Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
paikassa x oli keskialtaan ympäri kiertävä "virtaava allas". tämän virtaavan altaan yi meni pieni silta keskialtaalle. tyytyväisenä pulikoin virtaavassa altaassa eteenpäin ja hiukan ennen siltaa huomasin että erittäin iäkäs setämies käppäili siltaa pitkin keskialtaalle. huomasin kuitenkin kauhukseni että papparaisen speedot oli väärin päin. näinollen hänen toinen valkoharmaan karvan peitossa ollut kiveksensä roikkui (pitkällä roikkuikin!!) speedojen ulkopuolella. hyvä etten hukkunut kun siinä juuri hänen alapuoleltaan uiskentelin. tästä on varmaan 15 vuotta aikaa ja edelleen oksettaa tuo. paloi verkkokalvoille.
Äiti kiukutteli lapsilleen pesuhuoneessa ja lapset olivat ihan kiltisti. Ikää muksuilla 3-5v. Äiti oli nivonut pikku pyyhkeen vyötäisilleen, ilmeisesti laudeliinan. Sääriä myöten valui verivanat. Ilmeisesti kuukautinen yllättänyt tai perspukamat alkoivat äkämöidä.
Olen jo 46v.mutta tää tapahtui Svullin uimahallissa 1984. Joku äijä nosti jalkansa olkapäilleni kun istuin alempana. Tuli kysymään kun olin suihkussa:taidat olla murrosiässä...yök.
Miestäni on ahdisteltu suihkussa hänen ollessaan ala-asteella. Äijä oli yrittänyt vetää kädestä vessaan :( onneksi pääsi karkuun mutta ei uskaltanut kertoa kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="05.07.2012 klo 13:12"]
Mä arvaan kyllä kestä puhutaan.
Veli oli mennyt ennen isää saunaan ja tullut kuulemma kauhistunut ilme naamalla äkkiä ulos. Isä oli menny saunaan kattomaan mitä siellä on, niin eräs nimeltämainitsematon julkkishomo oli vetänyt käteen saunan lauteilla. Mun veli oli ollut eka saunassa, sit tää homo oli tullut sinne ja alkanut lapsen edessä runkata valtavan kokoista munaansa.
Tiedän ketä tarkoitat, kuulemma harrastaa tätä enemmänkin...
Mullakin on epäilyjä. Antakaa ala tai nimikirjain jotain :D
Otsikkoa ei näköjään pysty lainaamaan, mut vinkattiin nimen alkavan J:llä. Mulle tulee nyt mieleen ainoastaan iskelmälaulaja ja kansanedustaja...nyt lisää infoa, ei kai vaan se kansanedustaja...???
Se j taisi olla arvaus eikä mitään tietoa. Ihan oikeasti mammat, mitä teette tiedolla? En tiedä kuka se on mutta mua ärsyttää että kiva aihe pilataan sillä että juorumammat yrittää saada tietoa. Hankkikaa elämä.
Espoonlahden uimahallissa joku vanha pappa oli pukenu speedonsa niin, että lantio meni toisen jalan aukosta ja toinen jalka lantion aukosta. Tavara roikku puoliks ulkona...
no mä olin pikkulikan kaa uimas naisten puolel tietty ni sinne tuli joku 12v tyttö meitä vastapäätä ja sit niinku sen mukana tuli pienempi ehk 8v poika ja näitten äiti menin sit kysyy silt äidilt no se sano vaan et ei täs oo ongelmaa näin me kotonaki tehään...
kerran menin kaverini kanssa uimaan niin pukuhuoneessa oli semmonen vanha äijä joka sanoi meille paljastakaa pojat munanne minulle. lähettiin vaan pois niin sitten kun oltiin altaalla niin kuultiin kun se äijä sano uimavalvojalle missä ne pojat on niiden pitää paljastaa munansa minulle. se nakattiin sitten pihalle. toinen on ku mentiin kulmasaunaan niin siellä kaks miestä veti käteen
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 15:23"]joku nainen istui jalat haarallaan saunassa ylälauteella ja kaivoi alapäätänsä oikein antaumuksela. teki pahaa!!!!!
[/quote]
Jos sitä kutitti :'D
tuntuu ketjun mukaan tapahtuvan... Itse en ole siellä muuta yököttävää nähnyt kuin uikkareilla saunovat ja suihkuttelevat teinitytöt, jotka eivät edes hiuksiaan kastele ennen altaaseen menemistä.
Vaikea ikä alastomuuden suhteen, ymmärrän kyllä. Mutta pitäisikö sitten vain jättää uiminen siihen asti, kunnes on sinut vartalonsa kanssa?
Oudointa mitä olen uimahallissa nähnyt oli se kun sellainen vanha (ehkä jotain 70v.) nainen tunki korviinsa sinitarraa. Pukuhuoneessa kaivoi laukustaan sellaisen tavallisen sinitarralevy paketin ja tunki molempiin korviinsa pallerot sitä. Huomatessaan ihmisten oudoksuvan katseen mummo totesi, että on liian vanha hyppimään yhdellä jalalla jotta saisi veden korvista pois, joten on helpompi suojata korvat sinitarralla kuin varoa kokoajan uidessa veden menemistä korviin.
Olen minäkin nähnyt karvaisia pimperoita ja miehiä stringeissä, mutta en laske sitä mitenkään oudoksi, ennemmin ällöttäväksi.
Miesten ja naisten suihkuosastot olivat ihan vierekkäin. Siis ovet, jotenkin ajatuksissani tallustin miesten puolelle. Enkä tajunnut asiaa heti, sillä siinä ensimmäisessä suihkussa oli vähän lihavampi mies ja hänellä oli miesten tissit. Jotenkin sivusilmällä vaan oletin, että se on isomman kokoinen nainen. Mentyäni pidemmälle tajusin, että ei helvetti. Nyt olen väärällä puolella. Nolona poistuin miesten suihkuhuoneesta omalle puolelle.
Joskus Serenassa olen ollut naisten puolella suihkussa, juuri saanut uikkarit päälle niin sinne on tärähtänyt ulkomaalainen mies suihkuun ja samalla suunnannut naisten pukuhuoneeseen, poistuin itse nopeasti paikalta, joten en jäänyt kuulemaan/näkemään miten tilanne päättyi.
onhan niitä, mistähän aloittaisi..
anorektikko, joka oli vain luuta & nahkaa roikkuvassa uimapuvussaan. nousi altaasta vaivalloisesti kuin vanhus
pari vahvasti meikattua venäläisnaista isot renkaat korvissaan rentoutumassa porealtaassa
mies jolla oi tavalliset, perseestä hiutuneet bokserit. perse loisti läpi & muna vilkkui lahkeesta! :O
vanha mummo, jolla valtavat tissit sekä raskausvatsaa muistuttava maha, sininen tukka & pikkuiset leopardibikinit. istui altaan reunalla & kyttäsi himokkasti kaksilahkeisia :D
Ukko istuu saunassa haarat levällään ja puristelee nännejään.
Ihme exhibitionisti.. puristelis kotonaan
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 23:17"]torstaina syvässä altaassa ui vanha mies ja sen perässä ui kakkapökäle. kellui siinä pinnalla noin 40 cm päässä miehen pepusta. ihmettelin että miten se kakka seuraa miestä koko ajan. sitten tajusin, että se oli hiuksella kiinni. mies oli syönyt jonkun pitkän hiuksen tai langan ja kakka oli jäänyt siihen kiinni.
[/quote]
Mie kuolen :D Kertomuksesi pökäle kuulosti niin...
Inhimilliseltä. :D
Lapsena tuli kyllä nähtyä noita pervoja uimalasisetiä melkein joka uintikerralla uimahallissa, varsinkin porealtaassa.. 2000-luvun ihan alussa. Muutama lahkeesta pilkistävä bytonsettikin on todistettu. Ei muuta kummempaa, nyt en ole vuosiin käynyt.
Vedessä kellui ripuli ja altaan pohjalla oli oksennusta. Ebolatyyppi taisi käydä siellä.
Vanhempi romanipariskunta kihnutti toisiaan altaan nurkassa. Olin ala-asteikäinen tuolloin ja vieläkin näen mielessäni miehen irstaan ilmeen, hyi.