Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
421/2389 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmilla lasten altaassa äiti niisti lapsen nenän sormillaan ja räät sitten sinne altaaseen.. yyyyh.

Vierailija
422/2389 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näiden kauhutarinoiden takia en käy missään julkisissa uimaloissa tai seisovissa pöydissä syömässä. Ihmisten eritteet kulkeutuu joka paikkaan halusi tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/2389 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hop

Vierailija
424/2389 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2010 klo 23:37"]

eikait kukaan siinä vatsataudissa sinne halliin jää0_o

[/quote]

Jos esim. alkaa molemmista päistä lykkäämään kunnon forcella, niin siinähän ei lähdetä mihinkään. Ssamaan aikaan ei pysty ripuloimaan, oksentamaan, pesytymään, pukeutumaan ja matkustamaan kotiin. Sulla ei vissiin oo koskaan ollut tollasta tautia, mutta trust me, oli sekunneista viimeks kiinni että ehdin oman kotioven paremmalle puolelle enne kuin lurahti tulemaan. Onneksi en ollut uimahallissa vaan duunissa tuolloin, oikeesti oli niin lähellä... äääk.

Vierailija
425/2389 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2010 klo 17:09"]ja siellä oli noin kolmekymppinen hoikka nainen konttausasennossa pää lauteilla eli siis siis persauspystyssä ottamassa löylyä. Oli hänellä ystäväkin mukana, mutta hän istui ja venäjää puhuivat.

Pääsisinpä siihen saunaan...aahhh...

Vierailija
426/2389 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen rupesi pesemään pyykkiään altaassa. Juu, otti muovipussista pyykkinsä, laittoi pesuainetta ja alkoi jynssäämään. Tämä tapahtui n. 10 vuotta sitten Tampereella uimahallissa.

Vierailija
427/2389 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:10"]

Voi hitto mitä oonkaan menettänyt kun oon puolisokeana hiippaillu uimahallissa (en näe metriäkkään etteeni ilman laseja). Oon ite varmaan ollu se oudoin kun oon uusissa halleissa siristelly silmiäni ja kyselly ihmisiltä että anteeksi mistähän löytyy suihkut ja altaat.. :D

[/quote]

Miten olisi piilolinssit?

Vierailija
428/2389 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2010 klo 21:11"]

kirmasi altaalle ensin alaston n. 2-vuotias pikkupoika ja perässä yhtä alaston isä :-)

[/quote]

Haha, tää oli paras!

Vierailija
429/2389 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miesten puolelle (ofc :D) . Olin menossa saunaan ja sitten just ku olin avannu saunan oven nii siellä sunassa ei ollu muita paitsi semmonen lihava mies oli tulossa sieltä saunasta ja se oli ilmeisesti unohtanut peflettinsä sinne saunaan. Se pefletti oli nurkassa ja siinä oli semmonen ruskee paskarantu Dx. Hyi helvetti

Vierailija
430/2389 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
431/2389 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä juttuja. Tässä niitä syitä miksi en ikinä käy uimahalleissa.Yök.

Vierailija
432/2389 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porinkin maauimalassa on sattunut ja tapahtunut, mut parhaiten on jäänyt mieleen tämä: olin reilut 10 vuotta sitten kesäuimakoulussa, ja mukana oli myös melko vilkas 9-vuotias poika, joka oli löytänyt kiinnostuksensa tyttöihin. Eikä edes yrittänyt peitellä sitä. Hän kuikuili jatkuvasti naisten suihkun ovella tai oli jonkun ryhmän tytön takapuolessa kiinni. Altaassa hän sukelteli lasit päässä ja kurkki uimapukujen alaosiin - pari kertaa minunkin - eikä lopettanut, vaikka sai monta potkua naamaansa. Uimakoulun vetäjät eivät puuttuneet hänen touhuihinsa millään tavalla.

Silloin ärsytti, mut näin jälkeenpäin kyllä aika huvittava muisto. Toisaalta jos joku aikuinen äijä käyttäytyis nyt noin, niin tuskin naurattaisi niin paljon :D

Vierailija
433/2389 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mul on kaks:) eli eka oli ku hotellin altaassa joku kiinalainen ui boxereissa.:D:D
Ja sit toinen on ku höyrysaunaus joku n.10v poika alko. Vaa runkkaa.

Vierailija
434/2389 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, mikä ketju :D En mene enää ikinä uimahalliin!

Vierailija
435/2389 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:13"]

Kylpylässä nuori pariskunta istui sylikkäin porealtaassa. Homma ei mitenkään oudon oloista ollut kun lähdin käymään vessassa, mutta kun tulin takaisin, näin jo kaukaa, että tyttö hytkyy ylösalas altaassa. Juuri kun tulin altaan luo ja näin lähempää, että naitiinhan siinä, tuli valvoja olkani takaa huutamaan parille, että heti pois altaasta ja että porttikieltoa tulee. Pariskunta nousi pikapikaa altaasta, itse asiassa niin pikaiseti, ettei mies ehtinyt vetää uikkareita kunnolla seisokin eteen vaan se oli uikkarin raosta ojossa kaiken kansan nähtävillä kun mies miesten puolelle kiiruhti. Tuskin olivat ihan heti tervetulleita uudelleen siihen paikkaan.

[/quote]

Miksi valvoja riehaantuu tällaisesta?

Vierailija
436/2389 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoika meinas liukastua miesten saunatilassa ja otti tukea tanakasti tarraten isän pippelistä ja taisi kassitkin jäädä pikkukouraan kun isä karjaisi.

Vierailija
437/2389 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon syyllistynyt teininä moiseen outoon käytökseen tietämättä siitä :D olin siis laivalla ja siinä ennen kuin mentiin vaihtaan vaatteita, huomasin pienen peilin josta päätin mennä katsomaan mun kipeää kieltä kun siinä oli rakkula, noh siinä hetken kieli pitkällä oltuani, huomasin jotain liikettä ja tarkemmin katsottuani huomasin siellä olevan alastomia miehiä :D oli siis sellainen ikkuna kyseessä joka on niinkuin peili toiselle puolelle..

Vierailija
438/2389 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni jo mainituista on tuttuja: karvojen poistot, kakkakikkare altaassa, lauteilla ihon rapsuttelut, karvojen tursuamiset, vanhoilla miehilla liian löysälahkeiset uikkarit, uimalasien kanssa tirkistelijät, muorit pesee römpsäänsä haarat levällään ja vesi loiskuen ym.

Voinpa myöntää oman äitini olevan yksi näistä ällömöllöistä. Jo teininä hävetti käydä äidin kanssa uimassa, vaikka hän laittoikin sen teinikapinallisuuden piikkiin ja teinin tuleekin arvostella vanhempiaan tms. Äitini rapsuttelee jalkojaan saunassa, hänellä on uikkarit miten sattuu eli alaosa vinksottaa aina joten huonosti ja kunnon karvareuhka tursuaa jostain reunasta, on liian pieniä uikkareita, jolloin rinnat tursuaa ym.

Nyt olen 35v ja oltiin mummin ja lasteni kanssa uimassa. Edellisestä kerrasta uimahallissa äitini kanssa on varmaan 20v aikaa. Tuli kyllä niin de javu tunne ja olisin halunnut siirtyä eri lauteelle, jotta en "tuntisi" äitiäni, kun antaumuksella rapsutteli jalkanahat lauteille ja vaikka sanoin, että korjaappa uikkareitasi, niin ei hän sitä mitenkään hyvin tehnyt ja antoi alapään loistaa reunamilta. En ole itsekään mikään maailman kaunein kukkanen, myönnän sen, mutta yritän sentään joten olla siististi ja opettaa lapsetkin siihen.

Vierailija
439/2389 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:08"]

Porealtaassa on ihanaa runkata spermat ja katsoa jälkeen päin, kun ihanan tiukat teinitytöt pulahtavat siihen samaan altaaseen, vettä haukkoen ahnaasti suuhunsa. Olen vieraillut Suomen kaikissa porealtaissa.

[/quote]

Ja sitten heräsit känniputkasta.

Vierailija
440/2389 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme