Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
1581/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä on uimahallit tehty: kusesta, räästä, verestä, ulosteesta, verestä, sp**masta, jalkasilsasta, pervoista, meikeissä uimisesta. Ei kiitos enää :)

Aloitin viime syksynä harrastamaan - on siellä vähän vettäkin seassa

Vierailija
1582/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vanhaa irstasta gaytä panemassa toisiaan suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1584/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ensin, että yksi lihava oli tullut alasti altaalle, kunnes tajusin, että kyseisellä sairaalloisen ylipainoisella miehellä vatsarasvat varmaankin peittivät uimahousut.

Vierailija
1585/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavinta uimahalleissa on toisia ihmisiä kyyläävät ja arvostelevat tyypit.

Vierailija
1586/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku poika oli unohtanut (tai sitten ei) pukea uimahousunsa, ja asteli halliin paikat paljaana. Uimavalvojan tullessa huomauttaman asiasta lähti poika juoksemaan karkuun. Aikansa jatkui tämä ajojahti, kunnes kohde saatiin kiinni tämän laskiessa liukumäkeä suoraan uimavalvojan nenän eteen:)

Vierailija
1587/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.kaleva.fi/nuori-mies-aiheutti-jarkytysta-naisten-suihkutilo…

Kiima juoksuttanut nuoria miehiä.

Vierailija
1588/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.kaleva.fi/nuori-mies-aiheutti-jarkytysta-naisten-suihkutilo…

Kiima juoksuttanut nuoria miehiä.

Pitää ymmärtää,paapoa ja helliä heitä, heillä on ollut niin rankkaa:3 jospa yritti vaan hakea lohtua jostain naisesta joka lohduttaisi äitimäisellä tasolla😘

Vierailija
1589/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori, aika hyväkroppainen ja kauniskasvoinen pitkätukkainen miehenalku. Jostain syystä erityisesti homot olivat musta siihen aikaan aina kovin kiinnostuneita vaikka olen täyshetero.

Sain ekan oman kämppäni läheltä uimahallia jolla oli vähän kyseenalainen maine. Kämpässäni ei ollut suihkua, joten ajattelin alkaa käymään uikussa suihkussa. Huomasin, että tunnelma oli jo saunassa vähän outo, mutta kun tulin takaisin pukukopeille, niin siinä seisoi heti oven ulkopuolella ainakin kymmenen alastonta ukkoa hepit puolihonkkelissa tai joillakin jopa juhlakunnossa kummallakin puolella käytävää ja alkoi ns. ehdotella.

Juoksin äkkiä omalle kopilleni, siihen aikaan oli lisämaksusta saatavilla myös lukittavia pieniä pukuhuoneita jollaisen olin onnekseni varannut. Yksi todella iso ja lihaksikas mies (ei siis mikään vanha äijä vaan joku 20-25v vuotias)  seurasi minua koppini ovelle ja yritti tunkea väkisin sisään. Hän hakkasi oveani todella agressiivisesti ainakin 15 minuuttia ja pyysi että avaisin oven niin "jutellaan". Kesti varmaan 2 tuntia ennen kuin uskalsin luikkia ulos hallista. Siellä se ukkokaarti seisoi ovensuulla edelleen, onneksi uloskäynnille pääsi toisesta päästä pukuhuonetta. Sen jälkeen aloin käydä toisella puolella kaupunkia olevassa uimahallissa. Matka oli melkoinen, mutta saipa olla täysin rauhassa.

Vierailija
1590/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi on sun "täyshetron" fantasia? 

Vierailija
1591/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuori, aika 7hyväkroppainen ja kauniskasvoinen pitkätukkainen miehenalku. Jostain syystä erityisesti homot olivat musta siihen aikaan aina kovin kiinnostuneita vaikka olen täyshetero.

Sain ekan oman kämppäni läheltä uimahallia jolla oli vähän kyseenalainen maine. Kämpässäni ei ollut suihkua, joten ajattelin alkaa käymään uikussa suihkussa. Huomasin, että tunnelma oli jo saunassa vähän outo, mutta kun tulin takaisin pukukopeille, niin siinä seisoi heti oven ulkopuolella ainakin kymmenen alastonta ukkoa hepit puolihonkkelissa tai joillakin jopa juhlakunnossa kummallakin puolella käytävää ja alkoi ns. ehdotella.

Juoksin äkkiä omalle kopilleni, siihen aikaan oli lisämaksusta saatavilla myös lukittavia pieniä pukuhuoneita jollaisen olin onnekseni varannut. Yksi todella iso ja lihaksikas mies (ei siis mikään vanha äijä vaan joku 20-25v vuotias)  seurasi minua koppini ovelle ja yritti tunkea väkisin sisään. Hän hakkasi oveani todella agressiivisesti ainakin 15 minuuttia ja pyysi että avaisin oven niin "jutellaan". Kesti varmaan 2 tuntia ennen kuin uskalsin luikkia ulos hallista. Siellä se ukkokaarti seisoi ovensuulla edelleen, onneksi uloskäynnille pääsi toisesta päästä pukuhuonetta. Sen jälkeen aloin käydä toisella puolella kaupunkia olevassa uimahallissa. Matka oli melkoinen, mutta saipa olla täysin rauhassa.

Sellaset fantasiat sieltä

Vierailija
1592/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran kehopositiivisen suomalaisen naisen.

Vierailija
1593/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain noin 14-vuotiaalla pojalla oli suihkussa täysi erektio päällä, eikä edes yrittänyt peitellä. Oli aivan normaalisti siinä peseytymässä. Näytti kyllä aika iso kalu olevan kyseessä, joten halusi kai vaan esitellä.

Tuon ikäsillä nyt seisoo tahtomaattakin, joten tuskin halusi esitellä vaan se tuli ihan luonnostaan esille.

Vierailija
1594/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toinen toistaan irstaampaa keikuttelua, että sieltä varmaan on oppi otettu...

Oma juttuni ei niin kovin erikoinen, mutta ihmetytti kuitenkin: pesutiloissa n. 55-65 v. nainen, ei sinänsä yhtään lihava, mutta vatsanahka hänellä roikkui edessä pussimaisena valehtelematta reisien puoliväliin saakka. Eli suorittaakseen esim. alapesun naisen täytyy nostaa vatsapussi ensin pois tieltä.

En häveliäästi jäänyt seuraamaan, miten nainen menetteli, mutta kummastelin vain, mistä moinen vatsa voi olla seurauksena. Jos nainen oli esim. entinen ylipainoinen, niin miksei ole leikattu ylimääräistä nahkaa pois?

Saanut pari lasta eikä nahka ole palautunut. Kaikilla ei toki näin, mutta muutamalla kaverilla kyllä. Iso maha nahka venyy eikä ole palautunut yhtään niin jää iso nahka pussi tai useampi raskaus peräkkäin.

Vierailija
1595/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yritti kaulita piparitaikinaa käyttäen hevosen selkää alustana samalla kun toinen jalkapallotuomariksi pukeutunut henkilö puhalti pilliä ja näytti keltaista korttia tuolle leipurille. Todella outoa.

Vierailija
1596/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun lukeneen en mene enää uimahalliin. Hyi saatana mitä sikoja siellä lilluu. 🤮

Vierailija
1597/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuori, aika 7hyväkroppainen ja kauniskasvoinen pitkätukkainen miehenalku. Jostain syystä erityisesti homot olivat musta siihen aikaan aina kovin kiinnostuneita vaikka olen täyshetero.

Sellaset fantasiat sieltä

No, enpä tälläistä vastaanottoa odottanut. Oli kyllä ihan totta. Jos se olisi fantasia, kai siinä nyt olisi jotain seksiin liittyvää tapahtunut? Sanottakoon nyt vielä, että meno kyseisessä hallissa oli niin hurjaa, että siitä oli aika paljon keskustelua maakuntalehden yleisönosastollakin. Siihen aikaan ei ollut vielä nettiä, joten uimahalleja käytettiin tietyissä piireissä tapaamisiin. Lopulta se halli päätettiin purkaa kokonaan , tilalle tuli kerrostalo.

Vierailija
1598/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun lukeneen en mene enää uimahalliin. Hyi saatana mitä sikoja siellä lilluu. 🤮

Totta, 81 sivua ällöttäviä kyttääjiä.

Vierailija
1599/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanit pesi suihkussa hampaita, 80-luvulla

Vierailija
1600/2389 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kylpylässä sellainen yhteissauna (turkkilainen tms.) jossa vanha äijä tiirasi naisia välillä pyyhkien silmälasejansa ja laittaen taas takaisin päähän että näkee paremmin. Istuin muutaman minuutin ja lähdin vaivaantuneena pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi