Erektio-ongelmia miehellä
Hei,
mun miehellä on välillä erektio-ongelmia. Esim. hänellä ei seiso vaikka näkis mut alastoma tai kosketelisin hänen peniksensä käsilläni.Tai vaikka kun olen saanut peniksen kovaksi ja se tulee mun sisälle penis saatta tulla pehmeäksi. Jos se jää kovaksi niin hän tulee nopeasti.Olen hyvänäköinen nainen ja mun edellisillä miehillä seisoi ihan hyvin. Mielestäni miheni on vielä nuori tähän ongelmaan 30v. Olemme olleet yhdessä vasta 3kk ja seksielämä pitäisi kukkoista mutta...:(
Onko kenellä vastaavallaisia tilanteitta ja neuvoja miten tilannetta voisi parantaa.
Onko 30v ikäisen miehellä erektio ihan normaalia?
Kommentit (8)
paljon tai tottunut huomattavasti tiukempaan tavaraan. Nämä vaikuttaa yllättävän paljon.
Luultavasti miehesi on runkkaillut paljon
Päinvastoin, erektio vahvistuu siitä että siitin on jäykkänä säännöllisesti. Ehkä joku aivan järjetön määrä masturbointia voisi olla haitallista, normimäärä on vain hyvästä.
Onko suhde tuore?
Jännittääkö? Henkisiä paineita?
Oletko äänekäs, liian päällekäyvä? Voi jännittää miestä, jos ei osaa käsitellä
Ei varmaankaan johdu ulkonäöstäsi, eikä sinusta. Kokeilkaa yhdessä runkkausta jonkun aikaa ja varovaisesti kysyt että onko halukas käymään lääkärissä, muista ettet missään tapauksessa hauku tai mollaa häntä, vaan olet tukena. On varmasti todella vaikea asia miehelle. N30
että jos runkkaa paljon, väljässä pillussa voi olla haastavaa saada tarpeeksi stimulaatiota.
Toki muutoin runkkaaminen on terveellistä.
Päinvastoin, erektio vahvistuu siitä että siitin on jäykkänä säännöllisesti. Ehkä joku aivan järjetön määrä masturbointia voisi olla haitallista, normimäärä on vain hyvästä.
Suhde on tuore - 3kk, mutta asumme joo yhdessä:)
Ja tietäkseni hän ei masturboi, olen tiedustellut sen. Eikä hän masturboinut kuin pari kerta kuukaudessa kun asui yksin, mikä mehelle on aivan outo.
Olen toki hänen tukena, enkä nollaa mitenkään.
Suhde on tuore - 3kk, mutta asumme joo yhdessä:) Ja tietäkseni hän ei masturboi, olen tiedustellut sen. Eikä hän masturboinut kuin pari kerta kuukaudessa kun asui yksin, mikä mehelle on aivan outo. Olen toki hänen tukena, enkä nollaa mitenkään.
kukaan mies kerro juuri tapaamalleen naiselle totuutta runkkaamisista. Sillä on todella paljon merkitystä, kun tapaa pidemmän sinkkukauden jälkeen naisen jonka kanssa sekstailee.
On harvinaista että noin nuorella on erektio-ongelmaa. Kannattaa mennä lääkäriin tutkittavaksi.