Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka toivoo kauniille ihmiselle

Vierailija
08.11.2009 |

joilla menee elämässä hyvin, kaikkea pahaa tapahtuvaksi? Lisäksi jos työkaverina on tällainen ihminen, niin käy pomolle valehtelemassa tästä ihmisestä että tämä tekee työnsä huonosti. Vaikka itseasiassa tämä kuitenkin tekee työnsä niin hyvin kuin osaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera on kai oikea sana. Elämässä on ollut liikaa kurjuutta.

Vierailija
2/9 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin noin kateutensa vallassa toimivaa ihmistä syvästi.

---

Ei aiheeseen liittyen:

Hupaisa on ilmaisu, jota käytät: että ihmisestä sanotaan tämän tekevän työnsä huonosti, VAIKKA tämä tekee työnsä NIIN HYVIN KUIN OSAA. Sehän voi siis olla huonostikin?? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaunis ihminen ja jolla asiat elämässä hyvin ansainnut tuollaisia pahoja ajatuksia?

Vierailija
4/9 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauneus ja hyvyys ole aina samassa ihmisessä.

Vierailija
5/9 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan että kysyisit ko. ihmiseltä suoraan, ärsytätkö häntä jotenkin, ja miksi ihmeessä?

Mutta jos kysyt että "ärsytänkö sinua siksi että olen näin kaunis" niin siinä vaiheessa viimeistään ärsytät.

Vierailija
6/9 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi joku ihminen kuvailee ketään ensisijaisesti määreellä kaunis? Kuvaako ap itseään? Ja onhan kauniissakin ihmisissä muitakin ominaisuuksia, kuten meissä taviksissakin, ehkäpä joku muukin ominaisuus ärsyttää tätä työkaveria kuin kauneus.

Työnantajalle valehtelu ei tietenkään ole mitenkään puolusteltavissa, mutta pisti vaan silmään, että ap automaattisesti olettaa, että kauneus on ongelman ydin.

Vierailija
7/9 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että kysymys on ihan jostain muusta? Että "mua rumempaa työkaveria, jolla menee huonommin kuin mulla" pänniikin vaikkapa se, ettet hoida hommiasi tai hoidat ne huonosti? Eikä suinkaan ylimaallinen kauneutesi ja menestyneisyytesi elämässä:).

Onko ylipäätään mielestäsi pahempi toivoa pahaa kauniille ihmiselle, jolla menee hyvin kuin vaikkapa jollekulle joka ei ole niin kaunis? Vai mistä tällainen ihmeellinen kysymyksenasettelu. Ja mikset puhu suoraan tälle henkilölle tai vaikkapa pomolle, jos hoidat työsi yhtä hyvin kuin tällaiset ihmissuhdeasiat niin ei se kovin hyvää kuvaa anna.

Vierailija
8/9 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauneus ja hyvyys ole aina samassa ihmisessä.

Samaa mieltä olen. Onko tämä kaunis narsisti, joka kuvittelee, että hänestä puhutaan pahaa koska hän (mielestään) on kaunis?

Onko toiset ihmiset sitten rumia? Epämielyttävä ihminen voi ulkoisesti olla minkänäköinen tahansa.

Vierailija
9/9 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä kadehdin joitakin kauniita ihmisiä, jos niillä menee vielä hyvinkin. Tai siis en kadehtisi esim. jotakuta sikarikasta, superälykästä ja maailman mukavinta ihmistä, jos hän ei ole lisäksi kaunis. Saatan joskus toivoa jotain lievästi huonoakin tapahtuvaksi (lähinnä julkimoille), mutta en usko, että ajatukseni mitenkään vahingoittavat ko. ihmistä, itsellenihän niistä on enemmän haittaa. Mitään konkreettisia toimia en tietystikään hyväksy, siis pomolle valehtelua tms. Mutta joo, itselläni on sitten kai huono itsetunto kun vaivaudun muita kadehtimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme