Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä tuuri! Mulla oli kärry täynnä terveellisiä ostoksia kun naapuri sattui taakseni kassajonoon

Vierailija
10.11.2009 |

Karkkia oli vain yksi pussi ja muuten kaikkea peruselintarviketta ja terveellistä. Ei mitään sipsejä eikä edes eineksiä.

Yleensä ostoskorissani on karkkia ja herkkuja ihan liikaa.

Pienestä sitä voi ilon repiä, kun sai esitettyä naapurille "parempaa" kuin oikeasti onkaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pääse naapurin martta juoruamaan miten kannoit lapsille eineksiä ja itselles sipsia,ja onkohan se lihonnukki??:D

Vierailija
2/4 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin lastenneuvolan terkkarin kanssa viereisillä kassoilla marketissa, niin meitsillä just sellanen "viikonloppusetti" kaikkee sipsiä ja sontaa, mäyräkoiraa jne... Ja kaiken kukkuraksi, eikö se mäyriksen pahvi revenny siinä kassalla ja muutama pullo räsähti siihen kassan viereen... Kräääh! X0D

Niin teki mieli mennä selittämään, että ei me normaalisti tällaisia osteta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kerrat, kun itse olen kasannut kärryyni kaikenlaisia herkkuja jonkin juhlan vuoksi, on aina joku terveysintoilija sattunut paikalle.

Vierailija
4/4 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin lastenneuvolan terkkarin kanssa viereisillä kassoilla marketissa, niin meitsillä just sellanen "viikonloppusetti" kaikkee sipsiä ja sontaa, mäyräkoiraa jne... Ja kaiken kukkuraksi, eikö se mäyriksen pahvi revenny siinä kassalla ja muutama pullo räsähti siihen kassan viereen... Kräääh! X0D Niin teki mieli mennä selittämään, että ei me normaalisti tällaisia osteta...