Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissojen omistajat. Mistä olette ostaneet ISON kiipeilypuun?

Vierailija
08.11.2009 |

Paljonko maksoi?

Meidän "lähielukkakaupassa" myydään vaan sellasia rimpuloita pennuille tarkoitettuja telineitä tai sitten sellaisia puolimetrisiä "telineitä".

Meidän kissat on kuitenkin jo aikuisia ja rakastavat korkeita paikkoja, mistä voivat vaaniskella toisiaan, ulkona lenteleviä lintuja tai vetäytyä rauhassa uinailemaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etuovesta. En muista tarkemmin. 260 000 oli hinta. Pihassa paljon puita.

Vierailija
22/29 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musti Mirristä. Oli 70% alennuksessa. Hyvä ostos👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etuovesta. En muista tarkemmin. 260 000 oli hinta. Pihassa paljon puita.

😹

Vierailija
24/29 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zooplussasta olen aina tilannut.

Vierailija
25/29 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus yli 10 vuotta sitten Hong-Kongista kunnollisen ison kiipeilypuun. Siis tuosta paikallisesta kaupasta, en kiinalaiskaupungista. Mutta ei vastaavia ole ollut myynnissä enää aikoihin. Naruja olen uusinut kun kisut ovat repineet ne riekaleiksi, mutta muuten tuo on edelleen ehjä ja kovassa käytössä.

Tilasin myös toisen Preecosta, mutta se on tuohon honkkarin puuhun verrattuna pieni ja kevyrakenteinen rimpula.

Vierailija
26/29 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hongkongissa on monenlaisia.

Vierailija
27/29 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="https://peshi-pets.com/">Pet store Dubai.</a> (UAE) committed to offering the best kittens for sale in Dubai. Helping you find the right pets and pet products for your house under one roof. We make sure that we offer you the very best quality pets at a reasonable price. 

Vierailija
28/29 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus kauan sitten honkkarista, siis kaupasta joka on nykyisin rusla, tms. Mutta ei siellä ole enää niin isoja, eikä missään muuallakaan. Pitää ilmeisesti tehdä itse, jos sellaisen haluaa. Minä olen tähän kiipeilypuuhun vaihtanut manillaköydet jo useaan otteeseen kun ne on raavittu riekaleiksi, mutta 6 mm:n köyttäkään ei löydä joka paikasta. Ja onhan se aika kallistakin.

Vierailija
29/29 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitiba, halvin näistä kolmesta

Zooplus

Peten koiratarvike