Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on tälläinen SI:

Vierailija
09.11.2009 |

Eskarilaiset 2kpl kuumeessa, äiti vatsataudissa. Koululainen, isä ja vauva ihan terveinä toistaiseksi. Vauva on niin pieni että tuskin mitään saakaan kun on rintaruokinnassa.

Ketään ei ole ehditty rokottaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsaoireinen tauti, ja mietin onko SI. Lapsen luokalla todettu tapauksia, mutta niillä korkea kuume, päänsärky jne oireina.

Vierailija
2/2 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo yli viikko sitten isommalla alkoi nuha, kurkkukipu ja yskä, seuraavana päivänä (yönä) pienemmällä haukkuva hengitys, joka meni ohi kun nukkui lähes istualtaan makuuhuoneen ikkuna auki, tämän jälkeen ollut nuhaa ja yskää, kunnes viikon päästä oksenteli yhden illan ja sitten nousi kuume (ei huippukorkea). Kuumetta kesti noin vuorokauden.

Olen ajatellut, että on vaan jotain muuta nuhatautia, mutta tuo oksentelu alkoi mietityttää. Tosin voihan olla, että sai oksennustaudin flunssan perään, kerkesi olla yhden päivän hoidossakin.

Esikoinen valitteli aikaisemmin särkyä jaloissa ja käsissä sekä kurkkukipua, mutta kuumetta ei ole ollut.

Ihan hyvähän se olisi, jos noin vähällä päästään, mutta liekö kuitenkin muita perinteisempiä tauteja. Vielä ei olla edes rokotusvuorossa. Paitsi, että minä olen jo yli viikko sitten saanut rokotuksen työni puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän