Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Kaksi isoa mustalaisukkoa huutavat kilpaa saunanlauteilla puolen litran kaljatölkit kädessä.
Outoa on kun nykyään pukuhuoneissa sekä teinit että vanhemmat naiset jää jumittamaan penkeille tujottamaan puhelintaan. Teinit vielä usein vetää siel videopuheluita tai normipuheluita. Itse kolmekymppisenä ymmärrän että puhelin ei kuulu olla esillä tilassa missä toiset ovat alasti. Jostain syystä vanhempi ja nuorempi sukupolvi ei ota toisia edes sen verran huomioon. (toki tämä on yleistämistä, mutta tämä on henkilöhohtainen kokemukseni.)
Vierailija kirjoitti:
äiti kyykki lastenaltaan vieressä muksunsa kanssa. Uikkarin haaruksesta törrötti "alahuuli" ja kaiken kukkuraksi tamponin naru. Ei outoa, mutta ällöä nähtävää.
Mielestäni on outoa että olet kytännyt toista noin tarkkaan.
66-vuotias nainen hoksaa, että tunneliliukumäki on auki.
Eiku reippaasti portaat ylös ja mäkeen.
Alastulokaukalosta juosten taas ylös ja liukumäkeen.
Ja vielä kerran!
Ketään muita ei liukumassa näkynytkään.
Terveisin,
se tyyppi tänään 2.3. 😁
Vierailija kirjoitti:
äiti kyykki lastenaltaan vieressä muksunsa kanssa. Uikkarin haaruksesta törrötti "alahuuli" ja kaiken kukkuraksi tamponin naru. Ei outoa, mutta ällöä nähtävää.
: )))))))))))))))))))))))))))))))
Kun oli poikanen, yksi isovatsainen 50v ukkeli tepasteli pukuhuoneessa alasti...ja...hän oli laittanut pukukaapin avaimen avaimenperänrenkaan roikkumaan...kik k*listään!! Oli sopivan paksuinen...
Kerran oli yks manne suihkussa lakeerikengät jalassa ,siis muuten aivan alasti .Kysyin siltä miks se on kengät jalassa suihkussa sanoi että on niin paha jalkasieni ei viitsi tartuttaa muihin sitä ,en nähnyt menikö uimaan ne jalassa kun olin jo itse lähdössä pois.
Vierailija kirjoitti:
Esko Murto Varkaudesta kirjoitti:
Toista sataa sivua ja silti yksi asia mainitsematta. Useammissa kylpylöissä yöpyjät saavat hotellihuoneeseen kylpytakit, ja niiden kera ohjeistuksen että uimapuolelle voi tulla myös suoraan huoneesta jos haluaa käydä siiellä suihkussa ja vaihtaa uima-asun valmiiksi päälle, silloin voi hiihtää menemään suoraan altaalle nakaten vain kauhtanan ja pyyhkéen niskastaan pukkariin, ja takaisin tullessa tietenkin toisin päin.. Tämä voi selittää useammatkin suihkunohittajaoletetut.
Täh?
En nyt ymmärrä onko ulosannissani jotain vikaa vai mikä tässä on vaikea ymmärtää. Kylpylähotelleissa yöpyjät voivat hoitaa suihkussa käynnin ja uima-asuun pukeutumisen omassa huoneessaan, ja painella sitten kylpytakeissaan pukutilojen ja suihkujen ohi suoraan altaaseen kamppeet valmiiksi päällä jättäen vain pyyhkeet, takit ja avainkortit matkan varrelle lukkojen taa. Poistuessa sitten pikasuihkun kautta kylpytakki päällä huoneeseen riisumaan ja peseytymään rauhassa. Jokseenkin normaali käytäntö kaikkialla missä on tullut tenavien kanssa yön yli lomailtua kattaen toistakymmentä mestaa, ja säästää hieman säätämiseltä ja hävetykseltä holtittoman jälkikasvun kanssa kun voi mennä lillumaan yhtä aikaa koko kööri. Pitääkö vielä yksinkertaistaa vai tarvitaanko aapinen avuksi?
Vierailija kirjoitti:
Oudointa, mitä olen nähnyt uimahallissa ovat ne ihmiset, jotka eivät näytä olevan moksiskaan siitä, että he ovat alasti ventovieraitten seurassa.
Itse en ole käynyt uimahallissa lapsuuteni jälkeen. Kylpylässä olen käynyt, mutta ei se nakuilu oikein nappaa. 😬
Nykylainsäädännöllä en enää kylpylöihin enkä uimahalleihin astu jalallanikaan.
Kaikilla meillä on omat mieltymyksemme. Toiset viihtyy alastomana, toiset taas ei. Kun on alasti tepastellut lähes tyhjällä isolla luonnon hiekkarannalla, käynyt aaltojen seassa uimassa ja tepastellut rantaa pitkin, niin se tuntuu aika vapauttavalta.
Viimeksi kun kävin niin sinne tuli joku yläasteikäisten koulupoikien ryhmä samaan aikaan. Huomasin ettei kukaan ottanut uimahousujaan pois suihkussa ennen altaaseen menoa. Eikö tuo ole epähygieenistä? Omina kouluaikoina riisuttiin suihkussa. Toki omina kouluaikoina ei ollut mammutteja Suomessa ja tuossa joukossa oli ainakin kaksi mammutin jälkeläistä. Nehän ei voi riisua muiden nähden. Lopputulema siis ettei kukaan riisu?
Iso paskapökäle roikkui jonkun nepalilaisen perseessä. Kyseinen puhui jotain omia kieliään ja kauhee seisokki. Ryntäsi vessaan kun joku sanoi että paska roikkuu perseessä. Altaalla 2 outoa asiaa. Sama tyyppi yritti iskeä naisia ja katsoi takapuolta ja tissejä vissiinkin. En halunnu kiinnittää huomiota enempää. Toinen tapaus oli että joku ylipainonen "anteeksi" suoraan sanottuna tankin kokoinen ja ravosi lapsilleen.
Tämä tapahtui ikaalisten kylpylässä.
Vierailija kirjoitti:
Kun oli poikanen, yksi isovatsainen 50v ukkeli tepasteli pukuhuoneessa alasti...ja...hän oli laittanut pukukaapin avaimen avaimenperänrenkaan roikkumaan...kik k*listään!! Oli sopivan paksuinen...
Ei ole kovin uskottavaa, vai seisoiko sillä? Ei löysässä kullissa mikään avainrengas pysy.
Niin pitkät munakarvat näin jollakin viimeksi suihkussa, että siinä märkänä ne roikkui peittäen koko kalun alleen, vaikka tyypillä oli ihan normaalikokoinen kulli. Olisi tehnyt mieli sanoa, että siisti nyt vähän.
Olin kaverin kanssa uimassa ja huomattiin,että suunilleen meidän ikäinen tyttö ui alasti. Kaverini otti siitä kuvan, mutta minä sanoin tytölle että miksi hän ui alasti🤔
Eräässä keskisuomalaisessa kaupungissa käy eräs herrasmies jolla on perse aina kirjaimellisesti paskassa. Ilmeisesti käy aina paskalla ennen uimaan menoa, jättää pyyhkimättä ja suihkuttele sitten iloisesti sonnat suihkutilojen lattialle.
Ihmettelen tosin ettei samanlaista porukkaa käy siellä enemmänkin, ottaen huomioon todella pitkän sukurutsa- ja insestihistorian Keski-Suomessa.
Kerran erään pikku paikkakunnan ,nimeä en tässä viitsi mainita ettei juorut leviä ,joku mies piti käsiään koko ajan muniensa edessä suihkussa ,siis sillan ettei mitään näkynyt. Ja löylyssä laittoi jalat ristiin ja kädet munien päälle niin ettei mitään näkynyt,lieneekö ollut joku visvasyylä tai tippuri kun noin peitteli.
onneks olen välttänyt kaikki oudot seurueet uimahalleissa
Alusasuliikkeen edustajan myyntipuhe uimahallin täydessä naistensaunassa. En haluaisi saunoessa kuunnella miten "meiltä löytyy naisten alusasuja ihan kaiken kokoisille jne".
Kerran hervannan uimahallissa mustalaisella oli henkselit uimahousuissa ja puhu löylyssä puhelimeen jostain auton katalysaattorsta ,olisko hajonnut autosta katalysaattori.