Kissojen omistajat. Mistä olette ostaneet ISON kiipeilypuun?
Paljonko maksoi?
Meidän "lähielukkakaupassa" myydään vaan sellasia rimpuloita pennuille tarkoitettuja telineitä tai sitten sellaisia puolimetrisiä "telineitä".
Meidän kissat on kuitenkin jo aikuisia ja rakastavat korkeita paikkoja, mistä voivat vaaniskella toisiaan, ulkona lenteleviä lintuja tai vetäytyä rauhassa uinailemaan.
Kommentit (29)
Musti Mirristä. Oli 70% alennuksessa. Hyvä ostos👍
Vierailija kirjoitti:
Etuovesta. En muista tarkemmin. 260 000 oli hinta. Pihassa paljon puita.
😹
Ostin joskus yli 10 vuotta sitten Hong-Kongista kunnollisen ison kiipeilypuun. Siis tuosta paikallisesta kaupasta, en kiinalaiskaupungista. Mutta ei vastaavia ole ollut myynnissä enää aikoihin. Naruja olen uusinut kun kisut ovat repineet ne riekaleiksi, mutta muuten tuo on edelleen ehjä ja kovassa käytössä.
Tilasin myös toisen Preecosta, mutta se on tuohon honkkarin puuhun verrattuna pieni ja kevyrakenteinen rimpula.
<a href="https://peshi-pets.com/">Pet store Dubai.</a> (UAE) committed to offering the best kittens for sale in Dubai. Helping you find the right pets and pet products for your house under one roof. We make sure that we offer you the very best quality pets at a reasonable price.
Ostin joskus kauan sitten honkkarista, siis kaupasta joka on nykyisin rusla, tms. Mutta ei siellä ole enää niin isoja, eikä missään muuallakaan. Pitää ilmeisesti tehdä itse, jos sellaisen haluaa. Minä olen tähän kiipeilypuuhun vaihtanut manillaköydet jo useaan otteeseen kun ne on raavittu riekaleiksi, mutta 6 mm:n köyttäkään ei löydä joka paikasta. Ja onhan se aika kallistakin.
Bitiba, halvin näistä kolmesta
Zooplus
Peten koiratarvike
Etuovesta. En muista tarkemmin. 260 000 oli hinta. Pihassa paljon puita.