Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
1921/2389 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne kun jengi laittelee kokemuksiaan ja osa vielä fantasioi lisää, niin tuntuu että uimahallit on täynnä oudokkeja. Minä olen 40 vuotta käynyt uimassa enemmän tai vähemmän viikottain ja olen nähnyt:

-en yhtään kunnon seisokkia, en nuorella enkä vanhalla.

-suihkuhuonekyylät varmaan ovat kun 90% uintiretkestä menee suihkuhuoneessa "levähtäessä". Eivät sinänsä minua haittaa.

-Kerran olen nähnyt yhden setämihen jolla uikkarit roikkuin puolessavälin persettä mutta en yhtään vanhusta ilkosillaan

-pari kertaa olen nähnyt "wardrobe malfunctionin" kun jollain naisenpuolella on olltu turhan tiukka uimapuku. Kerran pari teiniä juoksi suihkutiloista eevan asussa mutta kauhistuivat jo ovella ja lähtivät kovasti kikattaen takaisinpäin.

-osa nuorista tulee saunaan uimapuku päällä ja varsinkin nuoret pojat käyttävät mielellään löysiä uimahousuja vaikka niitä aina kielellään. Ymmärrän sen kyllä, teinit.

-Yleensä meininkin on kaikin tavoin normaalia ja yleensä kannattaa keskittyä omaan suoritukseen eikä muiden outouksiin. Vesi kyllä pysyy puhtaana.

En minäkään ole noin 40v aikana nähnyt kummoisia vaikka aktiivisesti käyn ja monta hallia nähnyt. Oudoin varmaan pappa joka tuli pesuhuoneesta ilman uikkareita ja ohjattiin ripeästi takaisin niitä pukemaan. Jos sattuu vilahtamaan jollakulla tms, en mieti enempää, saunassa olen aika omissamietteissäni enkä mennessä katsele ympärille muuten kun missä on tilaa.

Vierailija
1922/2389 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin saunaan ja siellä joku mummo istuu muina miehinä haarat levällään, todella karvainen rötvänä esillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/2389 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies karvattomana (=sheivattu).

Vierailija
1924/2389 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin mainitsemisen arvoinen outous oli kun monitoimialtaan hierovalla vedenalaisella suihkulla oli keski-ikäinen nainen nilkka altaan reunalla ja alapää kohti suihkun suutinta. Hetki piti miettiä mitä näkee, ennen kuin tajusi naisen luultavasti hierovan suihkulla selluluuttia reisistään. Siis reisien sisäpinnoilta.

Se on aina omituista, kun altaaseen saapuu joku, joka on laittanut hajustetta juuri ennen altaaseen tuloa. Yrittääkö ne peittää kloorin hajua? Vai luuleeko ne hajusteen pysyvän iholla vedessä? Veteen liuennut hajuste haisee kahta kamalammin kuin normaalisti, yök.

Vierailija
1925/2389 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sheivaaminen on ollut yleistä jo ainakin 10 vuotta. Ainakin kaupungeissa, peräkylistä en osaa sanoa.

Vierailija
1926/2389 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sheivaaminen on ollut yleistä jo ainakin 10 vuotta. Ainakin kaupungeissa, peräkylistä en osaa sanoa.

Jaa, että kalun päältä sheivattu päältä sheivattu on normaalia?

Vierailija
1927/2389 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaton mies, liekkö niitä andronyymejä?

Vierailija
1928/2389 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halliin hiippaili eräs pahamaineinen mööpelikauppias punaisissa speedoissaan ja ryhtyi "venyttelemään". Ohjasin välittömästi omat ja vieraatkin lapset ulos pakkaseen.

Vierailija
1929/2389 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jolla oli 2 penistä. En ole ikinä ennen nähnyt, enkä edes tiennyt, että mahdollista. Oli siis miesten puolen suihkutilassa.

M38

Vierailija
1930/2389 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevan naisen pimpulista alkoi jo ilmestyä vauvan pää. Muija vaan jatkoi uimista. En tiedä hukkuiko lapsi. Vieläkin mietityttää. Istukka varmaan jäi sitten johonkin lauteiden väliin.

Ihan karmeaa.

Vierailija
1931/2389 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin uimahallissa pukuhuoneesta suihkutiloihin, näin merenneidon, joka oli suihkussa. Olin aika hämmentynyt, koska en ollut vielä silloin kuullut merenneitouintiharrastuksesta.

Vierailija
1932/2389 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahmutti veteli tumppuunsa suihkussa. Ei paljoa esinahka liikkunut, kun oli ympärileikattua kulli tanassa.

Vierailija
1933/2389 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, jolla oli 2 penistä. En ole ikinä ennen nähnyt, enkä edes tiennyt, että mahdollista. Oli siis miesten puolen suihkutilassa.

M38

Kiinnostaisi kuulla lisää. Näyttikö molemmat penikset normaaleilta? Oliko ne vierekkäin vai päällekkäin? Minkä ikäinen mies?

Vierailija
1934/2389 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kovin outoa mutta vastenmielistä eli joku ukkeli tuli ilman uikkareita seisoskelemaan altaiden viereen, eiköhän näitä ole joka ainoassa uimahallissa tapahtunut.

Vierailija
1935/2389 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

äiti kyykki lastenaltaan vieressä muksunsa kanssa. Uikkarin haaruksesta törrötti "alahuuli" ja kaiken kukkuraksi tamponin naru. Ei outoa, mutta ällöä nähtävää.

Kurkit siis toisten haaruksiin?

Vierailija
1936/2389 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

oliko toinen ottassa?

Vierailija
1937/2389 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten haaroista roikkuvia tamponin naruja näkee usein. Kun uivat rintauintia ja itse perässä. Tekisi mieli nykäistä.

Vierailija
1938/2389 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku cepari kusi löylykiuluun ja heitti sitten vettä muiden asiakkaiden päälle. Osan toki paiskoi myös kiukaalle. Kyllä silmiä kirveli kyseisen episodin jälkeen.

Vierailija
1939/2389 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kalsareita jätetty penkille. Miehet kai sekoilee enemmän.

Vierailija
1940/2389 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaistun löylykauhan varren, jonka päässä oli kakkaa ka hieman verta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän