Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurissa lapsi taas huutaa "Äiti, älä lyö enää niin lujaa!"

Vierailija
11.11.2009 |

Siellä pelataan taas Wiillä tennistä ;)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "Isi hakkaa". Isi siis peruskorjasi silloin taloamme ja hakkasi tosiaan vasaralla päivät pitkät. Piti aina vähän selitellä.

Vierailija
2/11 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti, älä, älä, se sattuu! EI SAA!" päivittäin... olen mietinyt milloin tulee sossut :-).

Tosi asiassa hän ei antaisi harjata hiuksiaan ja uhkaan että leikataan lyhyemmiksi, jos ei anna harjata (nyt noin lapaluille, sileät, suorat, suht helposti kammattavat hiukset, mutta silti uikuttaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjauksesi voi ihan oikeasti SATTUA! Itsellä kyyneleet valuu silmistä kampaajalla kun sattuu niin hel......sti.

Älä rääkkää lasta vaan anna hänen itse harjata hiuksensa. Tai tee sinä se hellävaroen, ehkä ei lapsi sitten olisi niin harjausta vastaan.

"Äiti, älä, älä, se sattuu! EI SAA!" päivittäin... olen mietinyt milloin tulee sossut :-). Tosi asiassa hän ei antaisi harjata hiuksiaan ja uhkaan että leikataan lyhyemmiksi, jos ei anna harjata (nyt noin lapaluille, sileät, suorat, suht helposti kammattavat hiukset, mutta silti uikuttaa).

Vierailija
4/11 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mököttää ja leikkisästi tökkään sormella polveen, alkaa huutamaan "Äiti, älä lyö!" Kerran nuorempi teki tyhmyyksiä ja suutuin, asia selvitettiin ja sovittiin, sen jälkeen jatkoin ruoan laittoa ja otin veitsen, isompi juoksi pihalle huutaen, "Apua, äidillä on veitsi!"

Että koskahan se sossu on meidän oven takana...

Vierailija
5/11 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjauksesi voi ihan oikeasti SATTUA! Itsellä kyyneleet valuu silmistä kampaajalla kun sattuu niin hel......sti.

Älä rääkkää lasta vaan anna hänen itse harjata hiuksensa. Tai tee sinä se hellävaroen, ehkä ei lapsi sitten olisi niin harjausta vastaan.

"Äiti, älä, älä, se sattuu! EI SAA!" päivittäin... olen mietinyt milloin tulee sossut :-). Tosi asiassa hän ei antaisi harjata hiuksiaan ja uhkaan että leikataan lyhyemmiksi, jos ei anna harjata (nyt noin lapaluille, sileät, suorat, suht helposti kammattavat hiukset, mutta silti uikuttaa).

Ja olen itse kampaaja. Kyllä likka huutaa välillä, vaikka miten varovaisesti koittaisin harjata. Luonnonharjasharja käytössä. Enemmän se on kyllä minusta sitä, että jos ei halua että harjataan niin kiljuu koko ajan ihan pienestäkin ja jos taas itse ehdottaa harjaamista niin sitten ei satu mikään. Eli se on sitä kiukuttelua.

Toki ei tarvi silti kiskoa väkisin takkuja läpi ja hoitoainetta tarpeen mukaan.

Vierailija
6/11 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa lukea keskustelupalstoilta kuinka älytöntä on kun vanhemmat saa sakkoa ja vankeutta lapsensa tukistamisesta.

Ilmeisesti näiden vanhempien mielestä lapsen fyysisestä satuttamisesta ei pitäisi saada sakkoa mutta kahden aikuisen välinen nakkikioski nahistelu on tuomittavaa vaikka kyseessä on kaksi tasaväkistä aikuista ihmistä joiden voimat ovat tasan.

Vierailija
7/11 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan antanut edes luunappia lapsille, ei pelata väkivaltapelejä tai muutenkaan harrasteta väkivaltaa.

t. Se jonka lapsi huutaa äidillä olevan veitsen!

Vierailija
8/11 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan itse harjata hiukseni niin, ettei satu, mutta muiden harjaus sattuu :(

Vierailija
9/11 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei ole aina sattunut, pitkään se ei sattunut yhtään, sitten keksi sen, välillä unohtuu, sitten taas sattuu. Välillä pyytää tekemään kampauksen, vaikka siinäkin harjataan.

Harjaan varovasti ja harja on hyvä ja tukka ei mikään takkupesä.

Annan itsensä harjata, mutta aina lopputulos ei ole hyvä. Päiväkodissa ei valita, kun harjaavat, ja epäilen etteivät ole sen helläkätisempiä sielläkään.

Vierailija
10/11 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä puhuta mitään väkivallalla kasvattamisesta. Meiän kuistilta kuuluu kans välillä järkyttävää tekstiä. Lapset joutuvat joskus kuistin penkille jäähylle kun meno yltyy liikaa, ja heti kun ovi hetkeksi sulkeutuu alkaa surkea huuto ja uikutus siitä miten paleltuu hengiltä kun ei IKINä pääse enää sisälle. Ei olis ihme jos sossusta joskus kyseltäs meillekin. Vaikka EI todellakaan palelluta lapsia.

Aina saa lukea keskustelupalstoilta kuinka älytöntä on kun vanhemmat saa sakkoa ja vankeutta lapsensa tukistamisesta.

Ilmeisesti näiden vanhempien mielestä lapsen fyysisestä satuttamisesta ei pitäisi saada sakkoa mutta kahden aikuisen välinen nakkikioski nahistelu on tuomittavaa vaikka kyseessä on kaksi tasaväkistä aikuista ihmistä joiden voimat ovat tasan.

Vierailija
11/11 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi vielä näyttää mulle. Väitti kivenkovaa, että Eeemeli teki sen. Sanoin pojalle, että pyllyssäsi on finni ja Eeemeli ei ole sitä tehnyt, että nyt sinä valehtelet.

Kertoi sitten vielä isällensä kuinka Eemeli teki hänelle pinnin. Muisti nimenkin väärin.