Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenklinikan päivystyksessä viikon aikana vierailleet!

Vierailija
11.11.2009 |

Saitko si-tartunnan sieltä?

Teen vähän galluppia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi uskominen, niin jokainen lastenklinikan päivystyksessä käyneistä olisi joka tapauksessa tällä hetkellä sikiksen kourissa.

Vierailija
2/17 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pv paras.Eihän se päivässä puhkea,ja kyllä siihen tartuntaan vähän muutakin tarvitaan kuin käynti LKLlla.Itse ollut siellä kolmesti 2vk aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, ei voikaan tietää, mutta jos sen viikonlopun ap:n juttuja olisi uskominen, niin jokainen lastenklinikan päivystyksessä käyneistä olisi joka tapauksessa tällä hetkellä sikiksen kourissa.

Hei,

Mä kerroin silloin lauantaina mitä se hoitaja meille siellä päivystyksessä sanoi :) Haukkukaa niin paljon kun vain jaksatte, mä kerroin vaan mitä me siellä koettiin ja kuultiin.

Ja onneksemme emme vielä *kop kop* ole sairastuneet, vaikka hoitaja meille tartuntaa povailikin.

t: se viikonloppuna perheensä kokemuksista lastenklinikan päivystyksessä kirjoittanut

Vierailija
4/17 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe-la yöstä on kulunut yli 5 vuorokautta.

Vierailija
5/17 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sinua kritisoitiin. Olihan se kaiketi vähän sensaatiohalkuista kirjoittelua. Ja se hoitaja todella ammattitaidoton pelotellessaan asiakkaita tuolla tavalla.

14, ei voikaan tietää, mutta jos sen viikonlopun ap:n juttuja olisi uskominen, niin jokainen lastenklinikan päivystyksessä käyneistä olisi joka tapauksessa tällä hetkellä sikiksen kourissa.

Hei,

Mä kerroin silloin lauantaina mitä se hoitaja meille siellä päivystyksessä sanoi :) Haukkukaa niin paljon kun vain jaksatte, mä kerroin vaan mitä me siellä koettiin ja kuultiin.

Ja onneksemme emme vielä *kop kop* ole sairastuneet, vaikka hoitaja meille tartuntaa povailikin.

t: se viikonloppuna perheensä kokemuksista lastenklinikan päivystyksessä kirjoittanut

Vierailija
6/17 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sinua kritisoitiin. Olihan se kaiketi vähän sensaatiohalkuista kirjoittelua. Ja se hoitaja todella ammattitaidoton pelotellessaan asiakkaita tuolla tavalla.

Jankuti jank :D Olin aika väsynyt vietettyäni yön siellä päivystyksessä. Kritisoikaa niin paljon kuin jaksatte. Monta kuitenkin tuntui kiinnostavan perheemme kokemukset.

Se mitä se hoitaja sanoi niistä tehohoitopaikkojen riittämättömyydestä on ihan totta. Se on myöskin totta, että ei hänen olisi kuulunut meille sitä tilittää.

Mutta ihan naurettavaa syyttää mua sensaationhakuisuudesta. Olin väsynyt ja järkyttynyt päivystysyön jäljiltä ja jaoin kokemukseni täällä. Siinä ei ole mitään epätavanomaista.

t: se joka kirjoitti lauantaina kokemuksista lastenklinikan päivystyksestä

Vierailija
7/17 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme saaneet tartuntaa. Minulla tosin on jo rokote.

Vierailija
8/17 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tartunta on varma jos siellä päivystyksessä vierailee.

Vierailija
9/17 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttelimme mahdollisimman kaukana muista ja lapsi oli vain rattaissa tai sylissä. En usko tartuttaneen muita.

Vierailija
10/17 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenklinikan päivystyksestä sian napannutta?

Vierailija
11/17 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläkin tiedolla tekee??

Vierailija
12/17 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

levitti kauhua siitä, kuinka LK:n päivystyksestä saa varmasti sikistartunnan. Oli kuulema hoitajakin vahvistanut. Voi toki olla, että hoitaja on näin sanonut, mutta silloin on kuitenkin toiminut hyvin asiattomasti ja epäammattimaisesti.

Ap:n mukaan hoitaja oli asiallinen ja reilu kun ei peitellyt totuutta, jota kaikki muut yrittävät peittää.

Silloin täällä muutama oli eri mieltä hoitajan ammattitaidosta ja siitä, voiko 100% päivystyksessä vierailleista saada tartunnan.

Ihan kiinnostuksesta kysyn, että onko kaikki siellä vierailleet saaneet tartunnan tai onko edes joku saanut sen.

Me emme saaneet, pe-la yöllä olimme päivystyksessä 4 tuntia.

Vierailija
13/17 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku on to-la saanut tartunnan ei ole välttämättä sairastunut vielä.

gallupoi niiltä jotka olivat siellä yli viikko sitten

Vierailija
14/17 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisimmin se on kuitenkin hyvin lyhyt, 2-3 vuorokautta. Näin suurimmalla osalla sairastuneista.

Vierailija
15/17 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä oli ihan normaalimeininki, ei mitään ruuhkaa esim. labrassa. Viikonlopun siellä päivystänyt lääkäri sanoi, ettei viikonloppuna tod. ollut mitään ruuhkaa tai paniikkia ja näytti vähän siltä, että kaiken maailman hysterianlevittäjät vois hillitä riemuaan...

Vierailija
16/17 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kävin lastenklinikalla. Kävelin usealla eri käytävällä. Olin jopa parkkihallissa ja sit korvaklinikalla! Miten mun käy???

Vierailija
17/17 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olis sairaalassa käynytkin, niin yhtä hyvin sen on voinut saada kaupasta, bussista tai mistä muualta tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan