Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen synttärit lähestyy ja mä en tykkää leipoa

Vierailija
10.11.2009 |

Pukkaa vähän morkkista kun sukulaiset tykkää että synttäreillä tarjotaan itse tekemää. Itse tekemää myös arvostetaan, varsinkin jos se maistuu hyvältä :D

Ja mä tosiaankin en ole mikään Leipuri Hiiva :/ Kakun tilasin eilen ja varmaan kaikki muukin tulee olemaan kaupan kamaa meidän kahvipöydässä. Lapsi kyseli eilen kun tilausta näpyttelin koneella että minkälaisen kakun teen...

Olenko mä ainoa onneton joka vaan ei tykkää yhtään leipoa? Mä kuitenkin tykkään tehdä ruokaa tosi paljon, niin miten ihmeessä leipominen voi olla niin ärsyttävää?!!?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ketään halveksu sen takia, että hän ei halua leipoa mitään itse! Jokainen mielestäni tavallaan tekee tämän. Viis sukulaisista!!

Vierailija
2/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin joku joka ihan itse TILAA kakun :-D Mitäs turhia stressaamaan leipomisesta, se leipokoon, ketä leipominen kiinnostaa. Ja mitä makuun tulee, en ikinä saisi aikaiseksi niin hyvän makuista kakkua kuin meidän leipomosta saa :-)~ Eipä ne toistenkaan itse leivotut aina niitä maailman parhaan makusia ole, herkullisinta pöydässä saattaa sillonkin olla just sipsit ja keksit ;-) - toki vaivannäölle annan arvon. Jokaisella oma makunsa, vieraat syö mitä on tarjolla tai on syömättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi munavoita

Vierailija
4/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ostan/tilaan valmiina, helppoa :). Mä vihaan leipomista, ärsyttävää se näpertely. Meillä onneksi suku tietää että en ole mikään leipuri ja osaavatkin nykyään odottaa aina ihania herkkuja mitä olen hakenut stockan herkusta tai tilannut jostain pitopalvelusta ;).

Vierailija
5/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aina kaikki tarjottava kaupasta/leipomosta. En pidä leipomisesta. Tilaa/osta tarjottavat hyvillä mielin. Anna sukulaisten ajatella mitä haluavat. Pääasia on, että pöydässä on jotain tarjottavaa. Jos jollekulle kaupan kamat ei kelpaa, se on hänen häpeänsä.

Vierailija
6/6 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saatan tehdä mokkapaloja, ne voi kätevästi tehdä pakkaseen vaikka kuukautta ennen. Yleensä tilaan kakun leipomosta ja laitan lisäksi jotain keksejä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi