Kannattaako miehelle kitistä tällaisesta?
Ja joo, kuulostaa varmaan tyhmältä... mutta kun hän silloin tällöin (ehkä kerran kahdessa tai kolmessa kuukaudessa) tuo yllärinä kukkia, niin aina se saamarin rehu on PURKKIKUKKA. Ei siis ikinä kimppu. ja ei siinä mitään, mutta kun olen aivan toivoton viherpeukalo niin tapan sen hemmetin rehun yleensä kymmenen päivän aikana jo. Kauheita paineita aina bettä saako sitä ruohoa elämään.
Onko tyhmää vihjaista että toisi kimpun jonka voi huoletta heittää roskiin kun on lakastunut?
Kommentit (8)
että kukkakimput ovat siitä kivoja että ne voi heittää pois, sua harmittaa kun hän tuo ihania ruukkukukkia ja ne aina kuolee
Valjasta mies hoitamaan kukkia jos sillä olis parempi peukku?
Jos kerran ihan oma-aloitteisesti tuo kukkia. Mä olen saanut kukkia mieheltäni viimeksi vuonna 2005. Tai se oli kyllä ruukkukukka. Joka nyttemin on biojätteessä.
koska toivoisi että teillä on jatkuvasti jotain elävää, voi ne miehetkin kukista tykätä. Menkää vaikka yhdessä viherkasvikauppaan ja hommatkaa sieltä joku takuuvarma mitä ette varmasti saa tapettua.
kannattaa kitistä kaikesta mahdollisesta! ;)
Mutta oikeasti - ehkä hitusen ymmärrän ajatustasi. Itse tykkäisin tosin päinvastoin saada viherkasvin (ja mieluiten täysin kukattoman sellaisen), josta olisi iloa pitkäksi, pitkäksi aikaa. Kimppu lakastuu siihen verrattuna hetkessä eli ilo jää hyvin lyhyeksi.
Mies tuo kuitenkin kimppuja sillä pitää viherkasvin ostamista minulle liian vaikeana. :)
tuo ruukussa olevan mutta kukkivan kasvin. Gerberan tai tulilatvan tms. Jos näin on, niin eihän niitä ole tarkoituskaan pitää minään viherkasveina! Ne kukkii aikansa ja menee sitten niin huononnäköisiksi, että ne heitetään pois. Ovat siis kertakäyttöisiä siinä missä leikkokukatkin, mutta ehkä sentään kestävät vähän pidempään. Joten ap, ota kukat ilolla vastaan äläkä ota paineita niiden hoitamisesta.
joo, siis en todellakaan pidä tätä minään kynnyskysymyksenä. Kiva kun tuo edes sen purkkikukan. Mä vaan oon planeetan huonoin kukkien hoitaja. Ja harmittaa itseäkin kärrätä ne purkit roskiin kun tietää että hyvällä hoidolla ne kestäisi vaikka kuinka.
Että mietin viitsinkö tosiaan edes sanoa asiasta vai kärsinkö vain hiljaisuudessa omasta kykenemättömyydestäni :-)
mie olen innoissani tuo mieheni minulle mitä vain ja mitä sitte jos se kuolee.. mieheshän ostaa sulle uuden niin ehdit sitä katsella taas hetken :)
sano et tuo kaktuksen.
sinne tarvii laittaa vettä kerran viikkoon jos sillonkaan ja ei kuole :D