokaisella sellainen koti kuin haluamme/on varaa sisustaa.
Rumaa on sen sijaan tulla tänne arvostelemaan toisten KOTEJA. Ehkä sitä hyvää makua kannattaisi käyttää myös nettikeskusteluissa.
oli normi vuokrakämppä.