Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Pari vanhaa irstasta gaytä panemassa toisiaan suihkussa.
Katsoin ensin, että yksi lihava oli tullut alasti altaalle, kunnes tajusin, että kyseisellä sairaalloisen ylipainoisella miehellä vatsarasvat varmaankin peittivät uimahousut.
Inhottavinta uimahalleissa on toisia ihmisiä kyyläävät ja arvostelevat tyypit.
joku poika oli unohtanut (tai sitten ei) pukea uimahousunsa, ja asteli halliin paikat paljaana. Uimavalvojan tullessa huomauttaman asiasta lähti poika juoksemaan karkuun. Aikansa jatkui tämä ajojahti, kunnes kohde saatiin kiinni tämän laskiessa liukumäkeä suoraan uimavalvojan nenän eteen:)
Vierailija kirjoitti:
https://www.kaleva.fi/nuori-mies-aiheutti-jarkytysta-naisten-suihkutilo…
Kiima juoksuttanut nuoria miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.kaleva.fi/nuori-mies-aiheutti-jarkytysta-naisten-suihkutilo…
Kiima juoksuttanut nuoria miehiä.
Pitää ymmärtää,paapoa ja helliä heitä, heillä on ollut niin rankkaa:3 jospa yritti vaan hakea lohtua jostain naisesta joka lohduttaisi äitimäisellä tasolla😘
Olin nuori, aika hyväkroppainen ja kauniskasvoinen pitkätukkainen miehenalku. Jostain syystä erityisesti homot olivat musta siihen aikaan aina kovin kiinnostuneita vaikka olen täyshetero.
Sain ekan oman kämppäni läheltä uimahallia jolla oli vähän kyseenalainen maine. Kämpässäni ei ollut suihkua, joten ajattelin alkaa käymään uikussa suihkussa. Huomasin, että tunnelma oli jo saunassa vähän outo, mutta kun tulin takaisin pukukopeille, niin siinä seisoi heti oven ulkopuolella ainakin kymmenen alastonta ukkoa hepit puolihonkkelissa tai joillakin jopa juhlakunnossa kummallakin puolella käytävää ja alkoi ns. ehdotella.
Juoksin äkkiä omalle kopilleni, siihen aikaan oli lisämaksusta saatavilla myös lukittavia pieniä pukuhuoneita jollaisen olin onnekseni varannut. Yksi todella iso ja lihaksikas mies (ei siis mikään vanha äijä vaan joku 20-25v vuotias) seurasi minua koppini ovelle ja yritti tunkea väkisin sisään. Hän hakkasi oveani todella agressiivisesti ainakin 15 minuuttia ja pyysi että avaisin oven niin "jutellaan". Kesti varmaan 2 tuntia ennen kuin uskalsin luikkia ulos hallista. Siellä se ukkokaarti seisoi ovensuulla edelleen, onneksi uloskäynnille pääsi toisesta päästä pukuhuonetta. Sen jälkeen aloin käydä toisella puolella kaupunkia olevassa uimahallissa. Matka oli melkoinen, mutta saipa olla täysin rauhassa.
Siis toi on sun "täyshetron" fantasia?
Vierailija kirjoitti:
Olin nuori, aika 7hyväkroppainen ja kauniskasvoinen pitkätukkainen miehenalku. Jostain syystä erityisesti homot olivat musta siihen aikaan aina kovin kiinnostuneita vaikka olen täyshetero.
Sain ekan oman kämppäni läheltä uimahallia jolla oli vähän kyseenalainen maine. Kämpässäni ei ollut suihkua, joten ajattelin alkaa käymään uikussa suihkussa. Huomasin, että tunnelma oli jo saunassa vähän outo, mutta kun tulin takaisin pukukopeille, niin siinä seisoi heti oven ulkopuolella ainakin kymmenen alastonta ukkoa hepit puolihonkkelissa tai joillakin jopa juhlakunnossa kummallakin puolella käytävää ja alkoi ns. ehdotella.
Juoksin äkkiä omalle kopilleni, siihen aikaan oli lisämaksusta saatavilla myös lukittavia pieniä pukuhuoneita jollaisen olin onnekseni varannut. Yksi todella iso ja lihaksikas mies (ei siis mikään vanha äijä vaan joku 20-25v vuotias) seurasi minua koppini ovelle ja yritti tunkea väkisin sisään. Hän hakkasi oveani todella agressiivisesti ainakin 15 minuuttia ja pyysi että avaisin oven niin "jutellaan". Kesti varmaan 2 tuntia ennen kuin uskalsin luikkia ulos hallista. Siellä se ukkokaarti seisoi ovensuulla edelleen, onneksi uloskäynnille pääsi toisesta päästä pukuhuonetta. Sen jälkeen aloin käydä toisella puolella kaupunkia olevassa uimahallissa. Matka oli melkoinen, mutta saipa olla täysin rauhassa.
Sellaset fantasiat sieltä
Näin kerran kehopositiivisen suomalaisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Jollain noin 14-vuotiaalla pojalla oli suihkussa täysi erektio päällä, eikä edes yrittänyt peitellä. Oli aivan normaalisti siinä peseytymässä. Näytti kyllä aika iso kalu olevan kyseessä, joten halusi kai vaan esitellä.
Tuon ikäsillä nyt seisoo tahtomaattakin, joten tuskin halusi esitellä vaan se tuli ihan luonnostaan esille.
Vierailija kirjoitti:
toinen toistaan irstaampaa keikuttelua, että sieltä varmaan on oppi otettu...
Oma juttuni ei niin kovin erikoinen, mutta ihmetytti kuitenkin: pesutiloissa n. 55-65 v. nainen, ei sinänsä yhtään lihava, mutta vatsanahka hänellä roikkui edessä pussimaisena valehtelematta reisien puoliväliin saakka. Eli suorittaakseen esim. alapesun naisen täytyy nostaa vatsapussi ensin pois tieltä.
En häveliäästi jäänyt seuraamaan, miten nainen menetteli, mutta kummastelin vain, mistä moinen vatsa voi olla seurauksena. Jos nainen oli esim. entinen ylipainoinen, niin miksei ole leikattu ylimääräistä nahkaa pois?
Saanut pari lasta eikä nahka ole palautunut. Kaikilla ei toki näin, mutta muutamalla kaverilla kyllä. Iso maha nahka venyy eikä ole palautunut yhtään niin jää iso nahka pussi tai useampi raskaus peräkkäin.
Joku yritti kaulita piparitaikinaa käyttäen hevosen selkää alustana samalla kun toinen jalkapallotuomariksi pukeutunut henkilö puhalti pilliä ja näytti keltaista korttia tuolle leipurille. Todella outoa.
Ketjun lukeneen en mene enää uimahalliin. Hyi saatana mitä sikoja siellä lilluu. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nuori, aika 7hyväkroppainen ja kauniskasvoinen pitkätukkainen miehenalku. Jostain syystä erityisesti homot olivat musta siihen aikaan aina kovin kiinnostuneita vaikka olen täyshetero.
Sellaset fantasiat sieltä
No, enpä tälläistä vastaanottoa odottanut. Oli kyllä ihan totta. Jos se olisi fantasia, kai siinä nyt olisi jotain seksiin liittyvää tapahtunut? Sanottakoon nyt vielä, että meno kyseisessä hallissa oli niin hurjaa, että siitä oli aika paljon keskustelua maakuntalehden yleisönosastollakin. Siihen aikaan ei ollut vielä nettiä, joten uimahalleja käytettiin tietyissä piireissä tapaamisiin. Lopulta se halli päätettiin purkaa kokonaan , tilalle tuli kerrostalo.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun lukeneen en mene enää uimahalliin. Hyi saatana mitä sikoja siellä lilluu. 🤮
Totta, 81 sivua ällöttäviä kyttääjiä.
Romanit pesi suihkussa hampaita, 80-luvulla
Oli kylpylässä sellainen yhteissauna (turkkilainen tms.) jossa vanha äijä tiirasi naisia välillä pyyhkien silmälasejansa ja laittaen taas takaisin päähän että näkee paremmin. Istuin muutaman minuutin ja lähdin vaivaantuneena pois.
Aloitin viime syksynä harrastamaan - on siellä vähän vettäkin seassa