Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituus on merkki älykkyydestä ja henkisestä hyvinvoinnista

Vierailija
11.11.2009 |

Lyhytkasvuisilla lapsilla (ja sitä myötä aikuisilla) on kehitysviivästymää ja ongelmia, jotka hidastavat kehitystä.

Koko ihmiskunta on kasvanut sivistyksen myötä.

Lyhyet ihmiset ovat aina jotenkin jälkeenjääneitä ja kuvottavat mua. Niistä ei tiedä puhutellako kuin vertaistaan vai kuin jälkeenjäänyttä.

Mua hävettäisi, jos lapsi olisi lyhyt: kuin kävelevä kyltti huonosta hoidosta ja laiminlyönnistä.

Nainen 174cm

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti en voi hyvin :-(

Vierailija
2/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kyllä olet esimerkki siitä, että näin ei todellakaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan pomppasi! Tunnen paljon ap:tä älykkäämpiä lyhyitä ihmisiä.

T.175cm

Vierailija
4/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta se varmaan johtuu, että ruotsalaiset ovat meitä suomalaisia paaaaaljon älykkäämpiä ja hyvinvoivempia ja japanilaiset ihan uskomattoman tyhmä kansa.

Vierailija
5/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta pienikokoista häirikköä. Ja heitä yhdistää todellakin koko.

Vierailija
6/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonona puolena pituudessa on, että on paljon vanhempi kuin lyhyemmät.

Vierailija
7/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistollakin tapasin monta pätkää, joilla ei ainakaan ollut älystä puutetta. Itse viihdyn mainiosti hujoppina, mutta ystäväpiiriin kuuluu kaikenpitusia.

Eipä tulisi mieleenkään arvostella toisia pituuden perusteella. : o

Vierailija
8/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut kovastikin itseesi tuosta ketjusta, jossa pienikokoinen nainen kertoi olevana tyytyväinen itseensä? ;)

Kummallista ajattelua, että se olisi pois joltain toiselta jos joku on vain onnellinen omana itsenään ja tuntee omat vahvuutensa.

Vierailija
9/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten edes ymmärrä viestiäsi. :) Provoksi tämä on huono, mutta jos olet tosissasi, tämähän on pirun hauska, kertoo sinusta niin paljon. Kyllä huipulla tuulee!

Vierailija
10/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alemmuudentuntoisen kääpiön julistuksia.

Tämä ei ole uusi juttu, eikä keksimäni, vaan yleisesti tunnettua faktaa. Tais kalikka kolahtaa.

Eikä tämä nyt ole ulkonäkökysymys, kiva jos joku kääpiö on sinut itsensä kanssa! Kyse on henkisestä kehityksestä.

Olen työskennellyt pitkään traumatisoituneiden lasten parissa ja kyllä se pituus kasvu kulkee käsikädessä muun kehityksen kanssa. ap

Vierailija
11/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta se varmaan johtuu, että ruotsalaiset ovat meitä suomalaisia paaaaaljon älykkäämpiä ja hyvinvoivempia ja japanilaiset ihan uskomattoman tyhmä kansa.

Eikös niillä ole keskiverto äo:kin 130 kun meillä muilla se on keskimäärin sata....?

Tyhmiä ja lyhyitä.

Vierailija
12/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alemmuudentuntoisen kääpiön julistuksia.

Tämä ei ole uusi juttu, eikä keksimäni, vaan yleisesti tunnettua faktaa. Tais kalikka kolahtaa.

Eikä tämä nyt ole ulkonäkökysymys, kiva jos joku kääpiö on sinut itsensä kanssa! Kyse on henkisestä kehityksestä.

Olen työskennellyt pitkään traumatisoituneiden lasten parissa ja kyllä se pituus kasvu kulkee käsikädessä muun kehityksen kanssa. ap

Vierailija
13/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse sinua pidempi nainen ja hävettää puolestasi

Vierailija
14/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"faktasi" tueksi!

Tämä on kyllä niin tyhmä provo taas kerran..

t. luokion aineenopettaja, joka ei ole huomannut minkäänlaista korrelaatiota älykkyyden ja pituuden välillä oppilaissaan eikä tuollaiseen väitteeseen ole koskaan ammattikirjallisuudessa törmännyt

Vierailija
15/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja ne lapsethn ovat täydessä aikuisuus pituudessaan LAPSENA...voi äly hoi ap...jopa minä tiedän että 15-vuotiaat voivat vielä kasvaa pituutta,jopa 18-vuotiaatkin...muahhhaahhaa!

Nyt tais ap todistaa oman tyhmyytensä...täysikasvuiset lapset,päivän naurut taas

Vierailija
16/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. eräs joka lapsena oli luokkansa lyhyimpiä ja nyt 175 cm

niin ja ne lapsethn ovat täydessä aikuisuus pituudessaan LAPSENA...voi äly hoi ap...jopa minä tiedän että 15-vuotiaat voivat vielä kasvaa pituutta,jopa 18-vuotiaatkin...muahhhaahhaa!

Nyt tais ap todistaa oman tyhmyytensä...täysikasvuiset lapset,päivän naurut taas

Vierailija
17/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimuksia, joissa on osoitettu, että pitkä ihminen saa enemmän palkkaa ja on korkeassa asemassa töissä. Ja tv:stä tuli ohjelma, jossa kerrottiin, että on evoluution määräämää, että nainen valitsee kumppanikseen ennemmin pitkän kuin lyhyen miehen. Dokumentissa oli hyvin lyhyt mies, ei kuitenkaan kääpiö, ja hän ei saanut millään itselleen naista. Asiaa tutkittiin ja selviteltiin, ja siinä tutkija kertoi, että on evoluution määräämää, että nainen valitsee itselleen ennemmin pitkän, kuin lyhyen miehen. En tiedä, menikö nyt aiheen ohi :D

Vierailija
18/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkäämpi kuin 85 % väestöstä...

Jospa ne pitkät onkin tyhmempiä, kun luulevat ittestään liikoja ja toitottavat sitä ;) Sydän ei jaksa pumpata tarpeeks verta aivoihin, kun ovat niin korkealla ;)

Vierailija
19/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea asia ja käännät sen noin mielessäsi.

Pituudella ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa.

Itse olen 174 ja kaikki ystäväni ovat minua lyhyempiä ja kaikki ovat hyvin älykkäitäkin.

Vierailija
20/31 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olen lyhyydestäni huolimatta liian fiksu mennäkseni lankaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän