Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
1521/2389 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kääk kirjoitti:

Naisten saunaan mennessä yksi nainen joogasi siellä haarat levällään jalkoväli avoinna. Taisi unohtaa, että ei ole housuja jalassa. :D

Oli varmaan minä. En nyt ihan heti ymmärrä, miksen voisi joogata saunassa johon on tulossa vain naisia? Tietysti jos saunassa on paljon väkeä, en joogaa koska se vie niin paljon tilaa. Mutta jos esim. saunassa on kolmella seinällä lauteet kuten meidän uimahallin "pikkusaunassa" (joka on viileämpi), kiuas on ovea vastapäätä ja lauteet sitten u:n muotoisesti oikealla. Niin jos saan yhden lauteen kokonaan itselleni, toki joogaan. Ei ole tullut mieleenikään että jotakuta kiinnostaisi mirrini niin paljon että siitä pitää vauvikselle kirjoitella.

Ei se kiinnostakaan yhtään. Juuru siksi voisit olla sitä levittelemättä kuin ladon ovea ikään.

Oikeassa saunajoogassa kylläkin pukeudutaan esim. shortseihin ja johonkin kevyeen yläosaan, ei sitä tehdä alasti. Tämä siis jos menet uimahallin saunajooga -tunnille. Tuolloin saunakin on 50-60 asteinen. 

Vierailija
1522/2389 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tärkeä pohdiskelu itsenäisyyspäivänä, ja toivon, että tunnette asiaankuuluvaa ylpeyttä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/2389 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispulinen uimaopettaja ohjasi lapsille uintia lastenaltaan reunalla heidän vanhempiensa seurassa. Sitten uimaopettaja kumartui eteenpäin näyttääkseen jotain uintiliikettä ja niin että rinnan roikkuivat osittain uimapuvun ulkopuolella. Yht’äkkiä pieni poika huutaa innoissaan, niin että koko halli kaikuu: ”Tissit, tissit! Kato isi tissit!” En ole koskaan nähnyt yhtä noloa isää 😆

Vierailija
1524/2389 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi äijää alkoi tappelemaan suihkutiloissa niin että toiselta aukesi silmäkulma ja toiselta nenä. Lopuksi siellä oli poliisit. Ja tämä Porissa. 😂

Vierailija
1525/2389 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kehtasi uida ilman maskia korona-aikaan.

Vierailija
1526/2389 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1527/2389 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen suihkussa antoi valua rintansa tyhjiksi maidosta. Ei siis sentään puristellut, mutta laski ensinnäkin hirveän määrän todennäköisesti lämmintä vettä hukkaan ja ei ollut kovin miellyttävän näköistä, yök.

Antoi rintansa valua tyhjäksi maidosta? Luuletko sä, että sen maidon voi pitää siellä pinnistämällä, jos se on tulossa? Kellotatko sä kaikkien uimahallissa suihkussa käyvien suihkuajat muutenkin?

En luule, mutta olisihan sen suihkun vaikka voinut lopettaa kun alkoi tulemaan jos oli vahinko. Enkä kellota, mutta oli about 3-4 x kauemmin kuin kukaan muu. Itse olisin ainakin mennyt vaikka vessaan jos olisi väkisin tullut.

Tuliko mieleen että hänellä saattoi olla hirveä jumi ja sai vihdoin tulemaan? Itsellä oli sama juttu, mikään ei tuntunut auttavan. Saunaan piti päästä kun yhtään liioittelematta tuntui että rinnat halkeavat justiinsa. Omaa saunaa ei ollut, joten uimahalliin. No se auttoi ja siitä lämpimään suihkuun. Toki koitin olla selin muihin, mutta ei todellakaan käynyt mielessä lopettaa kun vihdoin sai laskettua aivan järkyttävän määrän pois! Siinä vaiheessa ihan sama mitä muut ajattelevat

On muitakin olemassa kuin jummijammi pursuavat tissisi ja meneminen tuon takia vain uimahalliin...mihis se vauva jäi?

Eikös ensisijaisesti niitä jumeja voi ihan kotona hoitaa ja eikä lähteä vartavasten uimahalliin tissejä lypsäämään tyhjäksi? En yhtään ihmettele, jos moni ei halua käydä uimahalleissa, kun moni ei piittaa uimahallissa hygieniasta. Mennään suoraan uimaan ilman peseytymistä, pissitään tietoisesti/tahallaan suihkuissa ja altaissa, ajellaan karvoja ties missä asennoissa, ja tuollainen menen erilaisia kehon tuottamia eritteitä/asioita vartavasten päästämään ulos uimahalliin jne.

Muistakaamme kaikki, että uimahallit/kylpylät on kaikille tarkoitettuja virkistäytymis-rentoutumis-ja liikunnallisiin tarkoituksiin. Jotenka jokaisen oma osuus on huolehtia hygieniasta ja hyvistä käytöstavoista, jotta hygieniataso säilyisi ja jokaisen olisi turvallista ja mukava käydä jatkossakin uimahalleissa/kylpylöissä. 🙂

Rinnoista suihkussa valuva maitohan on todella epähygieenista, varsinaista bakteerilientä.

Vierailija
1528/2389 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten suihkussa olen useita kertoja nähnyt suihkun lattiakaivon päällä samanlaiset tutun näköiset ”tahrat” kuin kotona, jos olen hetki sitten pitänyt vähän omaa kivaa. Sitä olen ihmetellyt, että kuka ja kuinka siellä avoimessa suihkutilassa on homman hoitanut. :o

Todennäköisimmin kuitenkin hoitoaineklönttejä. Ei kaikki ole samanlaisia suihku r*nkkareita kuin sinä.

Vierailija
1529/2389 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä näin uimahallin pukuhuoneessa kun mies käveli alasti joku laukku kädessä suihkun puolelle. Käveli kuin unissaan, oli vähän outo.

Vierailija
1530/2389 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaaaiset naiset pesivät mattoja naisten suihkutiloissa

Vierailija
1531/2389 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipputissit, jotka seisoessa osuu maahan.

Vierailija
1532/2389 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riipputissit, jotka seisoessa osuu maahan.

Yhh joo tää on ällöä silleen et haloo hankkikaa paremmat tissit. Vähän niinku sillä Sophie Andersonilla. Kunnon tissit, jotka hohtaa läpi ja ne nännit. Omg. Sellasilla ku menis uimahalliin 😍

Vierailija
1533/2389 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alakouluikäinen poika (arviolta n. 10-vuotias), joka oli ehkä noin 35-vuotiaan äitinsä mukana naisten pukuhuoneen puolella, ja jolle äiti puhui kuin pikkutaaperolle. Lässytti ja paapoi, ja välillä poika vaati äidiltään huomiota samaan tyyliin äännellen, elehtien ja kiukuten kuin 1-vuotias joka ei osaa vielä puhua. Lapsi vaikutti muutoin aivan normaaliälyiseltä ja kykenevältä toimimaan ikätasonsa mukaisesti, mutta äiti kohteli lasta kuin tämä olisi jäänyt taaperon tasolle. Pukeuduttuaan jo osin ulkovaatteisiin, ryhtyi kaksikko syömään jotain eväskeksejä pukukaappien edessä istuen, pitämättä mitään kiirettä, vaikka ympärillä pyöri koko ajan alasti muita asiakkaita. Uimahallin tuloaulassa olisi ollut hyvät tilat eväiden syömiselle, mutta ilmeisesti äiti ajatteli että lapsi kuolee nälkään jos joutuu odottamaan minuutin ennen kuin saa keksin syötäväkseen. Jossain vaiheessa äiti lässytti pojalle, että ”rouskuttelehan”, kun oli itse syönyt keksinsä. Sitten vielä lisää lässytystä, paapomista ja epämääräistä pukuhuoneessa vitkuttelua ja vatkuttelua, ikään kuin se olisi jonkinlainen pikkulasten tasolle jääneiden koululaisten hoito- ja leikkihuone. Tilanne oli kiusallinen ja ihmettelen, miten uimahallin henkilökunta oli edes päästänyt pojan äitinsä mukaan naisten pukuhuoneeseen. Uimahallin säännöissä kun luki, että 7-vuotiaasta ylöspäin lapset menevät oman sukupuolensa mukaisiin pukuhuoneisiin, ja kyseinen lapsi oli jo selvästi kouluikäinen ja olisi varmasti selviytynyt miesten pukuhuoneessa yksinkin, jos siihen olisi annettu mahdollisuus.

Tunnen yhden isokasvuisen pojan kun hän oli viisi ja kåyttytyi kuin kuusivuotias,ihmiset ihmettelivät miksi hön ei käyttöydy kuin kymmenvuotias. On nyt 15 ja ihan miehen mittainen. Ikä ei aina näy päälle....

Vierailija
1534/2389 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena Kokkolan kylpylässä ja porealtaassa samaan aikaan kahden venäläisen naisen kanssa. Naiset häpeilemättä tyydyttivät itseään porealtaan poresuihkeisiin.

Vierailija
1535/2389 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalla homolla hevosen aisa.

Vierailija
1536/2389 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten olin tyttäreni kanssa uimahallin pukuhuoneessa. Viereiselle kaapille tuli silloinen pääministeri pikku tyttönsä kanssa. PL kumartui ottamaan vaatteita kaapistaan jolloin minun tyttö totesi "iso maha". Oli naurussa pitelemisträ mutta PL totesi hymyssä suin että "onhan se vähän iso" - huumorimies vaikkei aina uutisoinneista uskoisi.

PM yleisessä uimahallissa pikku tyttönsä kanssa  - only in Finland, repect!

Vierailija
1537/2389 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten olin tyttäreni kanssa uimahallin pukuhuoneessa. Viereiselle kaapille tuli silloinen pääministeri pikku tyttönsä kanssa. PL kumartui ottamaan vaatteita kaapistaan jolloin minun tyttö totesi "iso maha". Oli naurussa pitelemisträ mutta PL totesi hymyssä suin että "onhan se vähän iso" - huumorimies vaikkei aina uutisoinneista uskoisi.

PM yleisessä uimahallissa pikku tyttönsä kanssa  - only in Finland, repect!

Ihana 😄❤️

Vierailija
1538/2389 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolopolop kirjoitti:

Näin uimahallissa ympärileikatun miehen saunassa. Selvästi huomasi kuinka peniksessä oli leikkaus arpi varressa en ole ennen nähnyt. Liekkö yleistäkin tuo ympärileikkaus suomessa?

Ei peniksen varteen tule ympärileikkauksessa arpea. Kyllä Suomessakin ympärileikkauksia tehdään, jos esinahka on haittaavan ahdas.

Vierailija
1539/2389 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kolopolop kirjoitti:

Näin uimahallissa ympärileikatun miehen saunassa. Selvästi huomasi kuinka peniksessä oli leikkaus arpi varressa en ole ennen nähnyt. Liekkö yleistäkin tuo ympärileikkaus suomessa?

Ei peniksen varteen tule ympärileikkauksessa arpea. Kyllä Suomessakin ympärileikkauksia tehdään, jos esinahka on haittaavan ahdas.

Totta kai tulee onhan se leikatava ja arvetkin siitä tulee

Vierailija
1540/2389 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten suihkussa olen useita kertoja nähnyt suihkun lattiakaivon päällä samanlaiset tutun näköiset ”tahrat” kuin kotona, jos olen hetki sitten pitänyt vähän omaa kivaa. Sitä olen ihmetellyt, että kuka ja kuinka siellä avoimessa suihkutilassa on homman hoitanut. :o

Todennäköisimmin kuitenkin hoitoaineklönttejä. Ei kaikki ole samanlaisia suihku r*nkkareita kuin sinä.

Olikohan tämän kirjoittaja mies vai nainen? Hoitoaineella ja tässä puhutuilla tuotoksilla ei ole ulkonäön suhteen mitään yhteistä. Jokainen mies tietää millaista liisteriä omista tuotoksista tulee vedessä. Yksikään hoitoaine, shampoo tms. ei toimi niin tai muuten hiukset jäisi aika hirveään kuntoon. 😂

Ja mitä tulee itsensä hoitelemiseen, niin yksi yleisimmistä paikoista miehille on juuri suihku. En ymmärrä miksi sitä yrität kommentissasi dissata. Ei sen pitäisi olla mikään tabu nykypäivänä, vaan terveysteko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi