Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö- vai poikaraskaus?

08.11.2009 |

moikka =)

Sellasta kuulumista kyselisin (te jotka olette jo pidemmällä ja te joilla ennestään lapsia), että mites teillä on ollu pahoinvointia kun on ollut tyttö- tai poikaraskaus ?? Mulla on kaks tyttöä ja pahoinvointia oli aika paljon ja kesti 4 kk. Nyt ei juuri mitään.. (?) Vitsi kun en yhtään muista millä viikoilla noi pahoinvoinnit alko.. nyt viikkoja 6+1.

T: Chili =)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ennestään kaksi tyttöä ja niistä ollut molemmista pahoinvointia...nyt tuli yllätysraskaus joka on jo vko 15+4 eikä ole pahoinvointia ollenkaan :O, joten saa nähdä voisiko olla poika tulossa vai jostain muusta syystä säästynyt pahoinvoinnilta.

Vierailija
2/12 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viisi lasta ja kaikissa ollut jonkin verran pahoinvointia/kuvotusta alussa. Ei eroa pahoinvoinnin voimakkuudessa ainakaan mulla eri raskauksien välillä, molempia sukupuolia on! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia veikkailuja, vaikkei pahoinvoinnit kyllä mitään kerro kumpi sieltä on tulossa:)

2 tyttöä, ensimmäisestä pahoinvoinnit ,kuvotuksen tunne ja muutamat oksentelut.Ja kauhea väsymys.

Toinen raskaus täysin oireeton. Ei juurikaan väsymystä, saati pahoinvointia.

Tämä kolmas sujunut ilman oksentelua, etova olo kyllä toisen ja kolmannen kuukauden ajan. Tyttöä veikkaan itse tulevaksi. Mutta se on vain veikkaus).

Vierailija
4/12 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kolme tyttöä eikä missään raskaudessa ole ollut kunnollista pahoinvointia. Kuopusta odottaessa oli alkuraskaudessa lievää ruokahaluttomuutta iltaisin kuten myös tässä neljännessä raskaudessa. Nyt odotan kaksosia enkä vielä tiedä kumpaa sukupuolta ovat (veikkaan tyttöjä).

Lisäksi mainittakoon että olen kyllästymiseen saakka saanut kuulla kaikissa raskauksissa että mulla on "poikamaha". Niimpä vaan poikamahoista on aina tyttöjä syntynyt :)

Vierailija
5/12 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi tyttöä.

Kummastakin oli pahoinvointia, mutta nyt kun odotan kolmatta lastani ei ollut mitään! Tiesin jo tästä että tulokas olisi poika. Tämä asia varmistui 4d ultrassa, eli poika siis nyt tulossa.

Vierailija
6/12 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on esikoinen poika ja tällöin 3 vkoa oksensin joka aamu kerran, mutta muuten ei ollut yhtään pahaolo...

nyt on toinen poika tulossa ja pahoinvointia kesti reilut 6vkoa... Oksensin vaihdellen 1-6 krt päivässä ja pahaolo oli ympärivuorokautista - ei kivaa!

Eli aika erilaiset alut, mutta onhan tässä yli seitsemän vuotta väliäkin... Itse en usko tuohon pahoinvointiin, ennemmin sykkeeseen! Siihen että pojalla syke ois matalampi kuin tytöllä... Sanotaan, että raja menee siinä 140:ssä - mutta nyt tällä pojalla on ollut 150:ssä... Mutta tuttavien tytöillä on ollut jopa 180:ntä... Esikoisella oli joka kerta 140:ssä...

Onnea odotukseen :)

fantasy rv20+3

Vierailija
7/12 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esikoinen, tyttö, nyt reilu 3-v ja kaikki sanoi kanssa, et selvä poikamaha yms... ja sykkeet muka kuin pojalla, aina 145-155.

Ja itse sanoin jo heti kun sain tietää olevani raskaana, et on tyttö, noh kukaan ei uskonut.

Nyt odotan toista ja sanoin jälleen heti et nyt poika, noh kukaan ei taaskaan uskonut... nyt rv 18 +6 ja sykkeet samat kuin tyttöä odottaessa, paitsi muutama kerta 160.

Ja muutama viikko sitten saatiin tietää, et poika tulee :) Ja nyt kuulemma tyttö maha ja kun on tullut finnejäkin naamaan, niin näiden ihmisten mukaan varma toinen tyttö :) ...no antaa heidän "odottaa" tyttöä kun niin vaarmoja ovat!

Et itse sanoisin, et jos jostain päättelee niin ehkäpä varmin on äidin oma aavistus!!! :)

Muuten odotukset on oireiltaan ollut hyvin samanlaisia ainakin tähän asti!

Vierailija
8/12 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhan kyselin..

Ja pahoinvoinnit alko tosiaan eilen.. =(

Mut kaipa hyväkin merkki.. =)

Vierailija
10/12 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy kumpikin ja eikä ollu mitään vaivoja!!! pahoinvoinnista puhumattakaan, aikalailla samanlaiset raskausajat oli, pojasta oli kyllä vaaleaa "maitopartaa" kaulalla ja vattassa. :)

Vierailija
11/12 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on vähän sama juttu ku noiden linea negra viivojen kanssa mahassa. toiset sanoo, että jos on linea negra tulee poika. mulla oli tuo linea negra mutta tyttöhän sieltä silti tuli. :) hauskoja veikkailuja silti.

niin ja kuulemma mulla oli niin poikamaha, mutta tyttö sieltä edelleen tuli. ;)

Vierailija
12/12 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojasta oksentelin ja olin huonovointinen rv 16 asti, tytöstä oli vain etovaa oloa ja sekin kesti lyhyemmän aikaa. Tää kolmas raskaus on sitte ensimmäisen kaltainen eli karsee pahaolo, oksentelen, mitään en oikein saa alas jne...

p. rv8+5