Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voih! BB-Hennan ja -Antin iiiihana koti!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva koti oli.

Vierailija
2/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ankeaa ja sekavaa pesusettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne niin liikkiksiä.

mulle vaan ei iske tuo jätkän tyyli, siinä on jotain tosi limasita. Samaa kuin tämän vuoden BB:n Ragnarissa ja vaikka siinä Venäjän euroviisuvoittajassa, mikä Dima Bilan se oli. (kyse ei silti ole mistään ryssävihasta, komeitakin miehiä sieltä löytyy)

Vierailija
4/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kämpästä en kommentoi mitään, makunsa kullakin..

Vierailija
5/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti silmään se että Hennalla paita vaihtui useampaan otteeseen :D

Vierailija
6/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pieni kerrostaloasunto tee white trashiksi.

Kyllä sihen vaaditaan kokonainen elämäntyyli, jossa vieroksutaan työtä, vihataan auktoriteettejä ja pannaan oma mielihyvä ja viihtyminen kaiken muun edelle.

Vierailija
7/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sihen vaaditaan kokonainen elämäntyyli, jossa vieroksutaan työtä, vihataan auktoriteettejä ja pannaan oma mielihyvä ja viihtyminen kaiken muun edelle.

Käykö nämä "tähdet" töissä? Oma mielihyvä ja viihtyminen näyttäisivät olevan elämäntyylin perusteella tärkeintä.

Vierailija
8/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen nuorenparin koti. Ottakaan huomioon että ne tosiaan on nuoria ja tuskin tienaavat mitään suuria summia rahaa vaikka julkisuudessa ovat.

Harvan nuoren koti on kuin sisustuslehdestä, eiköhän se ole just "sotkatyyli" mikä monilla nuorilla on.

Ja en ole mitenkään ton parin fani, lähinnä ärsyttävät mua, mutta ei niiden koti nyt mikään ihan kamala ollut.

Vierailija
9/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten sisustuksista tai sen puutteesta! Linkittäkää kuvia omista lukaaleistanne, niin me tavikset tiedettäis miltä sen kodin pitäisi näyttää saadakseen av-mamman hyväksynnän... :)

Vierailija
10/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä, joilla ei ole erillistä kirjahyllyä ja tv-tasoa, vaan tuommoinen omituinen yhdistelmä. Tosin vielä kauheampi se on "pähkinän" värisenä Sotka-versiona. Ja siellä tietysti näytillä talon alkoholivarasto, yo-kuva (jos sellaiseen asti on joskus päässyt) ja kaikki omistajien 7 kirjaa.

Vierailija
11/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päästää Seiskan kuvaajat kotiinsa, niin kai sitä asuntoa saa arvostellakin? Kai tuosta jotkut tykkäävät, minä en.

Vierailija
12/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, aina on päästävä sanomaan en negatiiviset asiat, positiivistä sanottavaa ei taida olla kellään.

Vierailija
13/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen nuorenparin koti. Ottakaan huomioon että ne tosiaan on nuoria ja tuskin tienaavat mitään suuria summia rahaa vaikka julkisuudessa ovat. Harvan nuoren koti on kuin sisustuslehdestä, eiköhän se ole just "sotkatyyli" mikä monilla nuorilla on. Ja en ole mitenkään ton parin fani, lähinnä ärsyttävät mua, mutta ei niiden koti nyt mikään ihan kamala ollut.

He ovat itse valinneet 'muka-julkkis' elämäntyylin, jolla ei juurikaan tienaa mitään. Varsinkin jos kaikki tienattu raha menee ulkonäön ylläpitoon ja juhlimiseen. Kyllä jo Hennan ja Antin ikäinen pariskunta voi asua hyvällä maulla sisustetussa 'trendikkäässä' kodissa ja käydä ihan kunnon töissäkin. Ei ne nyt niin nuoria kuitenkaan enää ole.

Vierailija
14/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen nuorenparin koti. Ottakaan huomioon että ne tosiaan on nuoria ja tuskin tienaavat mitään suuria summia rahaa vaikka julkisuudessa ovat. Harvan nuoren koti on kuin sisustuslehdestä, eiköhän se ole just "sotkatyyli" mikä monilla nuorilla on. Ja en ole mitenkään ton parin fani, lähinnä ärsyttävät mua, mutta ei niiden koti nyt mikään ihan kamala ollut.

He ovat itse valinneet 'muka-julkkis' elämäntyylin, jolla ei juurikaan tienaa mitään. Varsinkin jos kaikki tienattu raha menee ulkonäön ylläpitoon ja juhlimiseen. Kyllä jo Hennan ja Antin ikäinen pariskunta voi asua hyvällä maulla sisustetussa 'trendikkäässä' kodissa ja käydä ihan kunnon töissäkin. Ei ne nyt niin nuoria kuitenkaan enää ole.

Ika ei ole este eika raha. Jos on oikeasti silmaa sisustaa, sen voi tehda halvallakin. Tuota asuntoa vaan ei oltu sisustettu. Sinne oli laitettu tarvittavat huonekalut ja muu kraasa ja that's it. Jos olisin nahnyt pelkan asunnon, olisin luullut siella asuvan keski-ikaisen/elakelaisen pariskunnan. Tyylitajuttoman sellaisen.

Vierailija
15/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli omistajiensa näköinen...

Vierailija
16/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole erillistä kirjahyllyä ja tv-tasoa! Voiko enää pienemmäksi elämä menna...

Vierailija
17/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesusettiä?

limasita

Vierailija
18/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jotenkin ymmärtää, jos olisi kyse aidoista, kalliista shampanjapulloista, mutta noi...

Vierailija
19/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan tästä vielä kasvavat. Jotenkin alkoi täti-ihmistä liikuttaa. Ovat lapsukaiset lukeneet sisustuslehtensä ja terminologia on hanskassa.

Ei tämä niin paljon omasta ensimmäisestä kodistani eronnut. No, pantteria ei ollut seinällä eikä kuohujuomapullot esillä. Yhtä lapsekkaan innostunut olin ja ylpeä kodistani.

Onnea nuorelle parille! Maku ja elämä muuttuu, kun ikää tulee lisää.

Vierailija
20/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin karsinut jotain koristeita, sängyn vaihtaisin, mutta noin yleisesti se oli ihan jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi