Millaisen ihmisen mielestä Niilin hanhet ja muut vastaavat ei ole hauskoja?
Kommentit (16)
itseäni naurattaa blondivitsit, toiset kertoo vitsejä mustalaisista
En osaa sanoa millainen oon, kolmen lapsen äiti pikkukaupungin laitamilta. Mielestäni huumorintajuinen. Esim stand up-komiikka ja tilannekomikka naurattaa. Koulutus on yo-merkonomi, ammatti sihteeri..
Musta se vaan on TYHMÄ!! Ihan niin kun pieru- ja seksihuumorikin!
Sorry vaan. Itse nauran vitselle, joka on "harmitonta". Myös osa blondivitseistä on tosi hyviä, blondi kun olen itsekin :)
Lienee joku telkkariohjelma. Mä en paljoa katsele suomalaista telkkaria, joten multa menee kyllä moni ohi.
3
Ilmeisesti et asu suomessa koska siitä on ollut paljon juttua suomalisessa iltasanomien ja iltalehden sivuilla.
Komppaan aiempaa kommenttia, jossa tuollainen meni sinne pieruhuumorin tasalle. Ei vetoa minun huumorintajuuni millään tavalla.
vaikka se ei itse siitä tiedä. Laitetaan ruokotonta kieltä suuhun.
Olen 36 v, korkeakoulututkinto, kolme lasta ja tällä hetkellä nuorimman kanssa hoitovapaalla. Standup-komiikasta pidän, kun taas pieruhuumori ei iske.
Teinihuumoria. Musiikki kyllä on yllättävän hyvää. Olen 35 vee ja akateeminen.
Mutta toinen kerta oli jo liikaa.
olin kyllä vähän maistissa. Semmosta harmitonta huumoria, teinimeininkiä.
Siinä minun mielestä ei ole mitään erityisen hauskaa että Pensseli-setä on Suomenkiertueellaan... eihän hän ole mitään hauskaa tehnyt vaan se juttu on niissä sanoissa. Hän kuitenkin levittää hyvää mieltä ihmisille eikä ole loukkaantunut tuosta jutusta.
Tosin Niilin Hanhien idea on jo aika kulunut, vuosituhannen alussa pyörinyt Hatten är din nauratti lähes hysteerisetsi, kun siitä tuli tietynlainen legenda (ja lisäksi työkaveri oikesti pelkäsi sitä vanhaa setää siinä viedossa ;)
tosikon??