Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti Heikkilä - JUMALA? - ortopedi - rokotusasiantuntija?

Vierailija
08.11.2009 |

Siis voi apua näiden mammojen logiikkaa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina pitänyt Heikkilästä. Minään rokotusasiantuntijana en häntä kyllä pidä, eikä hän mielestäni pidä sellaisena itseäänkään. Ihan mielenkiinnolla olen lukenut hänen mielipiteitään sikainfluenssasta ja ainakin yhdestä asiasta olen samaa mieltä; thl on luonut aikamoisen kaaoksen tähän maahan.

Vierailija
2/10 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä jätkä Heikkilä on?"

Jospa lukisit tuolta:

Olen kirurgi, ortopedi ja traumatologian erikoislääkäri.

http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=3

Siinä sulle "jätkä".

Ylimielisyytesi on masentavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänet on kaikkien Suomen lääkärien joukosta nostettu ylimmäksi kaikkien alojen asiantuntijaksi. Itsekään en aivan sitä ymmärrä, miksi juuri hänen mielipiteensä painaisi enemmän kuin vaikkapa arkkiatrin. Toki mielenkiinnolla voi seurailla eri näkökulmia, mutta kukaan ei ole sen enempää oikeassa tai väärässä kuin toisetkaan.

Vierailija
4/10 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikesta tarvitse olla samaa mieltä, mutta rohkea ja viisas mies hän on. Ei mikään lääketeollisuuden juoksupoika, niinkuin nykylääkärit on käytännössä kaikki. En minäkään ole kaikessa hänen kanssaan samaa mieltä, mutta hän on ottanut asioista todella paljon selvää ja tietää monesta asiasta paljon enemmän kuin tavislääkärit. Arkkiatrin suusta en ole paljon viisautta kuullut.

Antti Heikkilä ei kyllä varmaan pidä itseään minään kaikkien alojen erityisasiantuntijana, mutta tuo rohkeasti esiin oman mielipiteensä, sekä ne tutkimukset, joista jostain syystä vaietaan. Herättelijöitä tarvitaan.

Vierailija
5/10 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän on noin rohkeasti sitä mielipidettään tuo esille.

Hänen pitäisi ymmärtää, että ei tavan tallaaja ymmärrä, että kyse on hänen _mielipiteestään_ ei tutkimuksiin pohjautuvasta päätelmästä.

Antti Heikkilä ei kyllä varmaan pidä itseään minään kaikkien alojen erityisasiantuntijana, mutta tuo rohkeasti esiin oman mielipiteensä, sekä ne tutkimukset, joista jostain syystä vaietaan. Herättelijöitä tarvitaan.

Vierailija
6/10 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Ei mikään lääketeollisuuden juoksupoika, niinkuin nykylääkärit on käytännössä kaikki.

heikkiläkö ei ole nykylääkäri vai mitä trkoitat? kerro ihmeessä lisää, kuinka voit noin yleistää! mistä näin päättelet? mihin perustat se, että näin sanot? luuletko, että kaikki ajattelevat samoin? voisiko joku ajatella toisin? kiinnostavaa...

Vierailija
7/10 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttä asiaa puhuu monessa kohtaa. Esim. poskiontelotulehdus paranee useimmiten ilman antibioottejakin, mutta lähes aina lääkärit tunkevat ekaksi lääkereseptin kouraan. Sitten alkaa vuosien kierre, eikä hälytyskellot soi lääkärien päässä. Itselläni kokemusta asiasta ja enää en antibiootteja siihen vaivaan ota.

Vierailija
8/10 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien lääketieteenalojen erityisasiantuntijana (todellisuudessa hän on vain hyvin suppean alan erikoislääkäri), niin pahasti hakusessa olet sinäkin.

Itselläni on 30-v. elämäni aikana ollut noin 20 poskiontelontulehdusta, eikä yksikään niistä ole parantunut ilman antibioottia. Että tapauskohtaista pohdintaa siis tarvitaan.

Resepti usein annetaan siksi, että potilaat eivät välitä tulla tarkistuskäynnille muutaman päivän päästä. Ja koska todennäköisyys sille, että sinuiitti pitkittyessään aiheuttaa bakteeritulehduksen on erittäin suuri. Eli summa summarum; kustannustehokasta toimintaa, jossa suurimmassa osassa tapauksista myös potilas hyötyy nopeasti ja tehokkaasti (esim. kolme viikkoa sairaslomalla vs. terve kolmessa päivässä).

täyttä asiaa puhuu monessa kohtaa. Esim.

poskiontelotulehdus paranee useimmiten ilman antibioottejakin, mutta lähes aina lääkärit tunkevat ekaksi lääkereseptin kouraan. Sitten alkaa vuosien kierre, eikä hälytyskellot soi lääkärien päässä. Itselläni kokemusta asiasta ja enää en antibiootteja siihen vaivaan ota.

Vierailija
9/10 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeillut? Itse olen huuhdellut sarvikuonokannulla nyt 5 vuotta päivittäin, maitoa juon hyvin vähän yms. Flunssaisena tehostan huuhtelua 2-3 krt päivässä, haudon kuumavesipullolla ja höyryhengitän. En tosiaan ole enää tarvinnut antibiootteja. Poskia voi pakottaa muutama päivä, mutta kun saan eritteen vähenemään huuhteluilla, niin jäljelle jää limakalvoturvotus,joka sekin häviää parin päivien kuluessa. Tämä siis vain yksi asia, missä ihmettelen lääkärien lääkeintoilua, niitä on paljon muitakin.

Vierailija
10/10 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina pitänyt Heikkilästä. Minään rokotusasiantuntijana en häntä kyllä pidä, eikä hän mielestäni pidä sellaisena itseäänkään. Ihan mielenkiinnolla olen lukenut hänen mielipiteitään sikainfluenssasta ja ainakin yhdestä asiasta olen samaa mieltä; thl on luonut aikamoisen kaaoksen tähän maahan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän