Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa huominen lapsen rokotus.

Vierailija
08.11.2009 |

Mies vie riskiryhmään kuuluvan 6-vuotiaan lapsen rokotukseen ja ahdistaa ja ottaa päähän, että heidän täytyy jonottaa siellä ties kuinka kauan. Ahdistaa, että mies lähtee sen jälkeen illalla työmatkalle ja minä jään odottelemaan tuleeko lapselle oireita rokotuksesta:(.

Talvella kaikki sairaudet ja sairauden mahdollisuudet tuntuvat ahdistavimmilta, varsinkin öisin, saatika kun on yksin kotona lasten kanssa.

Olisipa jo kevät.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin ahdistaa aina varsinkin öisin lasten sairaudet...ja aina mies töis kun meil joku lapsista kipeä...niin kumpa olis kevät...

Vierailija
2/5 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnittää huomionsa negatiivisiin asioihin, sitä saa aina vain lisää. Ihanaa, kun lapsi saa rokotuksen! Kiitä siitä, mikä lapsellasi ja itselläsi on tervettä. Kiitä kaikista hyvistä asioista elämässäsi. Kyllä siitä kuumeesta selviää, vaikka olisit yksin lapsesi kanssa. Kivaa on myös se, että miehelläsi on töitä.

Valittamasi asiat tuntuvat kovin pieniltä. Entä ne ilon aiheet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei lapset saa rokotetta kuin vasta viikon ja kahden kuluttua.

Olisin NIIIIIIIIIN valmis lähtemään vaikka nyt jonoon lapsien kanssa ja vaikka aamuun saakka sielä nuokkuisin jos sen piikin heille saisin!

Oman piikin sain viikko sitten.

Vierailija
4/5 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olin kyllä todella helpottunut, kun edes toinen lapsi sai rokotuksen. Ehkä suakin helpottaa sitten, kun lapsi on rokotettu. Vähän vähemmän huolta sitten siitä taudista. Meillä ei ainakaan tullut pahoja oireita.

Vierailija
5/5 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olin kyllä todella helpottunut, kun edes toinen lapsi sai rokotuksen. Ehkä suakin helpottaa sitten, kun lapsi on rokotettu. Vähän vähemmän huolta sitten siitä taudista. Meillä ei ainakaan tullut pahoja oireita.

Nyt saa onneksi edes tämä riskiryhmäläinen.