Onko jossain jo lasten si-rokotukset käynnissä? Onko sielläkin 2km jonot ulos asti??
Miten ihmeessä jonotan 1-veen kanssa pari tuntia ulkosalla??
Ihan edesvastuutonta mun mielestä järjestää rokotukset niin, että jonotutetaan ihmisiä ulkona viimassa ja räntäsateessa. Miten siellä on vanhukset ja sairaat oikein pärjänneet, ja miten jos sama lasten kanssa, niin oikeestiko taaperoita jonotutetaan ulkosalla tuntikausia? Syöminen, vessahommat, päiväunet...? Huhhuh, mikähän helvetti on edessä.
Kommentit (7)
ei jonoa, saatiin rokote jopa ennen kuin rokotusajan piti alkaa :)
jos jonot venyvät ulos saakka. Helsingissä, jossa itse asun, en ole kuullut, että tuollaista olisi ollut (varmaan on aluekohtaisia eroja täälläkin). Kävin itse oman riskiryhmään kuuluvan lapseni kanssa tänään rokotuksessa ja ihan rauhallinen meno siellä oli ja vajaassa tunnissa homma oli ohi. Ja ihan sisällä odoteltin, lapsella oli mukana luettavaa ja piirustusvälineet.
hakemassa infektioastmaisen lapseni kanssa rokotteen ja saatiin kävellä suoraan rokotukseen ja sitten odoteltiin 15minuuttia ihan terveydenhoitajan pyynnöstä, että jos tulee heti joku reaktio... sitten kotiin.. :) kyse paikkakunta keskisuomessa
neuvoloihin ei tule pitkäaikaistyöttömät jonottamaan
Ei jonoja, sen kun käveli suoraan sisään