Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummia unia "ylimääräisistä" lapsista

Vierailija
10.11.2009 |

Huh, olen tässä parin vuoden sisällä nähnyt muutamaan otteeseen unta, jossa mulla on viisi lasta. Toka ja kolmas on oikeita, eka ja kaksi nuorinta ei.

Kaksi nuorinta jää unessa ihan hämärän peittoon, mutta se vanhin lapsi, noin vuoden-kaksi vanhempi kuin meidän esikoinen, on hyvin elävän oloinen. Puhuu minulle ja viimeksi pyysi kovasti minua tulemaan mukaansa. Herään aina nihkeään kammotukseen, vaikka varsinaisesti mitään pelottavaa unessa ei tapahdu.

En ole tehnyt aborttia enkä saanut tietääkseni keskenmenoja, mutta silti on ihan sellainen olo, että tuo olisi minun lapseni, ennen esikoista ollut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se lapsi olet sinä itse?

Vierailija
2/3 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se lapsi olet sinä itse?

Mutta miksi kammotus? En minä yleensä unia kauheesti analysoi, mutta yleensä unien sisältämät asiat on aika helppo liittää johonkin päivittäisessä elämässä olleisiin juttuihin. Tästä en saa oikein kiinni, että mihin tämä liittyy. Ehkä se selviää joskus myöhemmin, kun uni kehittyy eteenpäin - mulla on ollut useita "sarjapainajaisia", joiden merkitys paljastuu vasta ehkä joskus kymmenennellä kerralla, kun uni etenee tarpeeksi pitkälle.

Inhottavaa, kun vieläkin hytisyttää, enkä oikein uskaltanut nukkua kunnolla herättyäni yöllä tuosta unesta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviottomia lapsia jossain. No toi vika oli vitsi...:)