Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

2021/2389 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kylpylässä silloinen poikaystäväni odotti ilman uimahousuja minua altaan reunalla, kun itse olin ollut pitkään saunassa naisten puolella ja hän oli jo jonkun aikaa ehtinyt odotella siinä. Voi kunpa olisin nähnyt ihmisten ilmeet ennen kuin tulin paikalle ja passitin hakemaan housut, ei ollut todellakaan itse huomannut mitään. Ikää noin 18v.

N 39 M 39
lapset 11/2020 ja 07/2023

Vierailija
2022/2389 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia ei saada kaikille samoja sääntöjä?! Taas (ties monettako kertaa) altaaseen tuli lauma m a m u tyttöjä perus shortsit/housut jalassa ja t-paita päällä täysin kuivina eli edes suihkussa ei oltu käyty hiukset auki kuivina hulmuten. Ja uimavalvojat vaan tuijottaa hiljaa. Itse kerran unohdin kastella nutturalla olevat hiukseni ja heti passitettiin takaisin suihkuun.

Mä menin kerran suoraan sanomaan uimavalvojille jotka säksätti mulle (polkkatukka) että mun pitäisi laittaa ponnari. Samaan aikaan altaille tuli just näitä m a m u j a, pitkät hiukset avoinna. Sanoin että jos ette mene sanomaan heillekin, niin teen tästä jutun paikalliseen lehteen jossa toimin journalistina. No nämä valvojat menivät puhumaan ja kuulin kun tytöt kiittivät siitä että asioista sanotaan suoraan eikä vaieta ja tuijoteta sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/2389 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoikana oli melko ikimuistettava kokemus nähdä uimahallin suihkutiloissa yksijalkainen mies. Muuten en ole nähnyt mitään erikoista tai outoa. Eikäpä sekään nyt niin outoa lopulta ollut, mutta onpahan jäänyt mieleen.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
2024/2389 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran teininä kesällä oltiin äidin kanssa turun Samppalinnassa uimassa. Iso uima-allas on monta metriä syvä. Sitten siinä uidessani huomasin että altaan pohjalla on jotain tummia pieniä juttuja. Ajattelin että olivatkohan uikkareita? Äitini sitten siihen että ne on KAKKAA, ihan kuin se olisi normaali ilmiö. Olin että oikeestikko?! Yök, on jäänyt ikuisesti mieleen eikä huvita sinne mennä enää kauheasti uimaan. En kyllä tiedä edelleenkään että pitikö paikkansa, mutta ihmettelen sitä paikkaa ja sen henkilökuntaa jos piti.

Vierailija
2025/2389 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia ei saada kaikille samoja sääntöjä?! Taas (ties monettako kertaa) altaaseen tuli lauma m a m u tyttöjä perus shortsit/housut jalassa ja t-paita päällä täysin kuivina eli edes suihkussa ei oltu käyty hiukset auki kuivina hulmuten. Ja uimavalvojat vaan tuijottaa hiljaa. Itse kerran unohdin kastella nutturalla olevat hiukseni ja heti passitettiin takaisin suihkuun.

Mene ensi kerralla burka päällä uimaan, niin eivät uskalla sanoa tai tehdä mitään. Eihän ne sen alle näe, että kuka siellä on.

Vierailija
2026/2389 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin viimeksi uimahallissa 2000-luvulla ja harvoin sitä ennenkin. Olin juuri miesten suihkussa vetänyt uimahousut alas kun joku naissiivooja vyöryi ovesta sisään. Oli onneksi perse sinnepäin. Olikohan kyseisessä hallissa tietyt ajat jolloin siivooja tulee ja silloin on oltava pukeissa? Muija kumminkin oli naama täysin ymmyrkäisenä.

Tuota tapahtuu ihan jatkuvasti, eikä ne siivoojat välitä vaikka alasti pyörit siellä suihkussa.

Juuri tämä naissiivoojiin tottuminen sen luontevuus on pieni toivon pilkahdus tässä suomalaisessa alastomuuden kaksinaismoraalisuudessa. Olen käynyt uimahallissa tuhansia kertoja koko ikäni ja aina tuo on ollut täysin luontevaa ja normaaliaeikä miehet kiinnitä siivoojaan huomiota. Silti meille aina terotetaan miten tärkeää ja kriittistä se sukupuolten erottelu on. Ihan henkinen terveys uhattuna, jos joku näkisi toisen sukupuolen alasti. Poliisiasia, tuomio ja vähintään sakkoja.

Olen käynyt ulkomailla paljon sekasaunoissa (Saksa) ja nakurannoilla (Saksa, Espanja). Naisten ja miesten yhteinen alastomuus on ihan luontevaa ja normaalia. Kukaan ei sekoa alastomuudesta, kun siihen on totuttu.

Vierailija
2027/2389 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin viimeksi uimahallissa 2000-luvulla ja harvoin sitä ennenkin. Olin juuri miesten suihkussa vetänyt uimahousut alas kun joku naissiivooja vyöryi ovesta sisään. Oli onneksi perse sinnepäin. Olikohan kyseisessä hallissa tietyt ajat jolloin siivooja tulee ja silloin on oltava pukeissa? Muija kumminkin oli naama täysin ymmyrkäisenä.

Tuota tapahtuu ihan jatkuvasti, eikä ne siivoojat välitä vaikka alasti pyörit siellä suihkussa.

Juuri tämä naissiivoojiin tottuminen sen luontevuus on pieni toivon pilkahdus tässä suomalaisessa alastomuuden kaksinaismoraalisuudessa. Olen käynyt uimahallissa tuhansia kertoja koko ikäni ja aina tuo on ollut täysin luontevaa ja normaaliaeikä miehet kiinnitä siivoojaan huomiota. Silti meille aina terotetaan miten tärkeää ja kriittistä se sukupuolten erottelu on. Ihan henkinen terveys uhattuna, jos joku näkisi toisen sukupuolen alasti. Poliisiasia, tuomio ja vähintään sakkoja.

Olen käynyt ulkomailla paljon sekasaunoissa (Saksa) ja nakurannoilla (Saksa, Espanja). Naisten ja miesten yhteinen alastomuus on ihan luontevaa ja normaalia. Kukaan ei sekoa alastomuudesta, kun siihen on totuttu.

Mieti sitä helvetillistä meteliä, joka syntyisi, jos naisten puolella kävisi miessiivooja.

Vierailija
2028/2389 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iik, karvoja ja tissejä ja muuta ällöä, Hyi olkoon!!!

Vierailija
2029/2389 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma saunan alalauteilla.. tuli inho ja sääli, pakkoko sitä on saunassa vatkata, eikä odottaa tota hommaa kotona tehtäväksi.

Vierailija
2030/2389 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin saunaan siellä yksi nainen. Kääntyi istumaan minua päin ja levitteli tavaraansa ja kataoi intensiivisesti... Mitä lie mielessä.

Vierailija
2031/2389 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin saunaan siellä yksi nainen. Kääntyi istumaan minua päin ja levitteli tavaraansa ja kataoi intensiivisesti... Mitä lie mielessä.

Ihmetteli varmaan, että mitähän vittua sinä tuijotat?

Vierailija
2032/2389 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja monella muulla ei ole pienintäkään aikomusta tottua sekasuihkuihin. Mihin unohtui "my body my choice"? Eikö olekaan oikeutta päättää, kenen kanssa alastomuuden jakaa ylipäätään, ei edes sukupuolen tarkkuudella yleisissä tiloissa? 

Tiedämmehän me kaikki, ketkä niitä sekasaunoja haluavat. Kuten myös tiedämme, miksi se Stadin nudistiranta jaettiin miesten ja naisten osuuksiin. Jompi kumpi sukupuoli käyttäytyi asiattomasti ja toinen puoli tarvitse rauhallisen tilan. 

Sompasaunassa on ahdisteltu toista sukupuolta toisen toimesta, mistä on seurannut ahdistusta.

Eikö ole hassua, että kaikki tietävät heti, kumpi on kumpi?

Vierailija
2033/2389 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lauman ulkomaalaisia jotka eivät käyneet suihkussa. Olivat pukeneet kotona uima-asun muiden vaatteiden alle ja paineleivat peseytymättä uimaan

Vierailija
2034/2389 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies tuli kuivana altaille. Uimavalvoja tuli huomauttamaan, että pitää peseytyä ennen altaille tuloa. Mies rupesi inttämään vastaan ja vastasi, että on hän pessyt varpaat (!). Valvoja sanoi, että se ei riitä, koko kroppa on pestävä. Mies lähti suuttuneena ja palasi muutaman minuutin päästä hiukset kasteltuina. Tuskinpa oli peseytynyt edelleenkään saippuan kanssa. 

Huh, miten voi jotkut ihmiset olla tyhmiä. Kyseinen mies oli iältään 50-60 vuotias. 

Vierailija
2035/2389 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt vain kerran hyväkroppaisen keski-ikäisen miehen altaalla.

Vierailija
2036/2389 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käynyt uimahallssa uimassa, enkä näiden tarinoiden jälkeen ole muuttanut mieltäni.

Vierailija
2037/2389 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sellanen pienehkö meteoriitti tippu uimahallin lasikaton läpi altaaseen ja loiskautti koko altaan vedestä tyhjäksi. Pari taaperoa lensi veden mukana kaaressa ilmassa . Oli aika villi näky. Sitten kerran tuli aivan selvä demoni tai joku yliluonnollinen olio altaille ja sillä oli sellaset punaset stringimalliset uimahousut. Että nauratti ja vähän hämmästytti joo.

Vierailija
2038/2389 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Altaasta nousi Kraken joka söi uimavalvojan.

Juoksimme ulos hallista ja olento kai katosi syvyyksiin.

Vierailija
2039/2389 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja monella muulla ei ole pienintäkään aikomusta tottua sekasuihkuihin. Mihin unohtui "my body my choice"? Eikö olekaan oikeutta päättää, kenen kanssa alastomuuden jakaa ylipäätään, ei edes sukupuolen tarkkuudella yleisissä tiloissa? 

Tiedämmehän me kaikki, ketkä niitä sekasaunoja haluavat. Kuten myös tiedämme, miksi se Stadin nudistiranta jaettiin miesten ja naisten osuuksiin. Jompi kumpi sukupuoli käyttäytyi asiattomasti ja toinen puoli tarvitse rauhallisen tilan. 

Sompasaunassa on ahdisteltu toista sukupuolta toisen toimesta, mistä on seurannut ahdistusta.

Eikö ole hassua, että kaikki tietävät heti, kumpi on kumpi?

Huomaatko miten rankasti yleistät pelkän sukupuolen perusteella? Totta kai miehissä on sikoja, mutta suurin osa kyllä osaa käyttäytyä. Tietenkin kaikki saa valita missä haluaa käydä. Ei kukaan pakota menemään nudistipaikkoihin. On vaan sääli, että mätämunien vuoksi ei Suomessa ole käytännössä mitään rentoja nakupaikkoja toisin kuin monissa maissa, erityisesti ympäri Eurooppaa.

Olen itse huomannut, että nudistipaikkojen ilmapiiri ulkomailla on mahtava. Fiilis on vähän sama kuin aina Suomessa puhutaan saunasta. Ihmiset on luonnollisessa asussaan ilman arvojärjestyksiä ja asusteilla näyttäytymistä. Kaiken maailman nipottavat ja takakireät ihmiset loistaa poissaolollaan.

Vierailija
2040/2389 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aasilainen yritti keittää riisejä porealtaassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan