Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Isot karvapehkot yläasteella olevien poikien jalkojen välissä. Tais kyllä opekin olla mukana.
Olen nähnyt normaaleja ihmisiä, joilla on normaalit vartalot. Epätodellinen näky kaiken somekaunistelun jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
kirmasi altaalle ensin alaston n. 2-vuotias pikkupoika ja perässä yhtä alaston isä :-)
Haha, jos tää oli n. 9 vuotta sitten ja Mäkelänrinteessä, se olin minä. Sori!
Papi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirmasi altaalle ensin alaston n. 2-vuotias pikkupoika ja perässä yhtä alaston isä :-)
Haha, jos tää oli n. 9 vuotta sitten ja Mäkelänrinteessä, se olin minä. Sori!
Ihana! *sydämiä*
Vierailija kirjoitti:
romaninaiset uivat pitkissä hameissa ja pitkähihaisissa paidoissa... Poikien uiminen shortseissa on kielletty, mutta noille ei menty sanomaan mitään...
Mä olen kerran nähnyt romaninaisen uimahallissa ja ihan uikkareissa hän siellä oli.
Aikuisen Ihmisen itsetyydyttävän itseään lasten altaan vieressä veden alla.
Vierailija kirjoitti:
Isot karvapehkot yläasteella olevien poikien jalkojen välissä. Tais kyllä opekin olla mukana.
Mitä ihmeellistä siinä on?
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Oudointa, mitä olen nähnyt uimahallissa ovat ne ihmiset, jotka eivät näytä olevan moksiskaan siitä, että he ovat alasti ventovieraitten seurassa.
Itse en ole käynyt uimahallissa lapsuuteni jälkeen. Kylpylässä olen käynyt, mutta ei se nakuilu oikein nappaa. 😬
Nykylainsäädännöllä en enää kylpylöihin enkä uimahalleihin astu jalallanikaan.
Nainen käveli pukuhuonetta ympäriinsä alastomana ja välillä pysähtyi muiden ihmisten kohdalla hieromaan rintojaan ja levittämään häpyhuuliaan. Kyse ei ollut itsetyydytyksestä vaan hän halusi vain esitellä itseään. Käveli myös mallin tapaan koreasti ja tanssahteli välillä.
Olen nähnyt muutamia kertoja et äitinsä kanssa oleva lapsi tuijottaa ja kommentoi avoimesti alastomia vartaloita koko ajan ja äiti ei tee mitään. Yritä sit pesulla pyllistää toiseen suuntaan ettei koko anatomia näy. Tuol ollaa melko lähekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt muutamia kertoja et äitinsä kanssa oleva lapsi tuijottaa ja kommentoi avoimesti alastomia vartaloita koko ajan ja äiti ei tee mitään. Yritä sit pesulla pyllistää toiseen suuntaan ettei koko anatomia näy. Tuol ollaa melko lähekkäin.
Kerran oli joku noin 7-v poika äitinsä kanssa ja tosiaankin kommentoi ihmisten vartaloita.
Perseeseen asti revenneen löysän alapään pään. Se oli hirveä näky!
Joo vaikka mitä on nähty ja sitten heräsin ja muistin että oli oman mielikuvituksen tuotetta
Itseni pukkarin kokovartalopeilistä
Vierailija kirjoitti:
Nainen käveli pukuhuonetta ympäriinsä alastomana ja välillä pysähtyi muiden ihmisten kohdalla hieromaan rintojaan ja levittämään häpyhuuliaan. Kyse ei ollut itsetyydytyksestä vaan hän halusi vain esitellä itseään. Käveli myös mallin tapaan koreasti ja tanssahteli välillä.
Ettei olisi itse tehnyt tuollaista. Ja siitä kertoo nyt kuin isoisän olkihatusta.
Vierailija kirjoitti:
Oudointa, mitä olen nähnyt uimahallissa ovat ne ihmiset, jotka eivät näytä olevan moksiskaan siitä, että he ovat alasti ventovieraitten seurassa.
Itse en ole käynyt uimahallissa lapsuuteni jälkeen. Kylpylässä olen käynyt, mutta ei se nakuilu oikein nappaa. 😬
Nykylainsäädännöllä en enää kylpylöihin enkä uimahalleihin astu jalallanikaan.
Tämä. Merkillistä, miten moni siellä suorastaan esittelee itseään, vaikkei mitään esiteltävää todellakaan olisi.
Toista sataa sivua ja silti yksi asia mainitsematta. Useammissa kylpylöissä yöpyjät saavat hotellihuoneeseen kylpytakit, ja niiden kera ohjeistuksen että uimapuolelle voi tulla myös suoraan huoneesta jos haluaa käydä siiellä suihkussa ja vaihtaa uima-asun valmiiksi päälle, silloin voi hiihtää menemään suoraan altaalle nakaten vain kauhtanan ja pyyhkéen niskastaan pukkariin, ja takaisin tullessa tietenkin toisin päin.. Tämä voi selittää useammatkin suihkunohittajaoletetut.
Esko Murto Varkaudesta kirjoitti:
Toista sataa sivua ja silti yksi asia mainitsematta. Useammissa kylpylöissä yöpyjät saavat hotellihuoneeseen kylpytakit, ja niiden kera ohjeistuksen että uimapuolelle voi tulla myös suoraan huoneesta jos haluaa käydä siiellä suihkussa ja vaihtaa uima-asun valmiiksi päälle, silloin voi hiihtää menemään suoraan altaalle nakaten vain kauhtanan ja pyyhkéen niskastaan pukkariin, ja takaisin tullessa tietenkin toisin päin.. Tämä voi selittää useammatkin suihkunohittajaoletetut.
Täh?
Juha Mieton kaksoisolento ja tosi paksu karvapehko muniensa edessä.
Sonta ilmiannettu.