Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saako facebookissa peruttua jo lähetettyä kaveripyyntöä?

Vierailija
11.11.2009 |

ottaisin sen pois ihmiseltä, joka ei sitä hyväksy, mutta ei näköjään torjukaan. ettei turhaan siellä roikkuisi. ei sinänsä väliä, mutta vois edes olla hyväksymättä, miksi ihmiset niitä siellä roikottaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menet sinne Kaverit-sivullesi, valitset vasemmalta Kaikki kontaktit, ja siellä listassa näkyvät ne hyväksymistä odottavatkin. Nimen oikealta puolelta vain sitten painat Poista tms ja niin se häviää.

Muakin ärsyttää sellaiset jotka ei sitten voi hylätä sitä kutsua jos siltä tuntuu.

Vierailija
2/7 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku henkilö haluaisi ottaa nimenomaan mut fb-kaveriksi. Esim. kaikki exien kaverit / sukulaiset jätän roikkumaan kun ovat todennäköisimmin liikkeellä vain juorumielessä. Sen vuoksi odotan puolitutuilta kaveripyynnön lisäksi myös viestiä tai meiliä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys, en pyydä sellaisia kavereiksi, vain sellaisia, joiden kanssa oikeassakin elämässä näen :) sen verran tuttuja ollaan, että on 12 yhteistä kaveria, ihmetyttää vaan, et mua ei hyväksy, toki syynsä varmasti hänellä on. ja tiedän senkin, että hän on sen pyynön nähnyt.

kakkoselle kiitos, pyyntö poistettu, enää ei häiritse!

Vierailija
4/7 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lähettänyt kaveripyynnön minulle, tai ainakin facebook niin väittää, mutta minä en näe sitä omalla sivullani missään eikä sähköpostiinkaan ole siitä tullut ilmoitusta! Mistä siis voin tarkistaa ja hyväksyä hänet ettei kaveripyyntö roiku turhaan? Tämä voi teilläkin olla syynä miksi kaveripyyntö roikkuu, se ei yksinkertaisesti näy!

Vierailija
5/7 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku henkilö haluaisi ottaa nimenomaan mut fb-kaveriksi. Esim. kaikki exien kaverit / sukulaiset jätän roikkumaan kun ovat todennäköisimmin liikkeellä vain juorumielessä. Sen vuoksi odotan puolitutuilta kaveripyynnön lisäksi myös viestiä tai meiliä...

Vierailija
6/7 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on fb:ssä aikoihin käynykkään. Tästä syystä en myöskään ohita.

Vierailija
7/7 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän profiilikuviaan. Niitä on kuitenkin ihan kiva katella sillon tällöin. Ja kukaan heistä ei ole vaivautunut laittamaan minulle viestiä, missä vaikka kysyisi että mitäs kuuluu?

Tästä tiedän, että melko varmasti kyseiset ihmiset eivät juttelisi muutenkaan kanssani facebookin kautta. En tiedä miksi sitten haluavat kaverikseni, ehkä osa on ainakin sellaisia että haluavat mahd. monta kaveria facebookissa.

Tai no yksi on kyllä sellainen joka varmasti haluaisi jutella kanssani ja tutustua minuun lähemmin. Mutta itse en taas halua.