Onko sydämelläsi jotain, jaa se kanssamme!
Kommentit (13)
Rahat vähissä, vauva ei nuku, väsyttää, parhaasta ystävästääni on tullut esiin uusia piirteitä, joista en pidä...
Rahaa on laittaa kiva joulu perheelle, mutta ärsyttää nämä joka puolelle annettavat lahjat ja muistamiset.
Paitsi että on vain yksi "toinen" mies. Mitään siis ei ole tapahtunut, muualla kuin ajatuksissani. Olen kuitenkin todella todella ihastunut ja toinen mies on koko ajan mielessä.
Meilläkin oman miehen kanssa kaikki ihan hyvin, yhdessä 14 vuotta ja ikinä en ole pettänyt. 30 vuoden rajapyykki lähenee, kai tää on jotenkin siihen liittyvää.
Kai se on tarttunut itseenikin nyt.
Olo ollut kökkönen pari päivää ja olen lepäillyt.
Tänään ajattelin lähteä hieman ulkoilemaan niin nyt onkin sitten pää taas kipeä ja nenäkin alkaa tukostaa.
ahkerasti arveluttaa. Opinnot jo loppusuoralla mutta ahdistaa.
ja että hän sairastuu htohon sikaan, ja rahahuolet nehän aina painaa.
ei sen kummempaa, mutta jostain syystä hermostuttaa huominen, jolloin jokainen lapseni saa rokotuksen. Ei sen ihmeempää, mutta se on sydämelläni.
Päällimmäisenä tuntuu olevan mielessä tuo H1N1-kauhistus. Kuin joku musta pilvi roikkuisi koko ajan yllämme, pelottaa ja ahdistaa. Pelkään lastemme puolesta, toisaalta myös puolisoni. Pelkoni ei ole hysteeristä, mutta kun tätä kaikkea tulee joka suunnalta koko ajan, on asia väistämättäkin mielessä.
Toinen mieltä painava asia on raha.
Minulla oli pieni pidennetty lomareissu lokakuussa jonka kuluja makselen vieläkin. Luottokorttilasku pamahti postissa, 560€ ja matkakulujakin vielä maksamatta 170€. Mies ei tiedä näistä mitään, ahdistaa. Meillä on selkeästi omat rahamme. Mutta minulla ei tällä hetkellä oikein ole mistä nyhtää. Mies ei tiedä sitä. Kai tästä jotenkin selviän.
Meidän perheellä on nyt kaikki hyvin. Kumpikin vanhemmista on työllistettyjä, raha-asiat kunnossa. Lasten kanssa ei pahempia ongelmia. Mies on hyvä ja rakastaa minua, sekä on kaikinpuolin kunnon mies.
MUTTA minä haaveilen ja katselen muita miehiä. Tiedän, että olen aivan älytön, mutta kiusauksia on aivan liian paljon.
En ole pettänyt miestäni kertaakaan tämä yhteisen kymmenen vuoden aikana, eikä ole edes tehnyt mieli pettää. En tiedä, mikä ikäkriisi minulle on tullut, mutta suoraan sanottuna nautin muiden miesten kanssa flirttailusta. Ja erityisesti nuoret miehet vetoaa tosi paljon.. Luulen, että on vain ajan kysymys, milloin lankean.
Aaargh.. kivittäkää minut!
kaikki kustantajat ovat samaa mieltä.
et sinä voi varmaksi tietää, mitä joku toinen tuntee ja ketä joku toinen rakastaa!
että Jeesus rakastaa sinua.
pidän kirjaa tuntemuksistani ennenkuin viitsin mennä lääkäriin. Nyt on hypomania-vaihe päällä....