Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaluokkalaisen luokalla ihan testatusti sikainfluenssaa.

Vierailija
09.11.2009 |

Tuntuu ihan hullulta lähettää lapsi kouluun. Tarttuu helposti se tiedetään, varsinkin ekaluokkalaisilla, jotka könyävät vielä aika estottomasti keskenään. Rokotukset vasta joulukuussa.

Onko minun ihan pakko lähettää lapsi saamaan se tauti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites oppiminen? Eikä immuunivastekaan heti tule... eli puolitoista kuukautta?

Vierailija
2/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 90:sta lapsesta sairastui vain 14. Ja pk-lapset ne vasta keskenään könyääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 90:sta lapsesta sairastui vain 14. Ja pk-lapset ne vasta keskenään könyääkin.

Vierailija
4/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 90:sta lapsesta sairastui vain 14.

Vierailija
5/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kyl suunnitellut kotiin jäämistä jo aiemmin. meillä myös pienempiä lapsia, joihin tietysti tarttuis ekaluokkalaiselta. jouduin vähän neuvottelemaan reksin ja open kanssa mutta ymmärsivät kyllä tilanteen. mies on työkomennuksella ulkomailla. tyttö on nyt kaksi viikkoa kotona, siihen asti et perheen pienimmät saa rokotuksen. sit vielä katsotaan onko epidemia laantumaan päin. parissa viikossa ehtii käydä luokan läpi, nyt on jo 4 oppilasta taudissa. reksi sanoi ensin et periaatteessa ei voi antaa lupaa. sanoin kyl tähän et mun mielestä kotiopetus on ilmoitusluontoinen asia! poissaoloksi kuitenkin nyt merkitään. tekee kotona tehtävät ja ylimääräisiäkin tehtäviä. ope painotti että hän ei suhtautuisi näin, jos tyttö ei osaisi lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi