Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitiyspäivärahat ja työnantajan maksama palkka

Vierailija
09.11.2009 |

Kelassa ei varmaan enää vastata, joten en pääse kysymään sieltä.

Olen äitiyslomalla ja työnantajani maksaa minulle 3 ekaa kk palkkaa. Palkan lisäksi saisin nähtävästi heinäkuussa lomarahat, vaikka olen tuolloin vielä vanhempainrahakaudella. (palkanlaskija oli vastannut sähköpostiini jotka kävin juuri lukemassa)

Miten mahtaa lomarahojeni kanssa käydä? Saanko ne todella itselleni sellaisenaan vai menetänkö sitten joltain ajalta vanhempainrahani? Olisiko kellään tietoa? En ole aiemmin ajatellut asiaa sen kummemmin, nyt vasta tuli mieleeni kun palkanlaskija ilmoitti että lomarahat maksetaan minulle heinäkuun palkanlaskennan yhteydessä kuten kaikille muillekin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelalta, ja sieltä vastattiin, etteivät lomarahat tuota ongelmia.

Vierailija
2/4 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma-ajan palkkaa voi maksaa ä-rahakaudella ihan normaalisti. Et siis menetä mitään, paitsi kertyviä lomia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläkin

Vierailija
4/4 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomapäivät pysyy jemmassa ja käytän ne sitten töihin palatessani. Tuo on vain se entinen lomaltapaluuraha, joka maksetaan kaikille nähtävästi samana päivänä oli töissä tai vanhempainvapaalla. Mutta hyvä jos ei vaikuta siihen vanhempainrahaan mitenkään.

ap

Loma-ajan palkkaa voi maksaa ä-rahakaudella ihan normaalisti. Et siis menetä mitään, paitsi kertyviä lomia..