Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
2301/2389 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokki kirjoitti:

Itiksen uimahallin alkuaikoina isot paskat suihkutilan lattiakaivon päällä. Idän ryhmämatkalaiset dösällä vierailulla!

Minäkin näin tuon, idässä kun taitaa vielä olla vain noita aukkoja lattiassa suurempaa tarvetta varten ja kai kuvittelivat että Itiksen suihkujen lattiakaivot + ojamainen syvennös seinän vieressä ajaa saman asian.  Teki mieli tönäistä tyypit (2) omaan paskaansa. Ai niin, eihän Suomessa saa sanoa tai tehdä mitään noille mutiaisille.

Sonta ilmiannettu.

Vierailija
2302/2389 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot karvapehkot  yläasteella olevien poikien jalkojen välissä. Tais kyllä opekin olla mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/2389 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt normaaleja ihmisiä, joilla on normaalit vartalot. Epätodellinen näky kaiken somekaunistelun jälkeen...

Vierailija
2304/2389 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirmasi altaalle ensin alaston n. 2-vuotias pikkupoika ja perässä yhtä alaston isä :-)

Haha, jos tää oli n. 9 vuotta sitten ja Mäkelänrinteessä, se olin minä. Sori!

Vierailija
2305/2389 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirmasi altaalle ensin alaston n. 2-vuotias pikkupoika ja perässä yhtä alaston isä :-)

Haha, jos tää oli n. 9 vuotta sitten ja Mäkelänrinteessä, se olin minä. Sori!

Ihana! *sydämiä*

Vierailija
2306/2389 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

romaninaiset uivat pitkissä hameissa ja pitkähihaisissa paidoissa... Poikien uiminen shortseissa on kielletty, mutta noille ei menty sanomaan mitään...

Mä olen kerran nähnyt romaninaisen uimahallissa ja ihan uikkareissa hän siellä oli. 

Vierailija
2307/2389 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen Ihmisen itsetyydyttävän itseään lasten altaan vieressä veden alla.

2308/2389 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot karvapehkot  yläasteella olevien poikien jalkojen välissä. Tais kyllä opekin olla mukana.

Mitä ihmeellistä siinä on?

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Vierailija
2309/2389 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudointa, mitä olen nähnyt uimahallissa ovat ne ihmiset, jotka eivät näytä olevan moksiskaan siitä, että he ovat alasti ventovieraitten seurassa.

Itse en ole käynyt uimahallissa lapsuuteni jälkeen. Kylpylässä olen käynyt, mutta ei se nakuilu oikein nappaa. 😬

Nykylainsäädännöllä en enää kylpylöihin enkä uimahalleihin astu jalallanikaan.

Vierailija
2310/2389 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen käveli pukuhuonetta ympäriinsä alastomana ja välillä pysähtyi muiden ihmisten kohdalla hieromaan rintojaan ja levittämään häpyhuuliaan. Kyse ei ollut itsetyydytyksestä vaan hän halusi vain esitellä itseään. Käveli myös mallin tapaan koreasti ja tanssahteli välillä.

Vierailija
2311/2389 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt muutamia kertoja et äitinsä kanssa oleva lapsi tuijottaa ja kommentoi avoimesti alastomia vartaloita koko ajan ja äiti ei tee mitään. Yritä sit pesulla pyllistää toiseen suuntaan ettei koko anatomia näy. Tuol ollaa melko lähekkäin.

Vierailija
2312/2389 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt muutamia kertoja et äitinsä kanssa oleva lapsi tuijottaa ja kommentoi avoimesti alastomia vartaloita koko ajan ja äiti ei tee mitään. Yritä sit pesulla pyllistää toiseen suuntaan ettei koko anatomia näy. Tuol ollaa melko lähekkäin.

Kerran oli joku noin 7-v poika äitinsä kanssa ja tosiaankin kommentoi ihmisten vartaloita.

Vierailija
2313/2389 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseeseen asti revenneen löysän alapään pään. Se oli hirveä näky!

Vierailija
2314/2389 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vaikka mitä on nähty ja sitten heräsin ja muistin että oli oman mielikuvituksen tuotetta

Vierailija
2315/2389 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni pukkarin kokovartalopeilistä

Vierailija
2316/2389 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen käveli pukuhuonetta ympäriinsä alastomana ja välillä pysähtyi muiden ihmisten kohdalla hieromaan rintojaan ja levittämään häpyhuuliaan. Kyse ei ollut itsetyydytyksestä vaan hän halusi vain esitellä itseään. Käveli myös mallin tapaan koreasti ja tanssahteli välillä.

Ettei olisi itse tehnyt tuollaista. Ja siitä kertoo nyt kuin isoisän olkihatusta.

Vierailija
2317/2389 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudointa, mitä olen nähnyt uimahallissa ovat ne ihmiset, jotka eivät näytä olevan moksiskaan siitä, että he ovat alasti ventovieraitten seurassa.

Itse en ole käynyt uimahallissa lapsuuteni jälkeen. Kylpylässä olen käynyt, mutta ei se nakuilu oikein nappaa. 😬

Nykylainsäädännöllä en enää kylpylöihin enkä uimahalleihin astu jalallanikaan.

Tämä. Merkillistä, miten moni siellä suorastaan esittelee itseään, vaikkei mitään esiteltävää todellakaan olisi.

2318/2389 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista sataa sivua ja silti yksi asia mainitsematta. Useammissa kylpylöissä yöpyjät saavat hotellihuoneeseen kylpytakit, ja niiden kera ohjeistuksen että uimapuolelle voi tulla myös suoraan huoneesta jos haluaa käydä siiellä suihkussa ja vaihtaa uima-asun valmiiksi päälle, silloin voi hiihtää menemään suoraan altaalle nakaten vain kauhtanan ja pyyhkéen niskastaan pukkariin, ja takaisin tullessa tietenkin toisin päin.. Tämä voi selittää useammatkin suihkunohittajaoletetut.

Vierailija
2319/2389 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Murto Varkaudesta kirjoitti:

Toista sataa sivua ja silti yksi asia mainitsematta. Useammissa kylpylöissä yöpyjät saavat hotellihuoneeseen kylpytakit, ja niiden kera ohjeistuksen että uimapuolelle voi tulla myös suoraan huoneesta jos haluaa käydä siiellä suihkussa ja vaihtaa uima-asun valmiiksi päälle, silloin voi hiihtää menemään suoraan altaalle nakaten vain kauhtanan ja pyyhkéen niskastaan pukkariin, ja takaisin tullessa tietenkin toisin päin.. Tämä voi selittää useammatkin suihkunohittajaoletetut.

Täh?

Vierailija
2320/2389 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Mieton kaksoisolento  ja tosi paksu karvapehko muniensa edessä.