Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paistettu jauheliha jäi pannulle 7 tunniksi, vieläks voi syädä? Siis unohtu laittaa j-kaappiin.

Vierailija
11.11.2009 |

?? vai tuleeko ruokamyrkytys? en viittis testata.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi syödä!

tai no joo, voi teknisesti kyllä syödä, mutta en söis enkä antais lapsille, koiralle ehkä. Luultavasti jotkut vatsa-oireet sekin varmasti saa.

Vierailija
2/9 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oon kyllä muutenkin kohtuu tiukkis näissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole niin äärimmäisen tarkka näissä, siltikään perheessämme (4v ja 5v) lapset ei ole sairastettu kuin yksi vatsatauti, esikoisen ollessa 1.5v.

Viime viikolla söimme yöksi hellalle myöhäisen päivällisen jälkeen jäähtymään jäänyttä kanarisottoa seuraavana päivänä lounaaksi. Eikä kellekään tullut mitään oireita.

Ainahan riski on kylmäketjun katketessa.

Vierailija
4/9 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin syödään useiksi tunneiksi pöydälle jääneet ruoat. Eikä sairastella.

Vierailija
5/9 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on aina ruokamyrkytyksen riski. Olen itse keittiöalalta ja olen oppinut olemaan tarkka. En syö esim mitään ruokaa joka on yli yhden vuorokauden vanhaa. Ällöttää jo pelkkä ajatus...

Vierailija
6/9 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liedelle jätettyä ruokaa.Tämä siksi, että pyöräytän iltapäivällä syötävän ruuan valmiiksi jo aamulla ennen töihinlähtöä, enkä pysty laittamaan sitä kuumana jääkaappiin, joten jätän liedelle.Siinä sitten seisoo n.7-8h,ennenkuin tullaan töistä kotiin ja syödään.Eikä sairastella meilläkään.

Vierailija
7/9 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ei ole maitotuotteita, ei kai ole niin arka pilaantumaan. Se pitää kiehauttaa kunnolla ennen syömistä. Tosin vain se erä, jonka kerralla syö. Moneen kertaan koko satsia ei voi lämmittää ja jäähdyttää.

Maitopohjaisten ruokien kanssa olen itse tarkkana, nopea jäähdytys ja jääkaappiin.

Vierailija
8/9 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina ruoka hellan päälä koko päivän :D Oli sitten makaroonilaatikkoa tai makkarasoppaa. Ei tullut mieleenkään etteikö muka vois syödä.

Vierailija
9/9 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääl on kyllä ihan pimeetä porukkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä