Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita piikkikammoisia paikalla?

Vierailija
11.11.2009 |

Aiotko ottaa rokotteen? Mä en itse vielä tiedä. Pelkään neuloja ja piikkejä ihan kauheesti. Melkein pyörryn jos silloin kun musta otetaan verta, vielä kuvottavampaa on ajatus että muhun ruiskutetaan jotain ainetta :(

Toisaalta en haluaisi sairastua siihen sikaankaan, saati sitten joutua sairaalaan tai jopa kuolla. Tää on niin kauheeta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piikkikammo on vähän hellittänyt, kun lapsia on rokotettu ja verikokeita on otettu odotusaikana.

Itse olen perusterve, joten en usko, että edes saan rokotusta. Jos saan, otan kyllä, mutta jos mahdollista, otan sen pitkälläni, niin en pyörry :)

Vierailija
2/4 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piikkikammo on vähän hellittänyt, kun lapsia on rokotettu ja verikokeita on otettu odotusaikana. Itse olen perusterve, joten en usko, että edes saan rokotusta. Jos saan, otan kyllä, mutta jos mahdollista, otan sen pitkälläni, niin en pyörry :)

Mä olen sinänsä varmaan vähän outo tapaus että mua ei haittaa mitenkään jos jotain muuta pistetään. Lastenkin tukena olen pystynyt olemaan ihan hyvin ja normaalisti, ilman että tekisi itse piikki pahaa.

Mäkin olen tosin perusterve joten en ehkä minäkään sitä saa, mutta jos nyt ruvetaan rokotaamaan kaikkia niin sitten on paha paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään piikkejä aivan kauheesti,ei onnistu multa edes verikokeen otto ilman kauheeta rimpuilua ja pelkokohtausta,saati sitten vieraan aineen ottaminen omaan kehoon..

Vierailija
4/4 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks piikkikammonen.

Selvivin ihmeen hyvin rokotteesta, kerroin kyllä heti huoneeseen astuessani, että olen erittäin piikkikammoinen ihminen, hoitajat ottivat asian oikein mukavasti ja tekivät piikittämisestä siedettävän kokemuksen :)

Verikoetta ottaessa joudun melkein aina makaamaan, koska meinaan pyörtyä..Nyt sitten synnytystä odottaesa, vielä olis muutama viikko..Hyvin on tullut raskauden aikana siedätyshoitoa piikittelyyn.

Tsemppiä vaan, muista kertoa, että pelkosi on todellista, hyvin harva hoitaja suhtautuu nuivasti tai ylimielisesti asiaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan