Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni näkee minut aina vain verkkareissa.

Vierailija
08.11.2009 |

Hetken tosin aamulla myös siisteissä työvaatteissa, mutta kun tuleen kotiin, vaihdan verkkarit ja trikoopaidan. Toki verkkarit on välillä nätit velourhousut, mutta silti. Viikonloppuisin en myöskään meikkaa tai laita tukkaa jos ei ole menoa minnekään.

Missä vaatteissa teillä ollaan kotona? Olisi aivan järjetöntä olla kotona ns. siisteissä vaatteissa kun lasten kanssa touhuaa. Se johtaa sitten siihen, että puoliso näkee aina vaan sen "homssuisen" minun. Ehkä kerran vuodessä näkee minut juhlavimmissa vaatteissa ja edustuskunnossa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpä näe itsekään puolisoa sen paremmissa vaatteissa, miksi pitäisi? mun mielestä kotona ollaan siten kuin halutaan. mua ahdistaa pitää kotona jotain siistimpi vaatteita.

Vierailija
2/2 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen raskaana ja itselleni ei mene vaatekaapista kuin jotakin verkkareita tai lökäpöksyjä.. ennen pidin stringejä mutta nyt en voi pitää niitäkään kun jotenki "puristaa" alavatsaa ja täytyy pitää hipstereitä.. välillä minua ahdistaa kun en juuri seksikkäälle näytä vaikka mieheni sanoo että minulla on seksikäs pyöreys ja on silti kimpussani kokoajan, mutta itse kun katson peiliin niin tekisi mieli vetää kokoa 36 housut jalkaan ihan väkisellä vaikka ja ei paljon rahaa ole 60-80 äitiyshousuihin jotka näyttäsi vähän paremmilta kuin reikäiset vanhat lökärit :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla